Mazda 323

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Mazda 323

Příspěvek od dodi911 »

Custe. Mam problem s tymto autom a potrebujem vasu pomoc. Ide o motor 1.5i a rocnik 96. Za studena ide akotak dobre, sem tam vyneha motor, ale ked sa zohreje je to katastrofa. Pri prudsom pridani plynu motor dusi, ak klapku otvorim trosku viac motor dusi tiez a zadrhava, ale neskor sa rozbehne. Vo vyssich reaguje celkom pekne. Auto ma problem sa rozbehnut, trha a dost ho treba smikat, aby sa to pohlo. Cidla som meral, kod som vyblikal, ale nic. Jedine co som nerobil bola kontrola tlaku paliva. Zajtra to este hodim na osciloskop a uvidime. Ak niekto vie pomoct tak velmi pekne dakujem. Zatim Cus.
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

Ako sa chova ked odpojis cidlo teploty za tepla...? Nema vahu vzduchu..?
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

A co lambda ? Inac ten tlak zmeraj mozno to ma fakt malo paliva.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Vahu ma. Ktore cidlo myslis, na vzduch, vodu, alebo neviem. Skusal som odpajat cidlo teploty nasavaneho vzduchu a troska sa zmenil chod motora, ale k horsiemu. Ked som odpojil ahu tak nic, akonahle som ju dal spat tak zdohlo. S cidlom teploty to nebude mat podla mna nic. Skor nieco so sanim popripade vynehavanim zapalovania vplyvom tepla motora.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Lambda "ze vraj" bola menena, netusim. Boli menene vysokonap. kable, rozvody, sviecky,... Rozvody su poskladane dobre. Mas niejaky dobry system na zmeranie lambdy? Digital oscil. nemam a meranie napatie pri odpojenej lambde je podla mna blbost.
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

dodi911 píše:Lambda "ze vraj" bola menena, netusim. Boli menene vysokonap. kable, rozvody, sviecky,... Rozvody su poskladane dobre. Mas niejaky dobry system na zmeranie lambdy? Digital oscil. nemam a meranie napatie pri odpojenej lambde je podla mna blbost.
Aka je tam lambda? vyhrievana alebo nie? ak ma iba jeden drot tak vyhrievana nieje skus ju odpojit ako to pojde. Ak lambda nieje vyhrievana tak pri studenom motore RJ ju nebere do uvahy takze mozes oblbnut RJ motora ze je motor studeny tym ze nasimulujes odporom namiesto cidla teploty vody. Len treba zistit parametre cidla zmeraj ho na studeno aky ma odpor alebo pohladaj niekde v tabulkach. Ak je vyhrievana tak mozes akurat zmerat topne teleso a popripade osciloskopom priebeh ale ak ho nemas tak nezmeras nic.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Cidla su dobre a lambda je vyhrievana. Osciloskop mam, ale len analogovy a tam priebeh dobre neuvidis.
Uživatelský avatar
Mireck
Přispěvovatel
Příspěvky: 693
Registrován: 16 lis 2007, 01:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mireck »

Neprisava si niekde falosny vzduch?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Možná trochu mimo mísu, ale kolega měl 93 a mělo to takovou "díru" (dole to šlo, pak tupo a pak zase až nahoře) a závislé na teplotě. Dokonce zaplatil i diagnostiku ve zn. servisu (pak už dokonce bádali zadara, prostě prestižní záležitost, že na to přijdou) zkoušeli měnit čidla... a nic. Ve finále rozdělovač, ve zn. servisu tvrdili, že nepamatují, že by se někdy podělal... a na vrakáčích nejdou sehnat... takže asi tak
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

Kolega ze Slavkova ma pravdu, zkus s nim pootocit, jestli se neco zmeni, pokud ne nebo jen malo, tak ho zahod a porid jinej. Jeden jsem mel na Z5, ale ten uz v nejake Mazde jezdi. Japonci maji tak trochu problemy s tema rozdelovacema, ale spis pro prilis velkou koncentraci snimacu na jednom miste, a pak tomu odpovida i ta cena.
Nissan Primera SW 1,9 DCi
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Rozdelovacom som tocil, raz to bolo lepsie inokedy horsie. Teraz to riesia iny chlapci, cize na to uz kaslem. Dost vela sa otom pise na mazda fore. Je to pomali kazdy druhy prispevok. Najcastajsie priciny su kable od rozdelovaca, cievky na vn a spinavy messer. Tak uvidime ci na nieco pridu. Diki moc za pomoc. Potom odpisem, ze co to bolo, aj ked mam pocit, ze auto sa mi vrati (noteeth) .
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5715
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

dam na vyslahané kontakty vo veku rozdelovača
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

muj bejvalej povoz dělal něco podobnýho(nissan primera p10 2,0benz)

vyskoušel sem všechno pak sem pootočil rozdělovačem a bylo to lepší
a pak horší

zkus

-snímač klepaní(nastavuje předstih v +/- mě to trošku pomohlo)
-tlaky na motoru (fouklí těsnění,zkrucená hlava)
-rozvodovej řemen jestli si nepřeskočil(ecu si myslí že je vše ok. ale při určitych otáčkach jí neseděj hodnoty)

u mě to bylo to těsnění

pak napiš poradim co dál
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Ktore tesnsnie mas na mysli. Pod hlavou, alebo sanie...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

pod hlavu !!!!! (LOL)

nafoukej si tlaky na motoru at víš na čem seš
porovnej si tlaky v autodatech
Odpovědět

Zpět na „Asijské vozy“