Stránka 1 z 2
					
				Prevodovka DUU
				Napsal: 21 bře 2008, 17:05
				od majo8229
				Vie mi niekto seriózne poradiť?Ako zistím či mám prevodovku-diferák nitovaný alebo už šróbovaný?Mám Golf IV 1,6SR motor APF r.v.11/99 prevodovka kód DUU.Čítam problémy s prevodovkou tak tŕpnem či mi neodíde mám nabehané 132tis.km.
			 
			
					
				
				Napsal: 21 bře 2008, 19:10
				od Ladas
				duu je převodovka co umírá 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 21 bře 2008, 19:27
				od 1pavel
				Můžeš si kopit sadu šroubů pro diferák a předělat to ,než budeš mít v převodovce díru.
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:21
				od vikino1
				Kúpil som oktu 1,6 AKL s prevodovkou DUU r. v. 99. Ako sa dá zistiť či sú nity v poriadku? Nevie niekto ako sa to dá opraviť myslím postup na použite opravnej sady?
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:22
				od Ladas
				vyndat diferák a podívat se..
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:35
				od vikino1
				Je to velká práce?
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:37
				od Ladas
				ani ne jen vyndat převodovku a rozebrat jí 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:39
				od vikino1
				s panom bohom  

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:41
				od slovacek.milos
				Ladas píše:ani ne jen vyndat převodovku a rozebrat jí 

 
rozebrat ji jo?
 trošku do té převodovky tukneš a máš domeček plný koleček  ladas už si tu převodovku kochal   
  
 nebo kecáš miloš
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:42
				od Ladas
				miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš 

 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 20:58
				od slovacek.milos
				Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš 

 
ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,
na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let,  sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co, 
nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak 
skončil jak malé dítě domeček plný,  koleček
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 21:13
				od Ladas
				miloši problémy jsou od toho aby se řešily a ne dávali jiným lidem...
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 21:18
				od slovacek.milos
				Ladas píše:miloši problémy jsou od toho aby se řešily a ne dávali jiným lidem...
to ne ja jen zkusil jestli jsem fakt takový ojedinělý blb, 
na přebodovce do šrotu už problém řešit nemusíš to už je zvrhlost    

 miloš
 
			 
			
					
				
				Napsal: 30 zář 2010, 23:31
				od jura2
				slovacek.milos píše:Ladas píše:miloši nic na tom nejni pár šroubů někdy to zkus a hned to uvidíš 

 
ladas nevím já tolik zdaru neměl, jen fígl jak povolit pětku,
na jednom fordu jsem málem skončil na akutnám pčíjmu v blázici, naštěstí jezdí snat už pět let,  sem tam se mi něco podařilo přesto že mám manuály na kde co, 
nedávno jsem skončil na 1.6 koktě stokonovce a dal jsem tondovi starou rozebrat tak 
skončil jak malé dítě domeček plný,  koleček
 
 ved ta prevodovka sa uplne pekne robi...Nie jak renault alebo jemu podobny hajzel.

 
			 
			
					
				
				Napsal: 01 říj 2010, 07:06
				od Marek77
				Převodovek DUU jsem měl v prackách několik a pokaždé se stejným problémem - klouže spojka. Jenže ona klouzala pokaždé proto, že nýty na talířovém kole se střihly a proletěly obalem převodovky do spojkového koše. Tím se olej z převodovky pomalu dostával do lamely a spojka začala klouzat.
Doporučuju koupit opravnou sadu šroubů, podložek a matic (není to levná záležitost, origo cena je 2500-3000 Kč), ale rozhodně se to vyplatí přešroubovat dřív, než se to střihne a napáchá mnohem vyšší škody. Může to poškodit obal převodovky (což se sice dá zavařit, ale není to jednoduché), v horším případě to orve zuby na rozvodovce nebo ještě lépe i na převodech, což znamená výměnu celé skříně, neb s to nevyplatí opravovat. Převodovka DUU se shání dost blbě (je jich ve srovnání třeba s TDi převody mnohem méně) a když už ji seženeš, stojí přes dvacku (s nejistou minulostí). Mimochodem u těchto převodovek se rády zadíraly i čepy satelitů (dělal jsem asi tři - taky moc fajn práce...).
Tedy jak píše Ladas - rozhodit skříň a směle do toho.