servo fabia
Napsal: 16 kvě 2008, 19:19
musí se po výměně čerpadla vagem nějakým způsobem aktivovat vymněněné čerpadlo? Není nové a není tedy 100% jisté zda funguje. Díky
taky se podívej na ty konektory jsou tam tři jestli tam nejsou roztažené piny a kontakt KO, se mi zdá že je to opruz za 10000 kč, třeba v plném rejdu ti teče 61 A a podívej se na ty piny na ten papírek, s 61 A se dá pomalu svařovat milošZapri píše:bez vymazání nebude fungovat? (protože nejde)
no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje
na co CAN???Zapri píše:no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje
no servo komunikuje po CAN-busuPeete píše:na co CAN???Zapri píše:no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?Ladas píše:zkus to adesa 44 a uvidíš co se děje
Zkusil jsem na jiné fabii adresu 44 a jede, takže stačí K-čko (člověk se učí, no), nicméně mimo to servo padá otáčkoměr, svítí airbagy, všelijak bliká kontr.dobíjení, a kontr.serva. Že to dělával hlavní svazek vím, na tom "autě" je už ovšem rozmotaný a nejeví známky oxidace (rozmotal jsem ho ještě dál a je OK). VAG hlásí mrtvou CAN bus, a jednotky airbagů, serva a sem tam motoru bez komunikace. Co teď? Can vývody na řj motoru 70ohm - OK, zkrat na kostru/+ nenaměřen na vedení.Zapri píše:no servo komunikuje po CAN-busuPeete píše:na co CAN???Zapri píše: no to bych rád, ale nemám CAN, v dílenské píšou že pokud odejde elektronika tak se musí vymazat paměť závad, a to jde taky klíčkem off/on, je to tak?