Stránka 1 z 2
1,9 TDI kouří šedobíle
Napsal: 31 kvě 2006, 15:28
od Zdeněk Tomko
Zdravím všechny,jsem tu nový,prosim poraďte.Seat Toledo a AHU 66 kw.po startu to kouří šedobíle,několik km za mnou kouř jak za letadlem,ve volnoběhu nic.Olej to nebere zase tak moc.Na 12 tisic km tak 2 l.Na výkonu to nepoznám,je to turbo nebo něco jineho?Mám dojem,že když to stojí předkem do kopce,tak to nedělá.Motor jde celkem pravidelně,nežere moc,tak kolem 6 l. Poradí někdo co s tim?
Napsal: 31 kvě 2006, 16:09
od vlagik
Co chladící kapalina, ubývá?
Napsal: 31 kvě 2006, 19:37
od Huml
Jak to startuje?
Napsal: 31 kvě 2006, 20:30
od Sokolda
Já měl to samý,starty celkem dobrý a byl to pozdní předvstřik,měl jsem ho až pod červenou lajnu, dorovnáno na střed a přestalo to po ránu kouřit.
Napsal: 01 čer 2006, 07:10
od Zdeněk Tomko
Zdravím,starty ok i při-20 jsem odjel v pohodě,voda neubývá,snad ten předvstřik ale jak jsem psal,když to stojí dokopce tak je to skoro bez kouře,opačně dýmovnice. Nechápu to. Odpojil jsem hadice,jsou mastné.Když otevřu víčko od oleje tak je to v normě,měrkou to taky nedýchá.Nemohl by to dělat filtr paliva?Zd
Napsal: 01 čer 2006, 20:21
od Toledak
6 litrů, není to nějak moc na 66ku?Jezdíš asi jen po městě, ne?Já mám ten samý motor také v Toledu a před úpravama jsem jezdil za 4,5 na 100km a to jsem jezdil tak kolem 110ti km/h.
Kolik máš najeto?
Napsal: 05 čer 2006, 06:54
od Zdeněk Tomko
Zdarec,je to převážně město.V sobotu jsem to trochu nafóroval a to auto nemůžu poznat,jede to jak blesk. Má dojem že to už kouří méně ale ještě to není ok.
Napsal: 05 čer 2006, 18:55
od Toledak
No vidíš, ještě chvilku a zase se to rozběhá

Napsal: 06 čer 2006, 07:27
od Zdeněk Tomko
Díky za odpověď,pokud to bylo předvstřikem ,tak je to super ale nechápu proč to kouří když to stojí z kopce.Dám do toho dneska ještě ten filtr a uvidím.Zd
Napsal: 09 říj 2006, 20:24
od Zdeněk Tomko
Zdravím všechny,trochu jsem se odmlčel ale potřebuji poradit. Toledo pořád kouří,při startu,i teplém se vyvalí šedobílý kouř,po chvilce přestane. Jak jdu po plynu tak za mnou lajna kouře a mám pocit že nejde pravidelně. Ujedu třeba kilometr a většinou se to vrátí do normálu,někdy taky ne.Už nevím co s tím.Filtry nové.Může to být turbo nebo vstřiky?
Napsal: 09 říj 2006, 20:30
od Toledak
A jak to vypadá s olejem.Neubívá nějak moc?Na mém autě (TDi AHU) mi to vychází 1litr za 12 000 km, mám najeto 210 000km.
Napsal: 09 říj 2006, 20:33
od Toledak
A jak to vypadá s olejem.Neubívá nějak moc?Na mém autě (TDi AHU) mi to vychází 1litr za 12 000 km, mám najeto 210 000km.
Napsal: 10 říj 2006, 06:20
od váha
Toledak píše:6 litrů, není to nějak moc na 66ku?Jezdíš asi jen po městě, ne?Já mám ten samý motor také v Toledu a před úpravama jsem jezdil za 4,5 na 100km a to jsem jezdil tak kolem 110ti km/h.
Kolik máš najeto?
Musíš taky vzít v úvahu co má za auto,já mám passata AHU a taky mě žere do těch šesti,tka 5,6-6,2 podle stylu jízdy
Napsal: 10 říj 2006, 16:44
od Zdeněk Tomko
Poradí mi někdo kam se dá v Brně zajet na VAG? To kouření mě už moc trápí.Předem díky.zd
Napsal: 10 říj 2006, 18:25
od Toledak
Zdeněk Tomko píše:Poradí mi někdo kam se dá v Brně zajet na VAG? To kouření mě už moc trápí.Předem díky.zd
Z 95% asi ani žádná chyba v paměti nebude.Mě motor občas dělá psí kusy a v paměti také nikdy nic není

.