Chlapi,
rok som sa štval s vlastným autom, diagnostika, výmeny všetkého možného, dorobovanie prevodníkov, meranie tlakov, ponáranie celého tlakového potrubia vrátane chladiča do vody, či neuniká niekde vzduch, výmena podtlakového čerpadla ... všetko, čo súviselo s turbom .. a nič ... čím viac som menil, tým viac to bolo to isté alebo horšie, turbo proste vykazovalo "dieru"....
... začalo to poškodením podtlakovej nádoby na turbe ... po výmene proste auto nie a nie ísť tak, ako predtým. Ono ... začalo to vyššou spotrebou ešte o rok skôr, po chybe MAF, ale pripisoval som to tomu, že som použil iný MAF a prevodníkom zvýšil výkon (až to odfajčilo 5. prevodový stupeň). No a potom odišla nádobka ... následovala výmena dielov ... po chybe nádobky som vymenil pre istotu tak nádobu ako aj MAF. Ale auto jazdilo ďalej ako šrot ... pre doplnenie, hovoríme o 81kW ochcávke ...
... kde bol problém? ... ako zraziť spotrebu naspäť na továrenských 5 litrov, kľudne mať zvýšený výkon cez prevodník a pritom mať auto, ktoré šľape jak má???
Kto uhádne??? Zajtra napíšem, lebo za rok mi to tu nikto nebol schopný poradiť a nie je to až tak zložite

