Stránka 1 z 1

Blika kontrolka žhaveni.

Napsal: 22 dub 2008, 19:07
od buka
Chlapi poraďte mam passata tdi když zapnu kliček zapalovaní počkám 30 sekund tak se rozbliká kontrolka žhaveni čim to je?

Napsal: 22 dub 2008, 19:21
od Huml
je několik důvodů proč ta kontrolka může blikat, nejlepší je to hodit na VAGa

žhavení

Napsal: 22 dub 2008, 19:28
od zizuzidan
Nejčastěji to bývá vadný spínač brzdového pedálu nebo prasklé brzd.žárovky,samozřejmě to můžou být i jiné závady.Hod na V.A.G.

Napsal: 22 dub 2008, 19:51
od buka
Dik za radu.

Napsal: 22 dub 2008, 20:10
od Slavkov
Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)

Napsal: 22 dub 2008, 21:40
od Ladis001
Slavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)
Koukal jsem tady no fóru. Tohle je tu hodněkrát, ale jak je to u PD? Má někdo seznam závad?

Napsal: 22 dub 2008, 22:33
od pafka
na co seznam, není jednodušší to auto diagnostikovat, a závadu odsranit :?

Napsal: 23 dub 2008, 04:55
od buka
Tak už vím čim to je mam tam tajný spínač na odpojeni čerpadla a ten to děla.

Napsal: 23 dub 2008, 18:13
od Slavkov
buka píše:Tak už vím čim to je mam tam tajný spínač na odpojeni čerpadla a ten to děla.
(LOL)

Napsal: 24 dub 2008, 20:52
od Ladis001
pafka píše:na co seznam, není jednodušší to auto diagnostikovat, a závadu odsranit :?
Jednoduší to je, jen každý nemá doma v šuplíku kabel pro diagnostiku :D

Napsal: 24 dub 2008, 20:59
od pafka
to chápu , ale bez ní můžeš tak akorát zkusit vyměnit spínač brzd. světel

Napsal: 24 dub 2008, 21:20
od slovacek.milos
Slavkov píše:Kontrolka indikuje tyto závady:

1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru
2) ventil počátku vstřiku N108
3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku)
5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru)
6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)

Co je správně si již zajisté vybereš (noteeth)
Na VAG (LOL)
klobouk dolu že to máš tu trpělivost já už jsem si to napsal vedle monitoru na stěnu miloš

Napsal: 24 dub 2008, 21:42
od Slavkov
Pouze Ctrl+C a Ctrl+V (noteeth)

Napsal: 25 dub 2008, 06:48
od Bugs.Bunny
Stačilo by více hledat. Ten seznem závad je tu popsaný 100x. Sám jsem ho také několikrát hodil do příspěvku a červeně. :x :x :x :)

Napsal: 25 dub 2008, 19:56
od Blah
me to taky delalo... ale jen tak treba jednou za mesic... po vymene brz. spinace uz to uz cca pul je zatim bez blikani zhaveni :D