Stránka 1 z 2
Homokineticky klb a zivotnost originalneho dielu
Napsal: 27 bře 2008, 12:06
od lapsho
Zdravim. Chcem sa opytat kolko je zivotnost originalu na nasich cestach. Min.tyzden zacalo nieco klepat na lavej strane napravy a dnes mi v servise vraveli,ze je mozne,ze je to klb. Mechanik sa ma opytal kolko mam najazdenych km a sa mu velmi nezda aby odisiel pri 103 500km. Takze asi dalsi naznak,ze to auto ma "poctive km" alebo je mozne najazdit tolko km a aby bol v takom stave ? Vdaka za odpovede
Napsal: 27 bře 2008, 12:09
od Marek77
Záleží především na způsobu jízdy - náš terén na to nemá až takový vliv.
Znám lidi, co dělají kinetické klouby co rok a jiné, kterým vydrží celou životnost vozidla.
Pozor na prudké rozjezdy s koly vytočenými do rejdu a rovněž pozor na poškození manžety.
Na služební Octavii máme přes 400.000 km a vše původní.
Napsal: 27 bře 2008, 23:30
od smrcke
skurvit se da cokoli! jj vazelina,prachovka a styl jizdy.

Napsal: 28 bře 2008, 00:05
od lapsho
Starline klb za 1100,-Sk + 600 za robotu to isti v utorok rano.
Napsal: 28 bře 2008, 01:08
od lt.kubosh
lapsho píše:Starline klb za 1100,-Sk + 600 za robotu to isti v utorok rano.
Ano a diky kvalite Starline pujde vlastne o kazdy prvni utorok v mesiaci.

Napsal: 28 bře 2008, 09:56
od smrcke
vem spidan nebo origo.

Napsal: 28 bře 2008, 21:31
od vita
Napsal: 28 bře 2008, 21:43
od Marek77
Starline opravdu nebrat.....................
Napsal: 28 bře 2008, 22:45
od smrcke
nekteri zakaznici berou jen starline!nevi uz kde usetrit

tak testujou sami na sobe.a neco drzi!a neco ne!!!
Napsal: 29 bře 2008, 11:11
od Marek77
smrcke píše:nekteri zakaznici berou jen starline!nevi uz kde usetrit

tak testujou sami na sobe.a neco drzi!a neco ne!!!
Jak jsem psal výše - záleží především na způsobu jízdy.
Napsal: 30 bře 2008, 20:04
od lapsho
som v takejto situacii,ze bud mi to vezme leasingovka alebo to stihnem vratit predoslemu majitelovi,ktory zatajil,ze je auto zalozene kvoli uveru. investovat co najmenej. Zial
Napsal: 31 bře 2008, 17:03
od lubomt
lapsho píše:som v takejto situacii,ze bud mi to vezme leasingovka alebo to stihnem vratit predoslemu majitelovi,ktory zatajil,ze je auto zalozene kvoli uveru. investovat co najmenej. Zial
alebo rozbit a dat si vyplatit vies kde
Napsal: 02 dub 2008, 21:34
od lapsho
Uz je to udelano. Ako som tvrdil v pneuservise ci sa nieco neposralo pri vymene gum. Po pol hodine kontroly napravy mechanik vzal kluc do ruky,ze da koleso dole a hla z 5 srub ostali 3 a to len jedna dotiahnuta a tie 2 na pol zadku. Pocas jazdy sa mi stratila 1 bezpecnostna a jedna klasicka a jedna na tej istej strane vzadu. 3 sruby v tahu. Cela sada bezp.srub cca 500sk. Myslim,ze na 1 srube by to bola otazka metrov kedy by ju odtrhlo. Takze jedna kapitola uzavreta.
Napsal: 02 dub 2008, 21:45
od Slavkov
Napsal: 03 dub 2008, 22:24
od lapsho
ako volne koleso sa to urcite nechovalo. Malo to takmer rovnaky zvuk,ktory robil na passate s rozdielom,ze po dotiahnuti srubiek to prestalo a na passat to bol klb.