taky si myslím že 100 tis. je úplný hovno. Uvažoval jsem o G V 2.0TDI PD ale asi na to seru! Budu si muset počkat na G VI 2.0 TDI CR. Snad to bude lepší Ale musím počkat tak 10let až bude levnej
Mám G IV ALH po nějakých úpravách cca 100kw a jak na ty nový krámy koukám tak si ho ještě dlouho nechám Než zas vymyslej páni inženýři něco spolehlivího
Je to děravý jak ementál tak se kroutí všemi směry F.ck 2.0TDI!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jo to měl kámoš ze zlína dělal ji 3x a nevydžel a koupil new taušem
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!