Stránka 1 z 3
Výměna zadních destiček na Passatu B6
Napsal: 08 úno 2008, 17:59
od tacho
Zdravím, i když to spíš spadá pod údržbu, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenost s výměnou zadních brzdových destiček na Passatu B6, t.j. s elektrickou ruční brzdou. Prý se nejprve přes diagnostiku musí otevřít brzdiče.
Našel jsem k tomu návod na motordiagu:
http://www.motordiag.cz/info/priklady#10
Ale radši se chci někoho zeptat jak to v praxi funguje a jestli s tím nejsou problémy, než se do toho pustím. Jestli se to tady už řešilo tak se omlouvám.
Napsal: 08 úno 2008, 18:43
od 12skvarka
problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení
Napsal: 08 úno 2008, 22:20
od Bugs.Bunny
12skvarka píše:problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení
Co se potom, po změření destiček ručně musí udělat?
Napsal: 08 úno 2008, 22:34
od Ladas
Napsal: 08 úno 2008, 23:07
od Bugs.Bunny
Tak to nikde neříkej jo.

Hlavně že to jde s vagem.
Napsal: 08 úno 2008, 23:18
od vagus
Stačí rozebrat stavěcí motorky a pak zase složit dokupy, ale je to čuňárna nejhoršího kalibru a práce navíc. Kromě toho je od výrobce následně předepsán funkční test, který bez VAGu neuděláš. Motordiag to má solidně popsané, toho bych se držel. Jen jim v seznamu chybí Tiguan. Má stejný systém EPB (eFSB).
Napsal: 08 úno 2008, 23:27
od Ladas
blbost je jiná varianta!!!
Napsal: 08 úno 2008, 23:40
od vagus
Ladas píše:blbost je jiná varianta!!!
No tak nedělej tajnosti a pověz to, určitě by to bylo zábavné nebo alespoň zajímavé!
Ono totiž neumím si moc představit mechanika, který se zabývá vozy typu Audi A6/A8 nebo Passat B6 a nemá diagnostický přístroj nebo počítač s kabelem.

Napsal: 08 úno 2008, 23:53
od chiptuning
Bugs.Bunny píše:12skvarka píše:problemy nejsou.....jen u prvních audin se musí ručně měřit šiřka obložení
Co se potom, po změření destiček ručně musí udělat?
sila oblozeni v mm se zada v prizpusobeni kanal 6

Napsal: 09 úno 2008, 11:27
od Ladas
By ses Divil když jsem to dělal prvně měl jsem vase a nic jsem s ním neudělal měl starej soft,frajer měl jet na slovensko byl pátek a desky na plech ale zdravý rozum zvýtězil a bez zásahu do hydraulického systému nebo přepólování elektriky prasete stačilo myslet...
Napsal: 12 úno 2008, 22:28
od tacho
Ladas píše:By ses Divil když jsem to dělal prvně měl jsem vase a nic jsem s ním neudělal měl starej soft,frajer měl jet na slovensko byl pátek a desky na plech ale zdravý rozum zvýtězil a bez zásahu do hydraulického systému nebo přepólování elektriky prasete stačilo myslet...
Díky všem za info. Jen pro Ladase - tohle fórum je k tomu aby si lidi vymenovali informace a ne aby machrovali ze neco umi, ale nepovi.
Takze jestli vis neco zajimaveho - fajn tak to rekni, jinak nam vsem muzes usetrit misto na obrazovce prohlizece!
Napsal: 12 úno 2008, 22:32
od Ladas
Nemachruju zeptej se bugse-bunnyho on to ví proč jsem "tajemný"...
Napsal: 12 úno 2008, 23:47
od Racer
říká se tomu myslím know how

to je jako by jsi řekl jak nejlépe to udělat ženské

na to taky máme každý Know how
sorry za ot

Napsal: 13 úno 2008, 00:03
od Slavkov
že by něco jako: nechat zabrzděný, pwr off, odtočit, podstrčit, dotočit, pwr on ?

Napsal: 13 úno 2008, 00:24
od Huml
na A8 jsem to taky vyměnil bez VAGu a bez chybových hlášek, dokonce už podruhé
