Stránka 1 z 1

VW-Passat 1.9TDI PD 115Ps (rozvody)

Napsal: 07 kvě 2006, 12:40
od slavoman
Zdravim vas.Potreboval by som poradit ako casto treba menit na tomto motore ten hydraulický pritlacák sponovacej kladky a ako casto vodnú pumpu.
Dakujem za info.

Napsal: 07 kvě 2006, 13:05
od chucky
rozvody kazdych 90 tisic... ted jsem je delal, vyplati se vymenit i vodni pumpa(me stejne tekla), takze vodni pumpa, kladky, remen a prace cca deset litru....mrte mrte.... nevite nekdo na kolik to vyjde na normalnim TDI?

Napsal: 07 kvě 2006, 13:15
od slavoman
chucky píše:rozvody kazdych 90 tisic... ted jsem je delal, vyplati se vymenit i vodni pumpa(me stejne tekla), takze vodni pumpa, kladky, remen a prace cca deset litru....mrte mrte.... nevite nekdo na kolik to vyjde na normalnim TDI?

hm díky,ale potrebujem vediet,ze ci sa musí menit aj ten hydraulický sponovák kladky,motor má uz ca. 330tis.km

Napsal: 07 kvě 2006, 13:17
od Mára_VR6
Na Passata PD mě rozvody přišly na 3600,- řemen, vodní pumpa, napínací a vodící kladka, odstrojení a nastrojení jsem si dělal sám a na sesazení jsem si pozval známého, který má aretační přípravky. 10k je za to děsná pálka, to odstrojení není ani na 2 hodiny

Napsal: 07 kvě 2006, 13:21
od Mára_VR6
slavoman píše:
chucky píše:rozvody kazdych 90 tisic... ted jsem je delal, vyplati se vymenit i vodni pumpa(me stejne tekla), takze vodni pumpa, kladky, remen a prace cca deset litru....mrte mrte.... nevite nekdo na kolik to vyjde na normalnim TDI?

hm díky,ale potrebujem vediet,ze ci sa musí menit aj ten hydraulický sponovák kladky,motor má uz ca. 330tis.km
Když už to bude rozdělané, tak při tvých kilometrech bych ho vyměnil také, už to nebude o tolik dražší

Napsal: 07 kvě 2006, 13:22
od slavoman
Mára_VR6 píše:
slavoman píše:
chucky píše:rozvody kazdych 90 tisic... ted jsem je delal, vyplati se vymenit i vodni pumpa(me stejne tekla), takze vodni pumpa, kladky, remen a prace cca deset litru....mrte mrte.... nevite nekdo na kolik to vyjde na normalnim TDI?

hm díky,ale potrebujem vediet,ze ci sa musí menit aj ten hydraulický sponovák kladky,motor má uz ca. 330tis.km
Když už to bude rozdělané, tak při tvých kilometrech bych ho vyměnil také, už to nebude o tolik dražší

stojí to ca. 100euro...

Napsal: 07 kvě 2006, 13:28
od Mára_VR6
hmm, tak to jsem myslel míň :o

Napsal: 07 kvě 2006, 13:39
od slavoman
Mára_VR6 píše:hmm, tak to jsem myslel míň :o

je to drahý,ale originál...len by som potreboval vedet ci to menia aj v servise,hlavne ako casto

Napsal: 09 kvě 2006, 08:11
od Mitko
Pozor na intervaly vymeny rozvodov!

Motor 1.9 TDI PD 115 ps pre Passat sa vyrabal v dvoch prevedeniach:

AJM do roku 2000....... vymena rozvodov po 60.000 km
ATJ ( rok 2000).......... vymena rozvodov po 90.000 km

Napsal: 09 kvě 2006, 11:18
od chucky
Mitko píše:Pozor na intervaly vymeny rozvodov!

Motor 1.9 TDI PD 115 ps pre Passat sa vyrabal v dvoch prevedeniach:

AJM do roku 2000....... vymena rozvodov po 60.000 km
ATJ ( rok 2000).......... vymena rozvodov po 90.000 km
A kde jsi to vyčetl??

Není to spíš naopak?

Napsal: 09 kvě 2006, 13:07
od Mitko
Myslim si, ze nie. Interval vymeny pre ATJ je zo servisnej prirucky, potvrdene autorizovanym servisom (D):

WV Passat Diesel:

Motorkennbuchstabe....................Bauzeit.........Intervall
AJM (115 PS) AHF (110 PS) .........bis Modelljahr 2000 60.000 km + Rollensatz
AGP, AQM (SDI) ALH, AGR (90 PS) AHF, ASV (110 PS) bis Modelljahr 2001 90.000 km
AGP, AQM (SDI) ALH, AGR (90 PS) AHF, ASV (110 PS) Modelljahr 2002 120.000 km
AGP, AQM (SDI) ALH, AGR (90 PS) AHF, ASV (110 PS) ab Modelljahr 2003 150.000 km
AUY, AJM (115 PS) ATD (100 PS, EU3) AXR (100 PS, D4) ASZ (130 PS) ARL (150 PS) ab Modelljahr 2000 90.000 km + Rollensatz
AUY, AJM (115 PS) ATD (100 PS, EU3) AXR (100 PS, D4) ASZ (130 PS) ARL (150 PS) ab Modelljahr 2004 120.000 km + Rollensatz