Stránka 1 z 1

jiny motor-papirování

Napsal: 03 dub 2008, 19:53
od Pirat
zdravim nevite nekdo jak to probiha,potrebuju vymenit ve Š120 motor za jiny,taky ze škudky.Jak to je,jestli staci zajit na prislusne misto a tam v TP vyskrtnou puvodni cislo motoru???

Re: jiny motor-papirování

Napsal: 03 dub 2008, 19:59
od Power156
Pirat píše:zdravim nevite nekdo jak to probiha,potrebuju vymenit ve Š120 motor za jiny,taky ze škudky.Jak to je,jestli staci zajit na prislusne misto a tam v TP vyskrtnou puvodni cislo motoru???
nevim to jiste ale myslim že se starej motor( cislo vyfoti)
prenda se motor vyfoti se a na technicky ti daj naky papiry a jdes na uřad a ještě budeš muset mít doklad o nabytí toho motoru abys ho nečorknul

Napsal: 03 dub 2008, 19:59
od origoš
Nech si udělat výmaz č. motoru a můžeš měnit motory jak chceš. Musí ale sedět typové číslo.

Napsal: 03 dub 2008, 20:02
od Peete
origoš píše:Nech si udělat výmaz č. motoru a můžeš měnit motory jak chceš. Musí ale sedět typové číslo.
obavam se, ze dneska uz musis mit k vymazu padnej duvod. Nejde to jako driv, ze sis proste zazadal a oni vyskrtli.

Napsal: 03 dub 2008, 20:54
od 1pavel
Na výmas motoru potřebuješ ověření z STK jako u převodu , kde ti musí sedět č. kaste a č. motoru pak stačí 20Kč kolek ( jestli to nezměnily ) vyplníš žádost a je to . Jestli sis vyměnil motor a teď to řešíš tak máš problém .

Napsal: 03 dub 2008, 21:00
od Ladas
škoda auto aas nepovoluje výměny typů motoru např 105 za 120 ale když dodržíš typ/kód motoru nejni v ton problém ;)

Napsal: 03 dub 2008, 22:06
od woodman007
Minuly tyden jsem delal dva vymazy naraz. Oktavka- kvuli vyrezlemu cislu a moznym budoucim problemum na stk a na zetoru- kvuli vymene motoru.Chteli jen technicaky a po padesatce za kus. Zadny problem, na nic se neptali.

Napsal: 03 dub 2008, 22:27
od origoš
Je to tak, zatím je uzákoněno, že výrobní číslo nemusí být evidováno. Zato typové musí sedět jinak technickou neprojde.

Napsal: 03 dub 2008, 22:35
od Ladas
origoš píše:Je to tak, zatím je uzákoněno, že výrobní číslo nemusí být evidováno. Zato typové musí sedět jinak technickou neprojde.
Tak tak :D

Napsal: 04 dub 2008, 06:47
od Pirat
Ladas píše:
origoš píše:Je to tak, zatím je uzákoněno, že výrobní číslo nemusí být evidováno. Zato typové musí sedět jinak technickou neprojde.
Tak tak :D
Tak ted se divam do velkeho TP v roce 2002 vymaz v.č. motoru dle ek.č.02-04......... AAK cislo... Tak ze nemusim resit asi nic :) Ale stejne typove cislo se prece na motoru nenachazi ne?jen to vyrobní.

Napsal: 04 dub 2008, 07:26
od origoš
Typové tam je, jsou to ty první číslice. Ty musí být stejné.

Napsal: 04 dub 2008, 07:35
od Pirat
origoš píše:Typové tam je, jsou to ty první číslice. Ty musí být stejné.
aha tak ze 120 ma typ motoru 742.12 a rapid 742.13

Napsal: 04 dub 2008, 09:29
od origoš
Ano, to je ten typ a za ním je výrobní toho motoru.

Napsal: 04 dub 2008, 10:19
od Pirat
origoš píše:Ano, to je ten typ a za ním je výrobní toho motoru.
Tak ze jestli to je tak,tak tam ten s rapida typ 13 dat nemuzu.Pouze motor 120 s typem 12.Je to tak?