Ibiza Cupra 118kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ibiza Cupra 118kw
V čem se tento motor liší od 110kw verze např. golfa, teda kromě trošku jinak laděného softwaru. Jaký výkon by byl pro toto auto optimální aniž by se hodně zatěžovaly sérivé komponenty?
Větší cooler,vstřiky jsou AL možná jiný turbo a je tam odvážnější soft jinak vše je stejný hlava písty jak na ARL a kód ibizy cupra je PBX
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti? 

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
ARL SE DO SHARANA NEDAVALO , tam se daval BTBcupra píše:seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti?
a jaký je rozdíl mezi ARL a BTB?chiptuning píše:ARL SE DO SHARANA NEDAVALO , tam se daval BTBcupra píše:seriove zrychlene na stovku ma 7,6 sek leon 8,9 sek...krutak ma takisto 320 ale vykon 160...myslim ze turbo aj trysky su stejne,cooler neviem...ale mensia vaha ibizy-jedine do nej sa daval,coz ARL do lena ,golfu bory,toleda,alhambry na konec aj cil...inac je rozdiel aj medzi ARL v roku 2001 do serioveho cisla 120000 bol na rozvodoch hydraulicky napinak a potom uz nie...zevraj tie starsie motory boli kvalitnejsie,mali pevnejsiu kluku a este neviem co...ale ja uz mam 2002 tak kapanek o 2 tis lacnejsie rozvody,ale slabsia konstrukcia...inac zevraj je rozdiel ci je tam turbo KKK alebo garett,zevraj KKK je lepsie(samozrejme ze vykon od vyrobcu udavany stejny),kto ma s tym skusenosti?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Takže Ibiza 118kW je kód mt BPX, né PBX a turbo je v ní 038 253 016Q Garrett, v ARL je turbo 038 253 016G taky Garrett, jakej rozdíl mezi nimi je nevím, možná je jinej sklon, nebo poloha přírub.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Jo dík za opravu Pbx..Kornout píše:Takže Ibiza 118kW je kód mt BPX, né PBX a turbo je v ní 038 253 016Q Garrett, v ARL je turbo 038 253 016G taky Garrett, jakej rozdíl mezi nimi je nevím, možná je jinej sklon, nebo poloha přírub.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
To Markus:nad tvou otázkou byla odpovědAndre píše:Jo, ty turba jsou stejná.

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No ale já se neptam na rozdíl mezi 110 a 118kw. Já se ptam na rozdíl mezi 110/118 a 125kw tzn 1.9 a 2.0 (např z OII RS nebo passat...).Ladas píše:To Markus:nad tvou otázkou byla odpovědAndre píše:Jo, ty turba jsou stejná.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm