Stránka 1 z 2

Homokineticky klb a zivotnost originalneho dielu

Napsal: 27 bře 2008, 12:06
od lapsho
Zdravim. Chcem sa opytat kolko je zivotnost originalu na nasich cestach. Min.tyzden zacalo nieco klepat na lavej strane napravy a dnes mi v servise vraveli,ze je mozne,ze je to klb. Mechanik sa ma opytal kolko mam najazdenych km a sa mu velmi nezda aby odisiel pri 103 500km. Takze asi dalsi naznak,ze to auto ma "poctive km" alebo je mozne najazdit tolko km a aby bol v takom stave ? Vdaka za odpovede

Napsal: 27 bře 2008, 12:09
od Marek77
Záleží především na způsobu jízdy - náš terén na to nemá až takový vliv.

Znám lidi, co dělají kinetické klouby co rok a jiné, kterým vydrží celou životnost vozidla.

Pozor na prudké rozjezdy s koly vytočenými do rejdu a rovněž pozor na poškození manžety.

Na služební Octavii máme přes 400.000 km a vše původní.

Napsal: 27 bře 2008, 23:30
od smrcke
skurvit se da cokoli! jj vazelina,prachovka a styl jizdy. ;)

Napsal: 28 bře 2008, 00:05
od lapsho
Starline klb za 1100,-Sk + 600 za robotu to isti v utorok rano.

Napsal: 28 bře 2008, 01:08
od lt.kubosh
lapsho píše:Starline klb za 1100,-Sk + 600 za robotu to isti v utorok rano.
Ano a diky kvalite Starline pujde vlastne o kazdy prvni utorok v mesiaci. (noteeth)

Napsal: 28 bře 2008, 09:56
od smrcke
vem spidan nebo origo. ;)

Napsal: 28 bře 2008, 21:31
od vita
Tak tak, starline = překvapení za babku (nebo za dvacku?) teď si nemůžu vzpomenout (noteeth) .jednou sem kupoval čepy starline, dvě krabičky (dva čepy). V jedný byl čep bez označení a v tý druhý byl čep od Febi :? . Ale třeba budeš mít štěstí a ten kloub vydrží (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 28 bře 2008, 21:43
od Marek77
Starline opravdu nebrat.....................

Napsal: 28 bře 2008, 22:45
od smrcke
nekteri zakaznici berou jen starline!nevi uz kde usetrit (rofl) tak testujou sami na sobe.a neco drzi!a neco ne!!!

Napsal: 29 bře 2008, 11:11
od Marek77
smrcke píše:nekteri zakaznici berou jen starline!nevi uz kde usetrit (rofl) tak testujou sami na sobe.a neco drzi!a neco ne!!!
Jak jsem psal výše - záleží především na způsobu jízdy.

Napsal: 30 bře 2008, 20:04
od lapsho
som v takejto situacii,ze bud mi to vezme leasingovka alebo to stihnem vratit predoslemu majitelovi,ktory zatajil,ze je auto zalozene kvoli uveru. investovat co najmenej. Zial

Napsal: 31 bře 2008, 17:03
od lubomt
lapsho píše:som v takejto situacii,ze bud mi to vezme leasingovka alebo to stihnem vratit predoslemu majitelovi,ktory zatajil,ze je auto zalozene kvoli uveru. investovat co najmenej. Zial
alebo rozbit a dat si vyplatit vies kde

Napsal: 02 dub 2008, 21:34
od lapsho
Uz je to udelano. Ako som tvrdil v pneuservise ci sa nieco neposralo pri vymene gum. Po pol hodine kontroly napravy mechanik vzal kluc do ruky,ze da koleso dole a hla z 5 srub ostali 3 a to len jedna dotiahnuta a tie 2 na pol zadku. Pocas jazdy sa mi stratila 1 bezpecnostna a jedna klasicka a jedna na tej istej strane vzadu. 3 sruby v tahu. Cela sada bezp.srub cca 500sk. Myslim,ze na 1 srube by to bola otazka metrov kedy by ju odtrhlo. Takze jedna kapitola uzavreta.

Napsal: 02 dub 2008, 21:45
od Slavkov
(wallbash) ... nepoznat volné kolo nebo nezačít kontrolu právě tam (zejména po té předchozí návštěvě pneuservisu)... promiňte slečno :D :D :D

Napsal: 03 dub 2008, 22:24
od lapsho
ako volne koleso sa to urcite nechovalo. Malo to takmer rovnaky zvuk,ktory robil na passate s rozdielom,ze po dotiahnuti srubiek to prestalo a na passat to bol klb.