Stránka 1 z 2

servo fabia

Napsal: 16 kvě 2008, 19:19
od Zapri
musí se po výměně čerpadla vagem nějakým způsobem aktivovat vymněněné čerpadlo? Není nové a není tedy 100% jisté zda funguje. Díky

Napsal: 16 kvě 2008, 19:42
od Ladas
aktivovat se nemusí jen zkontroluj a smaž chyby ;)

Napsal: 16 kvě 2008, 20:06
od Zapri
bez vymazání nebude fungovat? (protože nejde)

Napsal: 16 kvě 2008, 20:13
od Ladas
zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje ;)

Napsal: 16 kvě 2008, 21:23
od slovacek.milos
Zapri píše:bez vymazání nebude fungovat? (protože nejde)
taky se podívej na ty konektory jsou tam tři jestli tam nejsou roztažené piny a kontakt KO, se mi zdá že je to opruz za 10000 kč, třeba v plném rejdu ti teče 61 A a podívej se na ty piny na ten papírek, s 61 A se dá pomalu svařovat miloš

Napsal: 16 kvě 2008, 21:59
od kevino
a skontroluj ukostrenie a poistku na drziaku na akumulatore a jednu v positkovej skrinke.

Napsal: 16 kvě 2008, 22:11
od Fantik
Přidám se s trochu jinym problémem
Vag píše:

Obrázek

U auta nepravidelně přestane chodit posilovač (po chcípnutí a startu je vše OK), pojistky na baterii očištěné, bude to v kabeláži nebo přímo v servu co je víc pravděpodbné?

Napsal: 17 kvě 2008, 08:19
od kevino
pozri ci nehnije kabelaz a potom uz len servo KO

Napsal: 17 kvě 2008, 10:44
od Fantik
Ok dík. ;)

Napsal: 17 kvě 2008, 20:05
od Zapri
Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje ;)
no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?

Napsal: 17 kvě 2008, 20:07
od Peete
Zapri píše:
Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje ;)
no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?
na co CAN??? :?

Napsal: 17 kvě 2008, 20:10
od Zapri
Peete píše:
Zapri píše:
Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje ;)
no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?
na co CAN??? :?
no servo komunikuje po CAN-busu

Napsal: 18 kvě 2008, 13:23
od dodiak
na to ti staci obycajna diagnostika po k-line.Myslim ze to servo to ma za sebou.Staci zmerat na dvojpinovom konektore napatie ak tam mas 12volt tak vnutorna chyba serva.

Napsal: 20 kvě 2008, 22:06
od Zapri
Zapri píše:
Peete píše:
Zapri píše: no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?
na co CAN??? :?
no servo komunikuje po CAN-busu
Zkusil jsem na jiné fabii adresu 44 a jede, takže stačí K-čko (člověk se učí, no), nicméně mimo to servo padá otáčkoměr, svítí airbagy, všelijak bliká kontr.dobíjení, a kontr.serva. Že to dělával hlavní svazek vím, na tom "autě" je už ovšem rozmotaný a nejeví známky oxidace (rozmotal jsem ho ještě dál a je OK). VAG hlásí mrtvou CAN bus, a jednotky airbagů, serva a sem tam motoru bez komunikace. Co teď? Can vývody na řj motoru 70ohm - OK, zkrat na kostru/+ nenaměřen na vedení.

Napsal: 21 kvě 2008, 05:53
od kevino
ak je to fabia 1.4 Mpi vymen zapalovaciu listu ;)