Stránka 1 z 2

chci jezdit levně

Napsal: 29 úno 2008, 15:08
od cipis
Ahoj všem co sem píšete chci se vás optat mám starou astru 1,7d jezdim už dva roky na ruzné oleje nemám žádnou upravu prostě naleju a frčím nemám žádný problém jen to ukrutně kouří černě dočetl jsem se že pokud ten olej ohřeji na 70až80c bude hořet stejně jako nafta vyrobil jsem si ohřev ze třech žhavících svíček s tím že je budu zapínat podle potřeby mýslíte si že to bude efektivní nebo musím mít tu druhou nádrž dík za odpovědi

Napsal: 29 úno 2008, 17:57
od KUK
ach jo... :roll:

Napsal: 29 úno 2008, 19:13
od wenka
Pročíst celé toto téma a pak se ptát.Prosím prosím :)

chci jezdit levne

Napsal: 01 bře 2008, 13:20
od cipis
Zdrávím vás četl jsem toho tu dost možná to tu opravdu někde je popsané ale píšete tu jen o variantě dvě nádrže já bych chtěl jezdit na jednu zajímá mne především to jestli altík zvládne ke světlum a větráku utáhnout i třeba tři žhavící svíčky pokud jste to tu někde probíraly navedte mne moc to na pc neumím Předem Vám moc děkuji (wallbash)

Napsal: 01 bře 2008, 21:21
od wiguf
mam escort 1,8D dva žhaviče na předehřevu(320W), vyhřívaný vysokotl. potrubí(70W) a ještě jeden žhavič ve filtru(160W). Když ohřívam, tak nesvítim, ždímá to baterku, btw, to po pěti až deseti minutách stejně vypínam, ptz mam vodou vyhř. hadici. Jinak já na jednonádrž jezdit nemůžu, mně to na olej nestartuje. Musim jedině roztlačovat. Mam 2-nádrž-manuál. ventily. Dlouhodobě el. předehřev + světla = nemožné! Alt se bude namáhat a baterka pude do kytek. Jedinou variantou jsou světla pro denní svícení(20W) - ale v noci to stejně bude legrace : ).

Napsal: 01 bře 2008, 22:38
od bartjo
Zdar borci,
souhlas. Tři žhaviče je nářez. Nám zůstávalo viset žhavení motoru za jízdy a bylo to bez šance, po chvíli byla baterka vybitá. ( v motoru jsou 4 žhaviče, cca 4*15 A) :(
Výměníček Alu s jedním zhavičem úplně u samého čerpadla pálí po asi 2 minutách, termostat ho drží (údajně) kolem 80 °C.

Napsal: 01 bře 2008, 22:48
od wiguf
mně výměníček (1 žhavka) taky hned pálil, ale teplota paliva zdaleka nebyla dostačující, termostat na 80 stupňů musí být v kontaktu s olejem nebo s izolovanou částí potrubí od výměnníku, aby nedocházelo ke zkreslení informací - buď si jist že termostat nevypne - na 80st. to ohřát prostě nedokáže. Mam teď žhaviče 2 paralelně, nijak je nehlídam, ptz olej stejně přehřát do zápalné nebo přepalovací teploty nedokážou, ale olej se mi zdá být ohřátý dostatečně i při velkém průtoku, ono to čerpadlo to stejně rapidně zchladí, proto tam mam pak ještě ohřev těch vstřiků. Nevýhoda je větší odběr u golfa je to ok, ty na to frkaj krásně, ty escorty hůř, každopádně MB 4ever, ten si na to startuje(pokud je ok) jako na naftu i bez předehřevu.

Napsal: 02 bře 2008, 11:17
od cipis
Jo to jsem si myslel že to bude dost náročné mě to startuje i v zimě jen na čistej olej jen mne trápí ten ěerný kouř vím že je to asi drzost ale zeptám se bylo by možné vidět u někoho z vás tento sistém v reálu mužem pokecat mám možnost udělat spoustu věcí já jsem z Krupky to je u Teplic ale není problém jet dál zatím moc děkuji :?

Napsal: 02 bře 2008, 22:01
od bartjo
wiguf píše:mně výměníček (1 žhavka) taky hned pálil, ale teplota paliva zdaleka nebyla dostačující, termostat na 80 stupňů musí být v kontaktu s olejem nebo s izolovanou částí potrubí od výměnníku, aby nedocházelo ke zkreslení informací - buď si jist že termostat nevypne - na 80st. to ohřát prostě nedokáže. Mam teď žhaviče 2 paralelně, nijak je nehlídam, ptz olej stejně přehřát do zápalné nebo přepalovací teploty nedokážou, ale olej se mi zdá být ohřátý dostatečně i při velkém průtoku, ono to čerpadlo to stejně rapidně zchladí, proto tam mam pak ještě ohřev těch vstřiků. Nevýhoda je větší odběr u golfa je to ok, ty na to frkaj krásně, ty escorty hůř, každopádně MB 4ever, ten si na to startuje(pokud je ok) jako na naftu i bez předehřevu.
Zdar,
ten výměník jsem viděl na Ebay.de a profíci Němčouři to chválí. na jeden žhavič se to ohřeje tak, že termostat (je přišroubovaný přímo na hliníku) vypíná po prvním spuštění asi za 2 minuty. To podle mě znamená, že jeden je dost. Je ale fakt, že teplotu oleje jsem neměřil a hadice zvenku na omak nepálí (taky jsou gumové).
My jsme to měli jako sichr těsně před čerpadlem (navíc je přímo na něm Peveko a to se ohřívá taky) a používalo se to skoro furt, ale ten žhavič shořel, teď je tam nový.
Zajímá mě ohřev vstřikovacích trubek, už jsi to tu někde psal?

Napsal: 03 bře 2008, 00:18
od wiguf
koupíš odporovej drát vhodného odporu a délky, nejlíp lakovanej a pak pŘes něj ještě přetahneš teploodolnou bužírku, nakrimpuješ fast-ony, obmotáš okolo trubek a s teplym olejem hurá do motoru, ten muj žere 70W, mam to tam nafest přitáhlý a okolo toho sem převlíkl hadice, aby teplo neutíkalo ven. Po cca 2 min, to topí i venku a to dost slušně, takže pŘedpokládam že trubka, potažmo olej budou o něco teplejší, což je žádoucí, je to jen takovej doplněk pro odlehčení motoru, po zahřátí výměnníků, čerpadla, vsťriků a trubek od motoru již neni zapotřebí.

Napsal: 03 bře 2008, 21:49
od cipis
Jo chlapi to je vše moc pěkné ale já nemám žádný výměník ted vlastně nemamám žádnou upravu jezdím né uplně čistej olej je to sice trafo olej ale asi v tom není žádný rozdíl ty tři žhaviče jsem tam dal jen proto abych v případě že to jeden neohřeje na těch 70 až 80c zapojil další a to až na ty tři mám ten porychtunh ve vnitř docela vymyšlenej ale nemám skušenosti jako vy myslím že takto se dá postoupit dál je opravdu nutný ten výměník nebo by postačovalo to před čerpadlem ohřát a potom to dohřeje motor je to sice moc jednoduché ale v tom by mohlo být to kouzlo :?

Napsal: 08 bře 2008, 10:31
od Koval(CZ)
Já mám ohřev elektrický zabudovaný přímo ve filtru, bere to do 10A, při malém průtoku to bere míň proudu a při větším víc (asi tam něco hlídá teplotu). Mám jen tohle a i v mrazu to jezdilo a startovalo celkem slušně. (jezdím na směs nafta:vyfrit. olej 1:1)

Napsal: 09 bře 2008, 18:40
od dvorky1
Trafáč je skoro jako nafta, možná bych řekl, že mi to na to jezdilo i líp než na naftu. Pokud by jsi tam dal friťák, tak ty úpravy budou nezbytné, ale takhle bych spíš hledal někde jinde. Zkus natankovat naftu a nebo si tam napoj hadice z nějakýho kanystru kde bude nafta a odzkoušej tu kouřivost jestli to není tím, že máš moc přidáno na čerpadle a nebo něčím jiným. Pokud ti to startuje a jede, tak bych to neřešil :-) (noteeth)

Napsal: 10 bře 2008, 23:02
od mynames
dvorky1 píše:Trafáč je skoro jako nafta, možná bych řekl, že mi to na to jezdilo i líp než na naftu. Pokud by jsi tam dal friťák, tak ty úpravy budou nezbytné, ale takhle bych spíš hledal někde jinde. Zkus natankovat naftu a nebo si tam napoj hadice z nějakýho kanystru kde bude nafta a odzkoušej tu kouřivost jestli to není tím, že máš moc přidáno na čerpadle a nebo něčím jiným. Pokud ti to startuje a jede, tak bych to neřešil :-) (noteeth)
taky bych to tak videl pokud to jede a jen trochu vic kouri no nezabyval bych se s tim nevim jak ty ale ja za sebou nejezdim :-) a to s tou naftou na cerpadle to je vec jsem si s tim hral a tak si rikam zkusime otocit vic a to by clovek neveril jak eskortik hrabal jeste za 2 i s tou mou nemocnou spojkou :D

Napsal: 10 bře 2008, 23:07
od mynames
wiguf píše:koupíš odporovej drát vhodného odporu a délky, nejlíp lakovanej a pak pŘes něj ještě přetahneš teploodolnou bužírku, nakrimpuješ fast-ony, obmotáš okolo trubek a s teplym olejem hurá do motoru, ten muj žere 70W, mam to tam nafest přitáhlý a okolo toho sem převlíkl hadice, aby teplo neutíkalo ven. Po cca 2 min, to topí i venku a to dost slušně, takže pŘedpokládam že trubka, potažmo olej budou o něco teplejší, což je žádoucí, je to jen takovej doplněk pro odlehčení motoru, po zahřátí výměnníků, čerpadla, vsťriků a trubek od motoru již neni zapotřebí.
covece kdyz tak ctu prispevky od tebe tak koukam ze mas vsude el ohrev to se altíku a baterce zda o vsech certech ne?