KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat
Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.
Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.
Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
Re: KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat
Pripojuji se k tomuto tematu do firmy kaps nejezdete .Zdeny píše:Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.
Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
Ja jsem cca 1 po oprave navstivil servisni centrum ZF v dortmundu za ucelem revize a obnoy naplni. K jejich velkemu prekvapeni chybely fyzycky v prevodovce dily jako je omezovac tlaku , magnety , a ruzne zaslepky . KAPS nikdy vice !!!!
Čau chlapy,
Divím se,že do Kapse jeste nekdo jezdi, už se o nich napsalo a osobně si ja i vyslechl spoustu.
Nicméně, stále tu řešíte převodovky a že tu není nikdo kdo je umí opravovat. Dělám už přes 4roky u pana Císaře v Letňanech a jediné co zde napíši je ať přijedede na konzultaci "telefonicky se dá řešit objednání ale ne oprava" a třeba ty tvrzení o tom jak to nikdo neumí vezmete zpět. Jsem o tom přesvědčen
Jan Císař automatické převodovky , Beranových 65-areal Letov , P-9 Letňany
602 336 554 nebo 724 738 262 : doporučení-nesnažte se být chytrý z toho co jste si přečetly na fórech, z velké části jsou to bláboly.
Těším se na vaši návštěvu u nás, a do té doby nepiste že to nikdo neumí opravovat.......
Divím se,že do Kapse jeste nekdo jezdi, už se o nich napsalo a osobně si ja i vyslechl spoustu.
Nicméně, stále tu řešíte převodovky a že tu není nikdo kdo je umí opravovat. Dělám už přes 4roky u pana Císaře v Letňanech a jediné co zde napíši je ať přijedede na konzultaci "telefonicky se dá řešit objednání ale ne oprava" a třeba ty tvrzení o tom jak to nikdo neumí vezmete zpět. Jsem o tom přesvědčen
Jan Císař automatické převodovky , Beranových 65-areal Letov , P-9 Letňany
602 336 554 nebo 724 738 262 : doporučení-nesnažte se být chytrý z toho co jste si přečetly na fórech, z velké části jsou to bláboly.
Těším se na vaši návštěvu u nás, a do té doby nepiste že to nikdo neumí opravovat.......
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0
Nikdy sem tam nebyl, nevím kde sou a podobně, jen muj spolužák tam měl převodovky a vždy spokojen, je od Holešova. Jeho kamoši tež spokojeni.
Druhej kamoš co vozí denně 4 havárky na sklad a projel dost aut, tak zase říkal, že tam by stála oprava automatu z JEEPA plácnu 50 000 v KAPS a v Čejči to dělá borec za pulku a nikdy neměl problém v tom Čejči.
Berte to jako doplněk info, žádná pomluva a podobně. Podle mě pravdu se nikdy nikdo nedoví
Děkuji.
Druhej kamoš co vozí denně 4 havárky na sklad a projel dost aut, tak zase říkal, že tam by stála oprava automatu z JEEPA plácnu 50 000 v KAPS a v Čejči to dělá borec za pulku a nikdy neměl problém v tom Čejči.
Berte to jako doplněk info, žádná pomluva a podobně. Podle mě pravdu se nikdy nikdo nedoví

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Jestli tady v CZ někdo opravdu rozumí převodovkám a to hlavně koncernu VW tak to je asi jedině pan Sixta.
http://www.prevodovky-sixta.cz/
Tady něco přímo k Tiptronicu
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... odovek-166
http://www.prevodovky-sixta.cz/
Tady něco přímo k Tiptronicu
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... odovek-166
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 23 kvě 2011, 08:02
Odpovědi: 0