ztrácí se mi voda z chladiče při ostré jízdě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luďan
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 23 led 2006, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Baška

ztrácí se mi voda z chladiče při ostré jízdě

Příspěvek od Luďan »

Ahoj, co by to mohlo být? Když jezdím pomalu tak je to ok, jen když tomu dám, tak stříká z nádobky přetlakem...
je to fabia 1,9tdi 74kw s cipem a vstřikama z ARL

díky
Fabia 1,9tdi combi, chip, vstřiky z ARL 456.000km a stále jezdím :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Těsnění nebo hlava ko zítra jedno ARL rozebírám taky tlakuje...ale ne tolik...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

nebo vodní pumpa jak známo je jich více typu a konkrétně na ARL je uplně jina
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pumpa si ne to by lítalo i na místě kbyby bručel jen na vonoběh rybízku jo dej sz jak jsi na tom s těma dálkama...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Měli jsme něco podobného na Passatu. Postupně se vyměnilo úplně všechno (těsnění pod hlavou, hlavu, termostat, vodní pumpu, expanzku), ale problém byl v zarostlém chladiči a radiátoru topení. Pumpa nemohla protlačit vodu okruhem, tak ji házela, kam se dalo. Chvíli se totiž jezdilo na čistou vodu a už jsme to ničím nevyčistili a že jsme toho vyzkoušeli. S novým chladičem byl klid. ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u mě to bylo těsnění :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“