Stránka 1 z 3

Výměna zadních destiček na Passatu B6

Napsal: 08 úno 2008, 17:59
od tacho
Zdravím, i když to spíš spadá pod údržbu, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenost s výměnou zadních brzdových destiček na Passatu B6, t.j. s elektrickou ruční brzdou. Prý se nejprve přes diagnostiku musí otevřít brzdiče.

Našel jsem k tomu návod na motordiagu:

http://www.motordiag.cz/info/priklady#10

Ale radši se chci někoho zeptat jak to v praxi funguje a jestli s tím nejsou problémy, než se do toho pustím. Jestli se to tady už řešilo tak se omlouvám.

Napsal: 08 úno 2008, 18:43
od 12skvarka
problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení

Napsal: 08 úno 2008, 22:20
od Bugs.Bunny
12skvarka píše:problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení
Co se potom, po změření destiček ručně musí udělat?

Napsal: 08 úno 2008, 22:34
od Ladas
jde to i bez Vase aVagcomu A6 2006 3.0 tdi ale nepovím jen že je to hroooozně jednoduchý a bez chyb v řj.parkovací brzdy :D :D :D

Napsal: 08 úno 2008, 23:07
od Bugs.Bunny
Ladas píše:jde to i bez Vase aVagcomu A6 2006 3.0 tdi ale nepovím jen že je to hroooozně jednoduchý a bez chyb v řj.parkovací brzdy :D :D :D
Tak to nikde neříkej jo. (noteeth) Hlavně že to jde s vagem.

Napsal: 08 úno 2008, 23:18
od vagus
Ladas píše:jde to i bez Vase aVagcomu A6 2006 3.0 tdi ale nepovím jen že je to hroooozně jednoduchý a bez chyb v řj.parkovací brzdy :D :D :D
Stačí rozebrat stavěcí motorky a pak zase složit dokupy, ale je to čuňárna nejhoršího kalibru a práce navíc. Kromě toho je od výrobce následně předepsán funkční test, který bez VAGu neuděláš. Motordiag to má solidně popsané, toho bych se držel. Jen jim v seznamu chybí Tiguan. Má stejný systém EPB (eFSB).

Napsal: 08 úno 2008, 23:27
od Ladas
blbost je jiná varianta!!!

Napsal: 08 úno 2008, 23:40
od vagus
Ladas píše:blbost je jiná varianta!!!
No tak nedělej tajnosti a pověz to, určitě by to bylo zábavné nebo alespoň zajímavé!
Ono totiž neumím si moc představit mechanika, který se zabývá vozy typu Audi A6/A8 nebo Passat B6 a nemá diagnostický přístroj nebo počítač s kabelem.
:bang:

Napsal: 08 úno 2008, 23:53
od chiptuning
Bugs.Bunny píše:
12skvarka píše:problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení
Co se potom, po změření destiček ručně musí udělat?
sila oblozeni v mm se zada v prizpusobeni kanal 6 :o

Napsal: 09 úno 2008, 11:27
od Ladas
By ses Divil když jsem to dělal prvně měl jsem vase a nic jsem s ním neudělal měl starej soft,frajer měl jet na slovensko byl pátek a desky na plech ale zdravý rozum zvýtězil a bez zásahu do hydraulického systému nebo přepólování elektriky prasete stačilo myslet...

Napsal: 12 úno 2008, 22:28
od tacho
Ladas píše:By ses Divil když jsem to dělal prvně měl jsem vase a nic jsem s ním neudělal měl starej soft,frajer měl jet na slovensko byl pátek a desky na plech ale zdravý rozum zvýtězil a bez zásahu do hydraulického systému nebo přepólování elektriky prasete stačilo myslet...
Díky všem za info. Jen pro Ladase - tohle fórum je k tomu aby si lidi vymenovali informace a ne aby machrovali ze neco umi, ale nepovi.
Takze jestli vis neco zajimaveho - fajn tak to rekni, jinak nam vsem muzes usetrit misto na obrazovce prohlizece!

Napsal: 12 úno 2008, 22:32
od Ladas
Nemachruju zeptej se bugse-bunnyho on to ví proč jsem "tajemný"...

Napsal: 12 úno 2008, 23:47
od Racer
říká se tomu myslím know how (LOL) to je jako by jsi řekl jak nejlépe to udělat ženské (LOL) na to taky máme každý Know how (LOL)

sorry za ot :havaj:

Napsal: 13 úno 2008, 00:03
od Slavkov
že by něco jako: nechat zabrzděný, pwr off, odtočit, podstrčit, dotočit, pwr on ? :D

Napsal: 13 úno 2008, 00:24
od Huml
na A8 jsem to taky vyměnil bez VAGu a bez chybových hlášek, dokonce už podruhé ;)