Ibiza Cupra 118kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Medour
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 úno 2008, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Ibiza Cupra 118kw

Příspěvek od Medour »

V čem se tento motor liší od 110kw verze např. golfa, teda kromě trošku jinak laděného softwaru. Jaký výkon by byl pro toto auto optimální aniž by se hodně zatěžovaly sérivé komponenty?
Medour
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 úno 2008, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Medour »

Popř. aspoň jaké trysky, protože vůbec nevím jeké tento motor trysky má.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Větší cooler,vstřiky jsou AL možná jiný turbo a je tam odvážnější soft jinak vše je stejný hlava písty jak na ARL a kód ibizy cupra je PBX
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti? ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Cooler Ibiza PBX ;)
Obrázek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

cupra píše:seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti? ;)
ARL SE DO SHARANA NEDAVALO , tam se daval BTB
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

chiptuning píše:
cupra píše:seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti? ;)
ARL SE DO SHARANA NEDAVALO , tam se daval BTB
a jaký je rozdíl mezi ARL a BTB?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Medour
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 28 úno 2008, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Medour »

Díky za odpovědi. Takže jestli jsem to dobře pochopil, tak rozdíl tam není kromě intercooleru? A teď teda zjistit co to má za turbo.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Takže Ibiza 118kW je kód mt BPX, né PBX a turbo je v ní 038 253 016Q Garrett, v ARL je turbo 038 253 016G taky Garrett, jakej rozdíl mezi nimi je nevím, možná je jinej sklon, nebo poloha přírub.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kornout píše:Takže Ibiza 118kW je kód mt BPX, né PBX a turbo je v ní 038 253 016Q Garrett, v ARL je turbo 038 253 016G taky Garrett, jakej rozdíl mezi nimi je nevím, možná je jinej sklon, nebo poloha přírub.
Jo dík za opravu Pbx..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Co prodaval Andre tyhle turba tak rikal ze jsou shodne..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Jo, ty turba jsou stejná.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A v čem se lyší turbo 110kw od 125kw?Když pomineme svody samozřejmě...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Andre píše:Jo, ty turba jsou stejná.
To Markus:nad tvou otázkou byla odpověd ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ladas píše:
Andre píše:Jo, ty turba jsou stejná.
To Markus:nad tvou otázkou byla odpověd ;)
No ale já se neptam na rozdíl mezi 110 a 118kw. Já se ptam na rozdíl mezi 110/118 a 125kw tzn 1.9 a 2.0 (např z OII RS nebo passat...).
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“