Stránka 1 z 1
spatne starty fabia 74kw pd
Napsal: 09 dub 2008, 18:44
od keny
Ahoj muze my nekdo poradit po nastartovani se rosviti zhaveni a otacky skoci na 3000 pak to spadne a je vse v poradku jede normalne
Napsal: 09 dub 2008, 18:46
od Tomas.cz
Co říká VAG?
Napsal: 09 dub 2008, 18:49
od keny
jeste nevim zitra otestuji ja jen jestli nekdo nemel stejny problem
Napsal: 09 dub 2008, 19:01
od slovacek.milos
keny píše:jeste nevim zitra otestuji ja jen jestli nekdo nemel stejny problem
pak napiš třeba pedál, chce to přečíst na vag miloš
Napsal: 09 dub 2008, 20:07
od laurin.clement
Kamošovi to dělalo něco podobného na Oktě,při startu vyskočily otáčky a pak spadly a po pár dnech jel a nejednou auto nemělo výkon,nereagovalo na plyn.pedál nastavilo si 1500 otáček a bylo to.Po vypnutí zapalování dál zase chvíli jezdil a někdy to udělalo vícktrát po sobě a z toho měl třeba týden klid.Byl to potenciometr na plynovém pedálu.
Napsal: 09 dub 2008, 21:21
od Slavkov
Tyto věci signalizuje kontrolka žhavení:
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Napsal: 11 dub 2008, 10:13
od keny
tak podle vagu je to cidlo teploty
Napsal: 11 dub 2008, 11:18
od Tomas.cz
Slavkov píše:Tyto věci signalizuje kontrolka žhavení:
1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Ale on má PD