Porovnání vaček atmosféra@turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
Porovnání vaček atmosféra@turbo
Zdravim.Zajímalo by mne jestli někdo nevíte jaký je rozdíl ve stupních otevření u vačkového hřídele u atmosferického motoru a u turbomotoru at už v zážehovém či vznětovém provedení./myslím obecně/.
slyšel jsem že vačka z 1.6TD jde a jede to líp na 1Z a AFN má někdo zkušenost a podělí se?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 203
- Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
- Bydliště: Litovel-Chudobín
Odpovědi: 0
u benzina mezi vačkou obyč a turbo je hlavně rozdíl ve zdvyhu.
např: 2,0T 8V sací 9,1mm výfuk 8,6mm
2,0 8V sací 10,05mm výfuk 10,05mm
a pak maly rozdíly v časech otevření.
U dieselů to bude podobně ( myslím )
např: 2,0T 8V sací 9,1mm výfuk 8,6mm
2,0 8V sací 10,05mm výfuk 10,05mm
a pak maly rozdíly v časech otevření.
U dieselů to bude podobně ( myslím )
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


koukni na podpis a to mám vačku sériiDartanion píše:No nejlepší by asi bylo použít vačku z motoru 1,5D, ten točí normálně 5000 rpm....



Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!