Stránka 1 z 2
Díra v zátahu od 2200ot/min - VYŘEŠENO
Napsal: 16 úno 2008, 17:25
od RadekP

Zdravim, vim že to patří trochu níž, tak pokud to bude někomu hodně vadit, tak to přesuňte do patřičné sekce, ale píšu to sem, protože nevim kolik z vís odborníků na diesly chodí řešit problémy nekoncernových vozů.
Takže jedná se o BMW 320d 100KW, což je vlasně taky tdičko, je to rotační čerpadlo a motor je celkově podobný tdi, další důvod proč to píšu sem.
Můj problém je takový, při zátahu mi při překročení 2200ot/min spadne výkon a pak to zase zabere, neni to zase tak znatelné ale je to nepříjemné, už s tym půl roku jezdim, ale ted sem se rozhodl to konečně vyřešit.
Už jsem dal novou váhu vzduchu, mam tam nově zrepasované turbo a ted jsem měnil podtlakové hadičky a vakuovou nádobku na ovládání regulace turba. I elekromagnetický ventily na regulaci turba jsem nejdříve prohodil za ventil na EGR ( jsou stejné) a beze změny. Ted se dokonce i ten ventyl vyněměnil za jiny a taky nic.
Už si vážně nevim rady, tak moc prosim o radu.

Napsal: 16 úno 2008, 17:37
od RadekP
Na origo BMW diagnostice mi to nepíše žádné chyby. A mam přehrátý nejnovější soft.
Ale na kts mi to píše chyba regulače počátku vstřikování,ale to nevim jestli s tym souvisí, když na bavorácké diagnostice nic takového nepsalo.
Dneska jsem vyzkoušel obejít ten elektromagnetický ventil, a to že jsem dal podtlak přímo na banku na turbo co ovládá naklápění lopatek. Měl sem to napojený na KTS a sledoval tlak turba, nechtěl sem to pokoušet tak jsem jel opatrně,ale jelo to bez mezery a pěkně plynule,ale taky to tam turbo pěkně tlačilo.
Jinak když to mam zapojený normálně a sleduju tlak turba tak právě při těch 2200 ot/min hodně klesne.
Napsal: 16 úno 2008, 18:25
od Fantik
Zkus zaslepit propoj mezi EGR a turbem, kamarád měl podobný problem a tímhle jsme ho odstranily.

Napsal: 16 úno 2008, 18:37
od RadekP
Fantik píše:Zkus zaslepit propoj mezi EGR a turbem, kamarád měl podobný problem a tímhle jsme ho odstranily.

Už jsem zkoušel zaslepit přívod od el. ventilu k EGR a nic. Kde přesně to myslíš ty?
http://bmwfans.info/original/E46/Lim/32 ... l-11_2229/
já vytáhl hadičku č.4 z ventilu a zaslepil jí a bez rozdílu.
Napsal: 16 úno 2008, 18:44
od pafka
zaslepit přímo trubku, dej tam plechovou podložku místo tesnění
Napsal: 16 úno 2008, 18:48
od RadekP
pafka píše:zaslepit přímo trubku, dej tam plechovou podložku místo tesnění
myslíš vyřadit celéj EGR? To může mít na muj problém vliv?
Napsal: 16 úno 2008, 18:49
od Fantik
Muže
Napsal: 16 úno 2008, 18:51
od RadekP
Fantik píše:Muže
o.k. zkusim to..ale pokud má ještě někdo jinej nápad či radu tak sem s nim.
Napsal: 16 úno 2008, 20:00
od Ladas
Zkus si někde půjčit váhu vzduchu a napiš výsledek
Napsal: 16 úno 2008, 20:04
od RadekP
Ladas píše:Zkus si někde půjčit váhu vzduchu a napiš výsledek
Váhu mam fungl novou..A mam ještě jednu, sice z VW ale jede to s ní uplně stejně a se stejnou dírou. Obě jsme měřily na osciloskopu a obě jsou dobré ( ta nová trochu lepší ).
Napsal: 16 úno 2008, 21:38
od Marty.mc
Co takhle cerpadlo...??? Nebo neco v palivovem systemu....
Napsal: 16 úno 2008, 21:47
od RadekP
Marty.mc píše:Co takhle cerpadlo...??? Nebo neco v palivovem systemu....
To může byt samozřejmě taky..ale nevim jak souvisí čerpadlo s tlakem přeplnování?
Napsal: 16 úno 2008, 21:52
od Marty.mc
Jestli ti cerpadlo pod plnym vykonem neda tolik nafty kolik ma = mene vyfukovych plynu = ztrata tlaku na turbynu = to muze byt ten propad. Ale kdo vi...???
Napsal: 17 úno 2008, 00:21
od RadekP
Marty.mc píše:Jestli ti cerpadlo pod plnym vykonem neda tolik nafty kolik ma = mene vyfukovych plynu = ztrata tlaku na turbynu = to muze byt ten propad. Ale kdo vi...???
Když by to bylo čerpadlem, tak jak vysvětlíš to, že když jsem napojil podtlak ovládající lopatky ,,natvrdo" bez el. ventilu, že to jelo plynule, bez díry?
Napsal: 17 úno 2008, 12:48
od 12skvarka
taky bych napred zaslepil egr