Stránka 1 z 2

OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Napsal: 30 bře 2008, 20:01
od dist01
uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze

Re: OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Napsal: 30 bře 2008, 21:19
od cupra
dist01 píše:uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze
ktovie ake turbo ma 240 hp verzia

Napsal: 30 bře 2008, 22:02
od BH motor
ked nechces prestavbu na K04 s S3 tak potom uz len hybrid urobit na danu aplikaciu, k voli vyfuku a zastavbe povodnej K03. robil som to a da sa s toho urobit tak 230-235 ps v povodnej koncepcii motora.

Re: OT: Jaké turbo a IC do A3 1,8T?

Napsal: 30 bře 2008, 22:17
od JasteR
dist01 píše:uvažuju o výměně turba a IC v audi A3 1.8T 132kw
muže te mi nekdo doporučit jaké jiné trubo by tam šlo kromě z 165kw verze
Dal bych ze 165kW verze spolu s tryskama + SW popr vyfuk-supersprimt a bude to litat pradadne...

Napsal: 31 bře 2008, 07:31
od dist01
přemyšlel jsem o něčim většim že bych to zatim naladil na dostatečnou rezervu do budoucna na větší přestavbu :) mam dojem že tam dávají GT22 myslim obtok

Napsal: 31 bře 2008, 13:12
od dist01
a co takhle si udelat hybrid z K04

Napsal: 15 dub 2008, 22:00
od Tupino
dist01 píše:přemyšlel jsem o něčim většim že bych to zatim naladil na dostatečnou rezervu do budoucna na větší přestavbu :) mam dojem že tam dávají GT22 myslim obtok
rozhodně K04, obtoky sou to všechny, a víc jedině nějaké z 28 RS na ball bearingu

Napsal: 16 dub 2008, 09:11
od BH motor
rozpravate o tom ako keby ste urobili kazdy uz po 10 takych motorov. Ked tam chces dat 28rs tak treba kydnut do motora asi 150 litrou. Max vykon s k04 je 255 ps. &Jedine hybrid s inym kopmpresorom, ale aj tak sa cez 280 ús nedostanes. Najjednoduchgsie pre teba je vymenit vstrekovace a upraviz K03 turbo a dostanes sa na 230 ps s peknym priebehom. to je viac ako vyuzivat motor od 5000 otacko do 7000

Napsal: 16 dub 2008, 09:28
od Fráňa
Tak já nevím,kamarád má v autě motor AJQ původně 132kw,teď tam má v Německu odbržděných 293 PS s K04 turbem a 385 ccm vstřikama a jede mu to moc pěkně :D

Napsal: 16 dub 2008, 17:07
od BH motor
s tymi vstrekmi a upravenym K04 turbom, vyfukom a katalyzatorom, nasavacov rurou to ide. nehadam sa . Ale zakladny motor s tymito vstrekmi to nepojde. A dolezite je ako to brzdili. Mechanicky strop pre ten motor je cca 300 ps. Mam za sebou asi 14 motorou 1,8 turbo po mechnickej prerabke a viem co to obnasa ked chces 300 a viac koni. da sa softom s povodnymi komponentami asi 250-255 ps. to je asi vsetko

Napsal: 17 dub 2008, 06:16
od Fráňa
Samozřejmě tam má upravený výfuk,velký intercooler,jinou váhu vzduchu a ještě pár drobností kolem,ale ten výkon tam prostě má a o to přece jde ne? :D :D

Napsal: 17 dub 2008, 13:22
od Tupino
BH motor píše:rozpravate o tom ako keby ste urobili kazdy uz po 10 takych motorov. Ked tam chces dat 28rs tak treba kydnut do motora asi 150 litrou. Max vykon s k04 je 255 ps. &Jedine hybrid s inym kopmpresorom, ale aj tak sa cez 280 ús nedostanes. Najjednoduchgsie pre teba je vymenit vstrekovace a upraviz K03 turbo a dostanes sa na 230 ps s peknym priebehom. to je viac ako vyuzivat motor od 5000 otacko do 7000
ohledně těch komponentů z 225ps verze s3 sem tohle psal x-krát za poslední dva tři roky tady i na vw clubu, RS je spis jen varianta pro opravdu pekny kone

Napsal: 17 dub 2008, 13:44
od Fráňa
No já už to psal všude možně taky X krát,ale vždycky se najde někdo nový koho to zajímá :)

Napsal: 18 dub 2008, 07:40
od RomanT
Já jen takovej malej dotaz-z jakého dúvodu tu stále operujete s variantou K04? Nic za tim nehledejte, vazne me to jenom zjima, pac se taky chystám vyhodit starou K03 - proc tu treba nekdo nenavrhne GT28xxx, nebo neco podobneho. Je to proto, ze K04 bude mit daleko jednodussi montaz, nebo proto, ze s tim GT28 se radikalne zmeni prubeh krivek?? Diky

Napsal: 18 dub 2008, 16:57
od BH motor
K04 sa da zohnat privatne za celkom rozumny peniaz a na GT 28RS je treba viac ako len turbo. A ten rozsah otacok je tiez niekde inde. Normalne sa na tom uzn asi ani jazdit neda. Namiesto pedala by asi stacil vypinac ale len dvoj polohovy. Plna knedla a volnobeh (LOL)