Zvyšování výkonu u 66kW TDI (utavené písty)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Zvyšování výkonu u 66kW TDI (utavené písty)

Příspěvek od Bóďa »

Jedná se o motory 1Z a první AHU.
Nechte ty dědečky na pokoji. Žádný velký turba, čipy atd., nebo dopadnete takhle: :o
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

A Reesha bude v Mimoni za odměnu nosit ty písty přivázané na krku, protože to přivolal tím svým bannerem " Bum, prásk!".
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

nafotkach to vypadá líp než ve skutečnosti :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to je síla... :o :( jak se to projevuje, ta vada? zvukem? poklesem výkonu?

no jinak jsem si oddychl, že mi to(snad) nehrozí....už jsem se lekl z toho nadpisu (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

:o To je to tvoje AHUčko co si měl v airbusu? Jak jsme se bavily spolu o tom výr. čísle?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Kornout: Jj, to je ono
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Má pravdu. :)
Jim: Projevuje se to tak, že za tebou najednou zmizí svět v gigantickém šedomodrém oblaku...
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No jo, to je tak chytrýmu napověz, hloupého kopni (LOL)

PS:Nemá někdo sadu lepších pístů do toho mýho AHU? :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Kornout píše:No jo, to je tak chytrýmu napověz, hloupého kopni (LOL)

PS:Nemá někdo sadu lepších pístů do toho mýho AHU? :D

akú máš predstavu - lebo na tvoj motor sa dajú zohnať piesty až do objemu 2.1litra.

1.9 - 2.0liter / 81mm / 18.5:1
1.9 - 2.1liter /83.5mm / 17.5:1
Lukaash
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:57
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Lukaash »

pekny (wallbash) takze Mimon asi po ose ne e, co?
Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Jak se tohle stalo? Spatna tryska? Spatnej chip? Ci je to vina?
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Marko:To s tima pístama zatím byla jen sranda, já se nebyl schopnej ještě podívat na vč. mt., ale ta nabýdka je dobrá :o

To elit: Stalo se to tím,že tyto motory maj ještě stejný písty jako 1Z a ty jak známo moc nevydržej. No a v tomto případě, ten motor dostával docela zabrat, no a písty se prostě roztekly.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Marko píše:
Kornout píše:No jo, to je tak chytrýmu napověz, hloupého kopni (LOL)

PS:Nemá někdo sadu lepších pístů do toho mýho AHU? :D

akú máš predstavu - lebo na tvoj motor sa dajú zohnať piesty až do objemu 2.1litra.

1.9 - 2.0liter / 81mm / 18.5:1
1.9 - 2.1liter /83.5mm / 17.5:1
Odkaz?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Marko píše:
Kornout píše:No jo, to je tak chytrýmu napověz, hloupého kopni (LOL)

PS:Nemá někdo sadu lepších pístů do toho mýho AHU? :D

akú máš predstavu - lebo na tvoj motor sa dajú zohnať piesty až do objemu 2.1litra.

1.9 - 2.0liter / 81mm / 18.5:1
1.9 - 2.1liter /83.5mm / 17.5:1
Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE? :?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Kornout píše:
Marko píše:
Kornout píše:No jo, to je tak chytrýmu napověz, hloupého kopni (LOL)

PS:Nemá někdo sadu lepších pístů do toho mýho AHU? :D

akú máš predstavu - lebo na tvoj motor sa dajú zohnať piesty až do objemu 2.1litra.

1.9 - 2.0liter / 81mm / 18.5:1
1.9 - 2.1liter /83.5mm / 17.5:1
Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE? :?
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Marko píše:
Kornout píše:
Marko píše:
akú máš predstavu - lebo na tvoj motor sa dajú zohnať piesty až do objemu 2.1litra.

1.9 - 2.0liter / 81mm / 18.5:1
1.9 - 2.1liter /83.5mm / 17.5:1
Akorát mi není jasná ta míra, to je výška pístu? Pokud ano, tak čím větší obsah, tak tím nižší píst a nižší kompresní poměr? NE? :?
ide o rozmery - 83.5mm je vrtanie, je nutné prevrtať blok motora na tento rozmer, na želanie k tomu dodávajú medenné tesnenie a kompresný pomer do 16.8:1
Prosim ten, jake jsou moznosti pistu na 2.5TDi V6? Kde se to da koupit a kolik to tak stoji?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“