EGR - vyradenie z cinnosti

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
neno406
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SNV

EGR - vyradenie z cinnosti

Příspěvek od neno406 »

Caute.
Aj ked viem ze tento prispevok by nemal patrit ku vw group, ale suvisi s vw group.
Chcel by som vediet ci pomoze na peugeote 406 (1,9 STDT r.v.97 66kW cerpadlo BOSCH) ku zvyseniu vykonu od spodu a znizeniu spotreby tak ako na vw group. Vo vsetkych temach co sa tyka egr na vw group pisu pozitivne o zvyseni vykonu v nizsich otackach a o znizeni spotreby.
Co by to spravilo na peugeote. (hm)

Dik.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Fyzikální princip je stejný a fyzika platí pro všechny (LOL)

Nepůjde Ti tam teplý a vyhořelý vzduch (z výfuku), takže budeš válce plnit chladnějším vzduchem s vyšším obsahem kyslíku :) A jak si zajisté pamatuješ z fyziky ZŠ, tak kyslík je nutný k hoření (exotermická reakce) a z tepelné roztažnosti plynu vyplývá ten zbytek ovlivňující plnění válců (noteeth)
Proto se dávají FMIC apod.
Jediným negativem je pomalejší zahřívání motoru...
Jinak nečekej žádný razantní nárůst výkonu, spíš lehkou korekci spodku křivky...
GIV Variant TDi ???kW
neno406
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 13 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SNV

Příspěvek od neno406 »

Dik aspon za tuto jednu reakciu na tuto temu.
Necakam od toho nejake super zvysenie vykonu ale iba trosku potlaceny najvyssi krutiaci moment smerom k nizsim otackam, lebo 406 td ho ma dost vysoko(2250ot/min). Pri tychto otackach je proste citit ze to oprie.
A ak mi to trosku potlaci dole a este aj trosku znizi spotrebu tak budem spokojny.
;)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

No ono maximum točivého momentu je u 1,9 TDI také okolo 2200ot/min a při tunningu se třeba záměrně posouvá výš i k 2600ot/min aby to dole zbytečně "nehrabalo"... :)
Řekl bych, že to, co pozoruješ souvisí s tím, kdy zabere turbo.
... zajisté pak budeš mít čisté sání (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“