KIA problem

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alife
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 12 kvě 2008, 10:03
Odpovědi: 0

KIA problem

Příspěvek od alife »

Zdravim Vas,
KIA mi stvara psie kusy, tak Vas prosim o radu. Servis si s tym zatial neporadil a riesim to od januara. Mam motor D4EA, 2.0 CRDI 103 KW. Najprv zacal divne vrcat nad 3000 ot/min do kopca na trojke, potom sa to dalo nasimulovat na plnej pare na dvojke na rovine. Bez zataze to nerobi. Teraz mam pocit, ze stratil trosku vykon, tak len sem tam poklope, ale aj na stvorke, ked ho natiahnem. Potom okolo 1500 ot/min zacal vydavat, taky kovovy zvuk, na volnobehu, alebo pri brzdeni motorom,ale az ked je motor zahriaty. V zatazi nie. Asi tyzden na to sa zacalo cele auto triast na volnobehu pri 1500. Trasenie trochu ustalo, ale teraz vypadava, nie vzdy, hlavne ked je odstavene na slnku, alebo ked bolo v zime odstavene cca pol hodinu po zahriati motora. 1 km a potom okolo 1500 +/- silno zareve a nasledne stichne a hned trha. Rucicka otackomera poskakuje, pokial nedam dole nohu z plynu. Ked sa zohreje, ustane trhanie a zacne az ked stojim niekde v kolone, alebo na krizovatke aspon minutu. Spotreba sla hore, hlavne PP ukazuje o liter az dva mensiu spotrebu ako skutocna. Zacal som aj na plynovom pedale pocitovat chvenie za jazdy. Diagnostika nic neukaze. Aj sa jazdilo s napichnutym autom, ale stale nic. Ak mate niekto nejaku radu, budem velmi vdacny.
greenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 10 úno 2008, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bystřicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od greenca »

rada je jednoduchá,nech přehrát software v řídící jednotce,některé CRDI motory měli špatně nahraný sw z výroby,což se projevilo až časem.
VW SHARAN 1.9TDI PD 4x4

CHIP, egr OFF
Odpovědět

Zpět na „Asijské vozy“