Stránka 1 z 1

problem

Napsal: 01 bře 2008, 23:10
od HammerschmiedR
mali problem. proto pišu ve volno běhu při přidani plynu a sundani nohy z pedalu při 1900 otačkach motor jakoby zhhasnul a v 1700 se zda že zas ok. (LOL) prosim o radu. treba pan Huml je profik snad pomuže

Re: problem

Napsal: 01 bře 2008, 23:18
od kevino
HammerschmiedR píše:mali problem. proto pišu ve volno běhu při přidani plynu a sundani nohy z pedalu při 1900 otačkach motor jakoby zhhasnul a v 1700 se zda že zas ok. (LOL) prosim o radu. treba pan Huml je profik snad pomuže
no z tych informacii co si poskytol to asi vyvesti z gule (LOL) :D

Napsal: 01 bře 2008, 23:27
od HammerschmiedR
jo to chapu ale taky nevim jetam prostě dira motor AHF 81KV

Napsal: 01 bře 2008, 23:31
od Slavkov
Z kolika otáček to pouštíš dolů (z 5000?) atd. Více informací.

Asi těžko to dělá při volnoběhu (950), že? Takže přidáš na místě a nastane to, co popisuješ? Jinak za jízdy nic nepociťuješ?

Napsal: 01 bře 2008, 23:37
od HammerschmiedR
za jizdy mi mi to přijde ok ale v klydu je to hodne znat a dělat bi to nemělo ne

Napsal: 01 bře 2008, 23:45
od HammerschmiedR
dolu to pustim tak ze 4000 a kolem těch 1900 az 1700 dira motor jako kdiby nebyl :?

Napsal: 01 bře 2008, 23:50
od Slavkov
Chová se to stejně, když to do těch 4000 zvedáš pomalu postupně nebo to udělá pouze, pokud to tam "nakopneš" a pustíš?

A z nižších otáček cca 2800-3000 to udělá taky?
Máš čip? jiné vstřiky?

Napsal: 02 bře 2008, 00:00
od HammerschmiedR
čip nemam. jen AGR zaslepen tod vše na upravy se teprv chystam tak se divim . zaslepim AGR to asi nebude

Napsal: 02 bře 2008, 00:16
od HammerschmiedR
mam 2 sady moc se vtom nevyznam a tak jsem je skoušel obě. prostě jsem tele. ale problem je z tema na 81kv orig

Napsal: 02 bře 2008, 00:49
od Slavkov
Zopakuji dotaz:

Chová se to stejně, když to do těch 4000 zvedáš pomalu postupně nebo to udělá pouze, pokud to tam "nakopneš" a pustíš?

A z nižších otáček cca 2800-3000 to udělá taky?

Projevuje se to za studena i na zahřátém motoru?

Napsal: 02 bře 2008, 01:41
od HammerschmiedR
za studena i na zahřatem v jinejch otackach se to neprojevuje.

Napsal: 02 bře 2008, 01:43
od HammerschmiedR
nakopnu a pustim tak se to projevi

Napsal: 02 bře 2008, 09:25
od Huml
podle toho jak to popisuješ mi to přijde normální, jednotka při brzdění motorem nebo při padání otáček do volnoběhu odpojí palivo a v určitých otáčkách ho zase obnoví, aby motor nezdechnul, možná máš horší setrvák a motor při té obnovené dodávce sebou trhne, takže je to dost cítít, nic jinýho mě nenapadá

Napsal: 03 bře 2008, 21:29
od pafka
Řekl bych , že Ti fiksluje odpojovací ventil paliva na čerpadle , nebo je někde přerušený drát k němu

Napsal: 05 bře 2008, 00:39
od HammerschmiedR
Děkuji za rady kouknu nato