Stránka 1 z 2

octavia tdi

Napsal: 22 bře 2008, 12:14
od john_player_special
Ahoj mam mensi problem a nikde na foru nemuzu najit odpoved. Obcas se me stava ze kdyz vypnu motor a za chvili chci opet nastartovat tak se nerosviti kontrolka zhaveni a motor nechytne.. Potom musim sachovat klickem a cekat az se kontrolka rosviti...(wallbash) Kdyz prijdu k autu rano tak je to vzdy bez problemu. Dela to jenom kdyz uz je motor zahraty..nebo druhej start a tak podobne. Nema nekdo skusenost?

Napsal: 22 bře 2008, 12:17
od Fantik
Hledáš špatně, překontroluj rele 109 ;)

Napsal: 22 bře 2008, 12:19
od john_player_special
to je takova klasika rele 109? :) Dik

Napsal: 22 bře 2008, 12:21
od Fantik
Když se nerozsvítí žhavení tak by to mělo být tím rele.

Napsal: 22 bře 2008, 13:15
od Tomasvw
mne sa tento tyžden stalo presne to iste asi 3krat, ale mne sa ta kontrolka rozsvietila a nezhasla. Tiež relé 109 ? A stáva sa tiež že zajazdy motor na okamih chcípne.

Napsal: 22 bře 2008, 19:08
od slovacek.milos
Fantik píše:Když se nerozsvítí žhavení tak by to mělo být tím rele.

relé 109 krmí řídící jednotku a na vag se ti zobrazí řídící jednotka neodpovídá, podkud auto natočíš bez žhavení tak to asi 109 nebude to prostě nechytne, a TDi za tepla pořád žhaví? to asi nikomu nad 80, není problém teplý start, startovací dávka, akumulátor, starter otáčky pod 870? miloš

Napsal: 22 bře 2008, 21:04
od Tomasvw
ale to že tá kontrolka blikne pri zapnutí klúča nemá s žhavením nič spoločné.
Keď som to správne pochopil tak on má problém s tým že tá kontrolka vobec neblikne. A ja mam zas ten že nezhasne. žhavenie je až vtedy keď blikne, zhasne a potom sa rozsvieti.

Napsal: 22 bře 2008, 21:15
od dyk
Me se take nerozsviti kontrolka zhaveni ani rano.

Napsal: 23 bře 2008, 07:57
od john_player_special
Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:

Napsal: 23 bře 2008, 14:39
od slovacek.milos
john_player_special píše:Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:
nad levým kolenem musíš sdělat dekl na pojistky a vypáčit spínač světem tam jsou všude schovky na šroubky :? a pak už jen :o miloš

Napsal: 23 bře 2008, 14:41
od Ladas
slovacek.milos píše:
john_player_special píše:Neblikne ani nerosviti..A je jedno kolik je stupnu nebo tak..Muzu tocit a stejne nechytne.. Da se k tomu rele nejak sikovne dostat abych nemusel rozmrdat pul palubovky? :roll:
nad levým kolenem musíš sdělat dekl na pojistky a vypáčit spínač světem tam jsou všude schovky na šroubky :? a pak už jen :o miloš
Vypáčit? a čím ho páčíš????

Napsal: 23 bře 2008, 14:53
od Slavkov
... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)

Napsal: 23 bře 2008, 14:54
od Ladas
Slavkov píše:... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)
Asi jak kde :D

Napsal: 23 bře 2008, 16:17
od slovacek.milos
Ladas píše:
Slavkov píše:... já myslel, že ho stačí zamáčknout a pootočit (LOL)
Asi jak kde :D
podeberu šrubovákem a vypáčím jinak se na ten šroubek nedostaneš, před několika lety když jsem to dělal poprve tak to bylo i v příručce skupinový přepinač vypáčit , je tam nacvaklý na čtyřech bodech miloš

Napsal: 23 bře 2008, 16:47
od Huml
je to sice na Supa,ale princip je stejnej i na ostatních koncernových vozech
Obrázek