Problém s čerpadlom, alebo s čím?
Napsal: 14 kvě 2008, 19:02
Hojda. Passat 35I (alias B4) sedan, 1.9TDi 66kW 1Z s tryskami od Reeshy (Sprint 81kW, najazdených asi 20k km, aj predtým tam boli 81kW trysky). Už v ňom mám štvrté čerpadlo. Prvé umrelo, lebo predošlá majiteľka tam liala bionaftu. Druhé umrelo, lebo sa mu chcelo. Tretie neštartovalo, keď sa mu pomohlo, bežalo. Tým pádom dostalo štvrté, ktoré fungovalo pol roka. Od nákupu auta pred cca. 4. rokmi jazdí len na Shell (klasika a V-Power), OMV (beriem len na väčších a "osvedčených" pumpách) a v Maďarsku na Shell a MOL. Žiadnu malú a noname pumpu nenavšetvujem, nelejem tam žiadny sajrajt, auto dostáva takú údržbu, že by som ho najradšej podpálil za to, ako sa mi odvďačilo zas... zas mi kixlo čerpadlo, bolo na repas v Slivenci u K+K, bolo nastavené na stolici. Včera auto bežalo jak hodinky, po odstavenej noci ráno zas nechytalo. Ani po následných pokusoch o navýšenie predvstřiku, nútenom žhavení... nič mu nepomáha. V piatok ide späť do Slivenca, nech mrknú zas na čerpadlo, ale už fakt neviem, čo s ním robiť. Robí mi ho dobrý kamarát, je to výborný servisák, ale na čerpadlá proste nie je orientovaný a už mu došli nápady a nervy. Auto bolo opravované vždy u ľudí, ktorí vedia čo robia (Andre, ten kamarát, K+K, Pán servisák Krejčík, atď.), ale bohužiaľ sa mu stalo zas toto. Po nahodení čerpadla boli preventívne vymenené aj rozvody (o 20k km už by šlo aj tak na výmenu) a nič. Ak je motor teplý, chytá, beží, chrochtá. Ak je studený, ani za boha, nepomáha mu nič. Malo menené aj nejaké čidlá teploty, čidlo žhavenia, všetko možné... nenapadá niekoho, kam do riti sa máme ešte dívať?
Som z toho celkom smutný, lebo nemám čím jazdiť, v práci mám služobáka len k služobným účelom a toto mi moc nesvedčí, nakoľko aj do práce to mám tak z ruky, že MHD proste neprichádza v úvahu...

