Stránka 1 z 2

Prevodovka DUU

Napsal: 21 bře 2008, 17:05
od majo8229
Vie mi niekto seriózne poradiť?Ako zistím či mám prevodovku-diferák nitovaný alebo už šróbovaný?Mám Golf IV 1,6SR motor APF r.v.11/99 prevodovka kód DUU.Čítam problémy s prevodovkou tak tŕpnem či mi neodíde mám nabehané 132tis.km.

Napsal: 21 bře 2008, 19:10
od Ladas
duu je převodovka co umírá :rip:

Napsal: 21 bře 2008, 19:27
od 1pavel
Můžeš si kopit sadu šroubů pro diferák a předělat to ,než budeš mít v převodovce díru.

Napsal: 30 zář 2010, 20:21
od vikino1
Kúpil som oktu 1,6 AKL s prevodovkou DUU r. v. 99. Ako sa dá zistiť či sú nity v poriadku? Nevie niekto ako sa to dá opraviť myslím postup na použite opravnej sady?

Napsal: 30 zář 2010, 20:22
od Ladas
vyndat diferák a podívat se..

Napsal: 30 zář 2010, 20:35
od vikino1
Je to velká práce?

Napsal: 30 zář 2010, 20:37
od Ladas
ani ne jen vyndat převodovku a rozebrat jí ;)

Napsal: 30 zář 2010, 20:39
od vikino1
s panom bohom (LOL)

Napsal: 30 zář 2010, 20:41
od slovacek.milos
Ladas píše:ani ne jen vyndat převodovku a rozebrat jí ;)

rozebrat ji jo?

trošku do té převodovky tukneš a máš domeček plný koleček ladas už si tu převodovku kochal :? :? nebo kecáš miloš

Napsal: 30 zář 2010, 20:42
od Ladas
miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš ;)

Napsal: 30 zář 2010, 20:58
od slovacek.milos
Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš ;)
ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,

na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let, sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co,

nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak

skončil jak malé dítě domeček plný, koleček

Napsal: 30 zář 2010, 21:13
od Ladas
miloši problémy jsou od toho aby se řešily a ne dávali jiným lidem...

Napsal: 30 zář 2010, 21:18
od slovacek.milos
Ladas píše:miloši problémy jsou od toho aby se řešily a ne dávali jiným lidem...
to ne ja jen zkusil jestli jsem fakt takový ojedinělý blb,

na přebodovce do šrotu už problém řešit nemusíš to už je zvrhlost ;) miloš

Napsal: 30 zář 2010, 23:31
od jura2
slovacek.milos píše:
Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš ;)
ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,

na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let, sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co,

nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak

skončil jak malé dítě domeček plný, koleček
ved ta prevodovka sa uplne pekne robi...Nie jak renault alebo jemu podobny hajzel.:D

Napsal: 01 říj 2010, 07:06
od Marek77
Převodovek DUU jsem měl v prackách několik a pokaždé se stejným problémem - klouže spojka. Jenže ona klouzala pokaždé proto, že nýty na talířovém kole se střihly a proletěly obalem převodovky do spojkového koše. Tím se olej z převodovky pomalu dostával do lamely a spojka začala klouzat.

Doporučuju koupit opravnou sadu šroubů, podložek a matic (není to levná záležitost, origo cena je 2500-3000 Kč), ale rozhodně se to vyplatí přešroubovat dřív, než se to střihne a napáchá mnohem vyšší škody. Může to poškodit obal převodovky (což se sice dá zavařit, ale není to jednoduché), v horším případě to orve zuby na rozvodovce nebo ještě lépe i na převodech, což znamená výměnu celé skříně, neb s to nevyplatí opravovat. Převodovka DUU se shání dost blbě (je jich ve srovnání třeba s TDi převody mnohem méně) a když už ji seženeš, stojí přes dvacku (s nejistou minulostí). Mimochodem u těchto převodovek se rády zadíraly i čepy satelitů (dělal jsem asi tři - taky moc fajn práce...).

Tedy jak píše Ladas - rozhodit skříň a směle do toho.