KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat

Pro zákazníky, kteří hledají dobrý servis. Pište sem poptávku, někdo se Vám snad z Vašeo okolí ozve

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdeny
Nováček
Příspěvky: 6
Odpovědi: 0
Registrován: 05 črc 2007, 23:04

KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat

Příspěvek od Zdeny »

Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.

Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
zexell
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 18:56

Re: KAPS Kojetín. POZOR! Nekvalitní práce i jednání! automat

Příspěvek od zexell »

Zdeny píše:Moje zkušenosti s pokaženým tiptronicem a opravou u firmy Kaps Kojetín:
Vše začalo tím, že zpátečka někdy nezaskakovala. To bylo hned poté, co jsem auto koupil, později začala zpátečka i prokluzovat. Nechtěl jsem to dávat někomu do garáže a hledal jsem renomovanou firmu. našel jsem Kaps a za opravu převodovky zaplatil 72000,- Zdálo se to OK, jen tam zůstaly vibrace kolem 2000ot/min, o kterých mi doteď tvrdí, že nejdou z převodovky - hydroměnič tam údajně dávali repasovaný. To byl listopad.
V březnu mi za jízdy, naštěstí v obci, upadla poloosa (asi ji málo dotáhli), povolily se na ní šrouby u unašeče převodovky a prorazila plášť převodovky (vyloženě chyba při jejich opravě). Musel jsem se nechat odtáhnout. Toto jsem reklamoval, vcelku úspěšně, Ve firmě KAPS vyměnili plášť převodovky, dodnes mi neuhradili náklady na zapůjčení náhradního auta, po těch 30 dní, co bylo auto znovu u nich.
Čili dosavadní náklady cca 90000,-
No a pak teprve přišly problémy. Druhý den po převzetí vozidla nešlo řadit, upadl konec lanovodu od řazení. Vyjádření firmy KAPS: Objednejte se a zaplaťte-my lanovod vyměníme, že upadl, za to nemůžeme (den po návratu z reklamace). Zatím je to opraveno provizorně.
Pak se ochladilo a u studeného auta nezaskakuje zpátečka (až minutu nebo i víc) - původní závada kterou to začalo, teď už to dělá i teplé, tam zpátečka zaskočí se zpožděním 1 - 5s a s cuknutím. Když jsem to předvedl, vyjádření KAPS: je to starší vůz, to je normální.
Dál se zvýší otáčky motoru, když to řadí ze 3 na 4, správně by měly jen spadnout, tato závada tam nikdy před reklamací nebyla. Vyjádření KAPS: Nevidíme důvod k reklamaci, zaplaťte si 9000,- za výměnu hydraulického rozvaděče, práci uděláme zadarmo, ale nevíme, jestli se tím závada odstraní.
To už bych byl se všemi náklady pomalu na ceně nové převodovky a možná by stále nefungovala, čili na to jsem nepřistoupil.
Když jsem se ptal na diagnostiku, pan Marvan přinesl notebook, načetl VAGem paměť závad a řekl, že diagnostika je v pořádku!!!!!!
Když jsem mu řekl, že jsme promazali homokineťáky na autě, tak udělal závěr, že došlo k neodbornému zásahu do podvozku!!!!! (navíc až po všech jejich opravách) a tím je to prý celé způsobeno!!!
Souhrn: Během necelého půl roku auto 2 měsíce v opravě, 90000,- v pr... a na převodovce víc závad než na začátku.

Tak si na ně prosím Vás dávejte bacha, ať nedopadnete jako já!!!!!!!!!!!!! Už to s nimi budu řešit jen přes právníka (nebo televizi NOVA).
A zároveň prosím o radu, nevíte o někom kdo Tiptronicu opravdu rozumí? Mám grafy z VAGu co to dělá za jízdy, třeba by to někdo uměl vyhodnotit.
Pripojuji se k tomuto tematu do firmy kaps nejezdete .
Ja jsem cca 1 po oprave navstivil servisni centrum ZF v dortmundu za ucelem revize a obnoy naplni. K jejich velkemu prekvapeni chybely fyzycky v prevodovce dily jako je omezovac tlaku , magnety , a ruzne zaslepky . KAPS nikdy vice !!!!
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Tak to je mazec :x
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2007, 16:22

Příspěvek od txx »

no musí se to na někom naučit ale je to drahá sranda když no musí člověk platit :D

ale učí se to už hodně dlouho a pořád nic :x
maricak
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 14:42

Příspěvek od maricak »

Čau chlapy,
Divím se,že do Kapse jeste nekdo jezdi, už se o nich napsalo a osobně si ja i vyslechl spoustu.

Nicméně, stále tu řešíte převodovky a že tu není nikdo kdo je umí opravovat. Dělám už přes 4roky u pana Císaře v Letňanech a jediné co zde napíši je ať přijedede na konzultaci "telefonicky se dá řešit objednání ale ne oprava" a třeba ty tvrzení o tom jak to nikdo neumí vezmete zpět. Jsem o tom přesvědčen

Jan Císař automatické převodovky , Beranových 65-areal Letov , P-9 Letňany

602 336 554 nebo 724 738 262 : doporučení-nesnažte se být chytrý z toho co jste si přečetly na fórech, z velké části jsou to bláboly.

Těším se na vaši návštěvu u nás, a do té doby nepiste že to nikdo neumí opravovat.......
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Opět nováčci a reklama? ... náhoda nebo obvyklý scénář?... ani nemám odvahu se jít podívat na VWclub a další, zda tam nebude totéž...

Tady máme na automaty uživatele Lubont.... 8)
GIV Variant TDi ???kW
maricak
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 14:42

Příspěvek od maricak »

nováčci? podívej se na stránky. Reklamu tady nepotřebujem,práce máme dost. Jen jsem chtěl nabýdnout pomoc, ale vidim, že ji nepotřebujete. Raději si to budete nějak pytlikovat sami s cenou okolo 90 000,-. Za tuhle cenu si můžete jít koupit novou. Přeji hodně štěstí...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

:o a to jsem chtěl čase přes Kaps řešit repasi mého pomalu K.O. hydroměniče na ZF 5hp-18, i když mi řekli cenu, která je vyšší než cena celého mého auta :roll:
Takže na ně asi seru

To maricak: Předpokládám že ani tohle by pro vás neměl být problém u téhle archaické převodovky, co?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Nikdy sem tam nebyl, nevím kde sou a podobně, jen muj spolužák tam měl převodovky a vždy spokojen, je od Holešova. Jeho kamoši tež spokojeni.

Druhej kamoš co vozí denně 4 havárky na sklad a projel dost aut, tak zase říkal, že tam by stála oprava automatu z JEEPA plácnu 50 000 v KAPS a v Čejči to dělá borec za pulku a nikdy neměl problém v tom Čejči.

Berte to jako doplněk info, žádná pomluva a podobně. Podle mě pravdu se nikdy nikdo nedoví :)

Děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
stralis
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 09:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od stralis »

Jestli tady v CZ někdo opravdu rozumí převodovkám a to hlavně koncernu VW tak to je asi jedině pan Sixta.

http://www.prevodovky-sixta.cz/

Tady něco přímo k Tiptronicu
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... odovek-166
KAPS Automatic
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 08:02

Příspěvek od KAPS Automatic »

ObrázekObrázek
KAPS Automatic
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 23 kvě 2011, 08:02

Příspěvek od KAPS Automatic »

Kdo má zapotřebí ať pomlouvá. Kdo se chce přesvědčit o kvalitě u těch nejlepších ať přijede.....
Odpovědět

Zpět na „Poptávka - hledám servis/zaměstnance“