RESET auta, doporučujem!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 01:46

RESET auta, doporučujem!

Příspěvek od izero »

Ako na taký malý zázrak s autom, so snížením spotreby atď ....

Chlapi,

rok som sa štval s vlastným autom, diagnostika, výmeny všetkého možného, dorobovanie prevodníkov, meranie tlakov, ponáranie celého tlakového potrubia vrátane chladiča do vody, či neuniká niekde vzduch, výmena podtlakového čerpadla ... všetko, čo súviselo s turbom .. a nič ... čím viac som menil, tým viac to bolo to isté alebo horšie, turbo proste vykazovalo "dieru"....

... začalo to poškodením podtlakovej nádoby na turbe ... po výmene proste auto nie a nie ísť tak, ako predtým. Ono ... začalo to vyššou spotrebou ešte o rok skôr, po chybe MAF, ale pripisoval som to tomu, že som použil iný MAF a prevodníkom zvýšil výkon (až to odfajčilo 5. prevodový stupeň). No a potom odišla nádobka ... následovala výmena dielov ... po chybe nádobky som vymenil pre istotu tak nádobu ako aj MAF. Ale auto jazdilo ďalej ako šrot ... pre doplnenie, hovoríme o 81kW ochcávke ...

... kde bol problém? ... ako zraziť spotrebu naspäť na továrenských 5 litrov, kľudne mať zvýšený výkon cez prevodník a pritom mať auto, ktoré šľape jak má???

Kto uhádne??? Zajtra napíšem, lebo za rok mi to tu nikto nebol schopný poradiť a nie je to až tak zložite ;) a verím, že to môže pomôcť mnohým prebrať auto opäť k životu ...

:)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teda ty musíš být jezdec, Octa 81kw + čip za 5l/100km :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Teda ty musíš být jezdec, Octa 81kw + čip za 5l/100km :)
tak do zítřka snad vydržíš? no jsem sám zvědav to bude zas nějaký útlum auta odpojení aku a vybíjení pamětových zdrojů přes zadní brzdy je skutečnost že kolikrát prkotiny jsou řešeny opravami a desetitisíce a stejně nevedou ke zdárnému výsledku tak k okecávkám miloš
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Koukněte, jak to řeší hokejista:
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... ght=#22932
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
lp
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2006, 07:51
Bydliště: prostějov

Příspěvek od lp »

Zkusím hádat Odpojil jsi baterii asi na 30min.Potom jsi nastartoval ,zahřál motor na provozní teplotu bez šlapání na plynový pedál .Pak jsi držel otáčky na 3000 za min asi 10 sekund a pak plný plyn. Dělal jsi to tak nebo jinak ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

origoš píše:Koukněte, jak to řeší hokejista:
http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... ght=#22932
tp je vůl (LOL) já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec, ten konec mám zas azbestový protože i antikora taky zrezne tak jsem ty magnety tam musel přilepit medem miloš
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 01:46

Příspěvek od izero »

Chlapci .. zatiaľ ste vedľa, jak ta jedľa, vrátane Humlíka .. inak humlíku, však sme trochu o tom spolu kecali tu na dieselfore, keď som tieto problémy riešil ...

... inak .. aký čip? ... nič také tam nie je ... je známe, že sa u starších TDičiek dal zvýšiť výkon (dávka nafty) oklamaním ECU, že dostáva viac vzduchu ... toho som využíl, už som o tom písal tu na fóre, ECU v mojej ochcávke je robená na Pierburg, ja som začal používať BOSH + prevodník, lebo charakteristiky sú iné ... no a prevodníku som pridal reguláciu "oklamania" ...

... (pre znalých ... pridanie zosilnenia, je to obyčajný napäťový zosilňovač, dva trandíky, zpätná väzba, dioda pre vyrovnanie nelinearity krivky apod) ...

... takže ... nejde o žiadne zázraky s magnetmi ani nič podobné, nadpis by mal mnohým napovedať, o čo išlo, je možné, že mnohí to robia, ale neuvedomujú si možno, kedy by to mohli robiť tiež ...

Zdar magnetkám a tuzingu :roll:
izero
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 01:46

Příspěvek od izero »

lp píše:Zkusím hádat Odpojil jsi baterii asi na 30min.Potom jsi nastartoval ,zahřál motor na provozní teplotu bez šlapání na plynový pedál .Pak jsi držel otáčky na 3000 za min asi 10 sekund a pak plný plyn. Dělal jsi to tak nebo jinak ?
Už si zahrieval dízlak oktávku na provozní teplotu nešľapaním na plyn???? Nie, tak to nejde, inak na to treba, inde je pes ... :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec
Možná kdyby se dalo pět magnetů, tak by začalo přibývat. A to by byl problém, protože časem by zákonitě začala přetékat nádrž což je nepřípustné.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

podle mě jsi si něco šlehnul a nebo si to auto prodal
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

origoš píše:
já dal čtyři ty magnety a v nádrži mi nemizelo palivo vůbec
Možná kdyby se dalo pět magnetů, tak by začalo přibývat. A to by byl problém, protože časem by zákonitě začala přetékat nádrž což je nepřípustné.
Dá se odsát , ale co s ní , je u každý benzínky a skoro zadarmo , asi ji nikdo nechce (rofl)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já byl před barákem už jsem tam šupl ten pátý magnet, prší no moc nedrží
(hm) a co tak je otočit aby se odpozuvali, to by ten koloběh mohl jít naopak jako výroba paliva :? a já vůl to tam leju místo abych to vypouštěl a prodával (LOL) miloš
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

to je mazec (rofl)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

skacpi píše:to je mazec (rofl)
a to ještě bude :? (hm) miloš
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Chlapci .. zatiaľ ste vedľa, jak ta jedľa, vrátane Humlíka ..
ještě jsem nic nenapsal (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“