Stránka 1 z 2

Audi A100 2.5TDi

Napsal: 25 kvě 2006, 17:59
od Slim
Ahoj,

otec má túto Audinu, nie niesom audinolog a ani ten druhý (noteeth) Je to Audina z roku 93, automat, tuším to má 112 koní(?), kód motoru AAT. Premýšľa o tom že by tam šľahol iný motor, prevodovku by nechal lebo mu automat vyhovuje, tak sa chcem spýtať, či s tým nemáte niekto slúsenosti, prípadne či sa tam dá dať bez veľkých úprav aj iný motor, trebárs 6 valcové TDička... Cenovo ale verím tomu že bude rád za 5 valec (hm) A otázočka ešte nakoniec, viete niekto doporučiť niekoho, alebo nejakú firmu, čo by sa zaoberala týmito motormi, konkrétne dovozmi motorov alebo celých áut s týmto motorom?

Díkes,

Slim

Napsal: 26 kvě 2006, 07:12
od Slim
Aha, spatna skupina, az teraz sa divam ze tu je ne VW group, toz sorry (LOL)

Napsal: 26 kvě 2006, 21:38
od kevino
audi patri do wv group takze si tu spravne :)

Napsal: 26 kvě 2006, 21:44
od zdenace
Nevím jestli je to dobrá volba dát tam 6V motor!!

Napsal: 27 kvě 2006, 06:11
od Slim
kevino píše:audi patri do wv group takze si tu spravne :)
Teraz už áno, predtým som to náhodou dal do ne VW group... (LOL)
zdenace píše:Nevím jestli je to dobrá volba dát tam 6V motor!!
Nene, viď thread nižšie, už sme to vyriešili, nechcem tam dař už V6, nevedel som že sú to mr*ky 8)

Napsal: 27 kvě 2006, 16:22
od Toledak
V6 2.5TDi, tak ten motor raději obcházet velkým obloukem!

Napsal: 27 kvě 2006, 21:21
od monty
Toledak píše:V6 2.5TDi, tak ten motor raději obcházet velkým obloukem!
:o Prooč??

Napsal: 27 kvě 2006, 22:05
od Toledak
Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(

Napsal: 27 kvě 2006, 22:38
od frantacech
Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.

Napsal: 28 kvě 2006, 07:56
od go.vojta
V6 tdi má dva rozvodáky. jeden na vačky a druhý malý od jedné vačky k čerpadlu.. (LOL)

Napsal: 28 kvě 2006, 09:06
od monty
frantacech píše:
Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.
Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.

Napsal: 28 kvě 2006, 09:34
od frantacech
go.vojta píše:V6 tdi má dva rozvodáky. jeden na vačky a druhý malý od jedné vačky k čerpadlu.. (LOL)
Aha, tak jo.
Ten bych sice nazval remen pohonu cerpadla, ale souvisi s rozvody.

No a pak tam je jeste pekne dlouhy plochy remen.

Napsal: 28 kvě 2006, 10:31
od Toledak
monty píše:
frantacech píše:
Toledak píše:Samé problémy, počínaje dvouma rozvoďákama, přes čerpadlo a ne zrovna dobré utěsnění vík motoru, až po jeho ne zrovna kultivovaný chod konče.O proti tomu motoru V6 si 1.9TDi 81kW krásně ševelí a i když přidáš plyn, tak má mnohem příjemnější projev.U té V6ky máš při přidání plynu pocit, že se rozskočí na 6 jednoválců (noteeth) .Tady ty motory se bohužel nepovedly. :(
No s tim osobne nesouhlasim. V6 kdyz je ok, tak ma krasny zvuk oproti 4valcum a mnohem klidnejsi chod.

rozvodak ma jen jeden ale pomerne blbe pristupny a cele je to drazsi.
utesneni vik - kdyz se to delaporadne, nikde to netece. Musi se ale obcas aspon vycistit filtr odvetravani klikove skrine, ktery je dost blbe pristupny. Vymena termostatu - 1 den prace.

Ale zere a jsou drahe dily. odchazi vacky a cerpadla.

proste o 2 valce vic problemu.
Jasnej souhlas s první větou,že si to vezme nějakej litr navíc je snad jasný každýmu,stejně tak dražší díly a víc práce,ale zas tak bych ten motor nezatracoval-Toledák.
Já ho nezatracuju, jen říkám, že to není to pravé sametové :-D

Napsal: 28 kvě 2006, 12:04
od lt.kubosh
No nevim, ale 6 - 5 valcu mi prijde o jeden valec vic problemu.

AAT/AEL ma taky dva casovaci remeny. Jeden pro vacku atd. a druhy pro cerpadlo.
Vymenne intervaly 60 & 90tis. AEL ma na plochem remenu navic takove zasr. napinaci rameno, ktere stoji pres 8tis. (Mne se na nem vysypalo lozisko a to se samotne neprodava.)

Jinak ten petivalec je docela blbe dlouhej, takze jakakoli operaci s remenama predchazi docela dlouhe odstrojeni/nastrojeni.

Napsal: 28 kvě 2006, 14:19
od frantacech
lt.kubosh píše:No nevim, ale 6 - 5 valcu mi prijde o jeden valec vic problemu.

AAT/AEL ma taky dva casovaci remeny. Jeden pro vacku atd. a druhy pro cerpadlo.
Vymenne intervaly 60 & 90tis. AEL ma na plochem remenu navic takove zasr. napinaci rameno, ktere stoji pres 8tis. (Mne se na nem vysypalo lozisko a to se samotne neprodava.)

Jinak ten petivalec je docela blbe dlouhej, takze jakakoli operaci s remenama predchazi docela dlouhe odstrojeni/nastrojeni.
To je stejne i u V6 - naraznik dolu, predni pricka dolu, vypustit vodu. Pakarna.