Porovnání vaček atmosféra@turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Bydliště: Benešov u Prahy

Porovnání vaček atmosféra@turbo

Příspěvek od Bosis »

Zdravim.Zajímalo by mne jestli někdo nevíte jaký je rozdíl ve stupních otevření u vačkového hřídele u atmosferického motoru a u turbomotoru at už v zážehovém či vznětovém provedení./myslím obecně/.
Uživatelský avatar
Zapri
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 09:31

Příspěvek od Zapri »

Možná to tak úplně presně není, ale u atmosfér otvírají sací i výfukové vačky na malý okamžik ventily zároveň (střih?) což pomáhá plnění. Turbo by to profouklo až do výfuku. Na druhou stranu tady jezdí TDi s SDi hlavami, tak kdo ví?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

slyšel jsem že vačka z 1.6TD jde a jede to líp na 1Z a AFN má někdo zkušenost a podělí se?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

u benzina mezi vačkou obyč a turbo je hlavně rozdíl ve zdvyhu.
např: 2,0T 8V sací 9,1mm výfuk 8,6mm
2,0 8V sací 10,05mm výfuk 10,05mm

a pak maly rozdíly v časech otevření.

U dieselů to bude podobně ( myslím )
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

No nejlepší by asi bylo použít vačku z motoru 1,5D, ten točí normálně 5000 rpm....
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Dartanion píše:No nejlepší by asi bylo použít vačku z motoru 1,5D, ten točí normálně 5000 rpm....
koukni na podpis a to mám vačku sérii :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Madmin
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 13:42

Příspěvek od Madmin »

Ladas píše:
Dartanion píše:No nejlepší by asi bylo použít vačku z motoru 1,5D, ten točí normálně 5000 rpm....
koukni na podpis a to mám vačku sérii :D :D :D
hmm tak zajed stim nabrzdu at je videt co ti ten vykon dela po 4000ot a sam uvidis ze nema cenu to do 5500 tocit rozhodne ne se seriovou vackou
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

mě dává naftu do 5500 naplno -žádný úpadek od 4000 (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Madmin
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 13:42

Příspěvek od Madmin »

Ladas píše:mě dává naftu do 5500 naplno -žádný úpadek od 4000 (rofl)
a co me to dava naftu do 6000, to neni zadnej argument ukaz graf
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Racer
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2006, 00:25
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Racer »

Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D

Kecko (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

Ladas píše:jak budu mít čas jedu na brzdu a dám ho neboj bude :D :D :D
Vlk taky sliboval (noteeth)
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Vždyť je to blbost....
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Diesel LEHNI!jo se 4kolkou to chce fištrón jezdit a ZASTAVIT!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“