Stránka 1 z 2
Zvysovanie vykonu vstrekovanim vody do motora
Napsal: 18 kvě 2008, 10:26
od NEVO
Nem stym niekto nejake skusenosti

Chcel by som to vyskusat trosku s tym poexperimentovat.
Mam doma "zvysny motor s fiata, jd to sice iba 0,8 ale slapal vyborne.
Piste budem vdacny za kazdu odpoved a zaujima ma kazdy nazor.
Ked budem mat dajake vysledky

tak vas budem informovat ak bude mat niekto zaujem.

Re: Zvysovanie vykosnu vstrekovanim vody do motora
Napsal: 18 kvě 2008, 12:09
od maros261177
NEVO píše:Nem stym niekto nejake skusenosti

Chcel by som to vyskusat trosku s tym poexperimentovat.
Mam doma "zvysny motor s fiata, jd to sice iba 0,8 ale slapal vyborne.
Piste budem vdacny za kazdu odpoved a zaujima ma kazdy nazor.
Ked budem mat dajake vysledky

tak vas budem informovat ak bude mat niekto zaujem.

Neviem ci v tvojom pripade(dany motor) to bude mat nejaky vyznam....?
Napsal: 18 kvě 2008, 13:44
od bombastiq
ty voe to je stará technologie jak svi*a
tohle používali němci za 2světové v letadlech
říkalo se tomu vodní turbo.
efekt byl takovej že v nízkejch vejškách je hustější vzduch tak se
používali do stíhacích letadel vysoko oktanovaj benzín.
když dělal nálet na budovu letěl střemhlav dolu a když zase střemlav
chtěl vyletět nahoru tak nasával bohatější směs společně s vodní mlhovinou
ady ten motor neuhořel tak to tou vodou chladíl něco jako má teďka americkej Harier výkon se zved kvůli tomu že při tom tlaku a teplotě
se z té vody stala pára a zvětšila se komprese (krátkodobě) a zároveň se ten motor zchladil zevniř.
Napsal: 18 kvě 2008, 13:46
od bombastiq
zkus si projít náky dokumentace o vývoji letectví v období 2 světové války
a zaměř se na němce (messershith)
pak napiš jak si dopad
Napsal: 18 kvě 2008, 16:00
od NEVO
daco postudujem, viem ze je to stare, ale pre mna je to nova tema ja som o tom pocul len nedavno.
Ako viem tak aj turbodiesle neboly najprv bohvieco, a pouzivaly sa len v armade a na velke motory
Az ked sa dostaly do civilu tak ich zdokonalili a teraz su na spici.
Preco by ten motor nemal byt vhodny?
mam ho z rozbyteho auta takze nebude vadit ked ho zavarim.

p
Inac vdaka za nazory
Napsal: 18 kvě 2008, 17:10
od bombastiq
letadla za 2 světové na naftu nelitaly
a ten Harier má proudovej motor na kerosin!!
u něj se ta "voda" sříká do turbíny jen kvůli chlazení né pro výkon!
ty si jako myslíš že to pujde udělat na naftovej motor??
to slišim teda prvně
ale zkus zapátrat a pak napiš
Napsal: 18 kvě 2008, 18:34
od NEVO
ja viem ze lietadla lietali na benzin, tie turbodiesle som pouzil len ako priklad ze stara vojenska technologia sa vylepsila a teraz patri medzi spicku.
A inac ja to chcem skusit na benzine
Nic proti dieslom ale momentalne mam benzinaka
Pozeral som aj nieco o tych nemeckych lietadlach ale je toho moc tak mi bude trosku trvat kym to prestudujem

Napsal: 19 kvě 2008, 20:21
od NEVO
hladam hladam a nasiel som ani neviem ako toto:
http://www.runyourcarwithwater.com/?hop=eroker89
je to zaujimave

, ze by ma niekto predbehol?

Napsal: 19 kvě 2008, 21:41
od bombastiq
s tim sem taky dělaly pokusy ale je to mrdačka a na té svářečce nic není tu sme ruchodili
jestli chcéš jezdit na vodu tak ti +/-stačí baterka z auta naleješ do ní vodu a sůl a pustíš tam tušim 13,8V tak ti z článku poleze vodík+kyslík
to mrdneč do směšovače na lpg vyladíš směs a jedeš a po 100 km je motor v Hajzlu páč ten vodík má k***vskou teplotu hoření takže tam musej bejt písty s keramickou vložkou a litinová hlava
nám se podařilo že ten motor 2x škytnul a pak buchnul!
ale bacha ta směs je výbušná jako prase tak se na tenhle nápad si postavit auto na vodu vykašli dokud seš celej (ale pokud o tom chceš něco vědět tak napiš řeknu podrobně co a jak)
Napsal: 20 kvě 2008, 15:14
od NEVO
neboj som mal s chemie vzdy jednicky
Take pokusi som robil este za skolskej ery preto teraz slabsie vidim na lave oko. Naco ti je stara baterka

Kup si kys. sirovu jednu nadobu s dvoma otvormi daj tam dve elektrody staci jedna medena druha zelezna daj tam napatie cim viac tym lepsie(jednosmerne) a uz len odsavaj vodik a kyslik

blo by to fajn len keby na vyrobu jednej kilowathodiny energie nebolo treba takmer dve kilowathodiny elektriky

Napsal: 20 kvě 2008, 19:13
od NEVO
Ale az taky blazon nie som aby som sa zahraval s vodikom. mna hlavne zaujima to pridavne vstrekovanie vody pri spalovani benzinu.
teraz rozmislam o tom vstrekovani ci to striekat do sania alebo priamo do valcov
jednoduchsie by bolo do sania ale neviem ci to bude mat ten spravny efekt asi by to bolo skor opacne.

Napsal: 20 kvě 2008, 20:15
od bombastiq
ten efekt asi opačnej bude když to sříkneš přímo do válce
ta voda se přisavá takovim usrojim před karburátorem aby se
vodní mlhovina dobře smísila se směsí teprv pak si to natáhne motor
vodní mlhovina se saje s bohatou směsí!!!!!
né že nakapeš vobu do saní a pak to líp pojede
to je picovina!!
original na tom mesershmitu to byla další komora v karburátoru
která se otvírala za letu vzhůru, takže motor si nasál bohotou směs spole s tou vodní mlhovinou

Napsal: 20 kvě 2008, 20:29
od NEVO
ja zatial len tereticky uvazujem o moznostiach ale som myslel ze ked to tam strekne tesne po zapaleni zmesi tak ta voda by sa v tom teple zacala vyparovat a rozpinat, to je len teoria
ale sa mine zda ze ked to bude spolu nasavat tak ci to bude horiet.
nemohol by si mi dat link na nejaku tu stranku lebo ja ked to hladam tak mi tam vsetko najde v nemcine a ja po nemecky neumim ani slovko

Napsal: 20 kvě 2008, 20:54
od bombastiq
ty vole tady toho se nato zeptej je to asociace strojních inženýru
jestli ten ti ten princip nevysvětlí nebo ti neporadí tak to V ČR neumí nikdo
Vdolecek@uai.fme.vutbr.cz
je to na tu asociaci EMAIL

Napsal: 20 kvě 2008, 20:58
od bombastiq
a tý "vody" se tam tak moc nedává aby to nechytlo
a odledně té kyseliny sírové ti asi uniká smysl že???
není a tom vyrobit vodík z náké sloučeniny ale vyrobit ho z vody !!
a pak na to jezdit (skoro zadarmo)