tlak turba 0,7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tlak turba 0,7
Čaues, moje turbo tlačí jenom 0,7 (podle VAGu), sice od cca 1600 a ten tlak je zregulovanej dobře, ale je to jenom těch 0,7. Mám podezření, že tenhle tlak je nastavenej v ECU, protože můj motor (1Z) má papírově 202 Nm oproti novějším 210Nm. Je to tak nebo mám něco v řiti?
Naposledy upravil(a) Venousz dne 03 úno 2006, 19:50, celkem upraveno 1 x.
- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
Passik píše:No ja mam opacnej problem ,ted sem byl na VAGU a namerili mi az 2,5baru:( nevite co bude stat oprava?? cim to je??
No me to taky dava az 2,5 baru a pak nouzak je to pridrena regulace lopatek a oprava je kolem 2000,- zalezi kdo a kde by to spravoval. Ted jsem to docasne vyresil protoze jsem tu regulaci rozhejbal ale jak se otepli urbo de ven na cisteni. jeste muze byt vadnej N75 ale to by bylo na Vagu videt
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
A jak z toho logu poznáš, že je to právě ten N75? A ne zatuhlá regulace, zpuchřelá hadička, nebo cokoliv jiného?Mara123 píše:No z logu by to melo byt poznat podle prubehu krivky pokud nezacne n75 omezavoat tak je to tam pekne videt . . .Andre píše:Venousz: no a kolik máš požadovaný tlak ve VAGu?
Jinak si myslím, že VAG vadný N75 nepozná....
Hodnota je z ECU. A rekl bych, ze ta hodnota je spravna a tech 0,7-0,9 pretlaku je naprosto OK. 1Z je motor s obtokovym turbem.
Co se tyce tveho motoru, tak jsem dal na svy ftpko publikaci. Jedinej soubor, tak si to cucni. Ma to cca 20MB
ftp://kubosh.homeip.net
u: diesel
p: power
Co se tyce tveho motoru, tak jsem dal na svy ftpko publikaci. Jedinej soubor, tak si to cucni. Ma to cca 20MB
ftp://kubosh.homeip.net
u: diesel
p: power
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Byla řeč o logu z VAGu a ne o měření odporult.kubosh píše:On myslel asi, ze N75 jde poznat kdyz je v haji ten solenoid v nem... nevodi/nemagnetuje. ECU ocekava nejaky odpor na konci kabelu.

Jinak ECU podle mě odpor na N75 nekontroluje, teda aspon ne ta moje, mám ho totiž odpojenej a ani o tom holka neví (pamět závad)

- Mara123
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 23 led 2006, 17:38
- Bydliště: Brno-venkov
- Kontaktovat uživatele:
to jo máš pravdu, z te křivky je vidět prostě to že se tlak neomezil tak jsem to myslel a vylučovací metodou pak kontroluješ ty tři věci který to mohli způsobit.Andre píše:A jak z toho logu poznáš, že je to právě ten N75? A ne zatuhlá regulace, zpuchřelá hadička, nebo cokoliv jiného?Mara123 píše:No z logu by to melo byt poznat podle prubehu krivky pokud nezacne n75 omezavoat tak je to tam pekne videt . . .Andre píše:Venousz: no a kolik máš požadovaný tlak ve VAGu?
Jinak si myslím, že VAG vadný N75 nepozná....

Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
lt.kubosh: díky až přijdu domů stahnu to, v práci máme nějakej přiblblej fajrvwol kterej mě tam nechce pustit.
Andre: No já bych řekl, že pokud je požadavek 1850 a turbo tlačí 1680-1720 tak by ECU mělo přiškrtit obtok aby to dalo těch 1850. Jenže ono neškrtí. V podstatě při plnym plynu už od 1500 ot. je N75 na nějakejch 39% a dokud nesundám nohu z plynu tak se hodnota nezmění. Při volnoběhu je na cca 94%. Spíš bych to tipoval že mi visí obtok, resp. ten ventil N75 pořád v otevřené poloze.
Andre: No já bych řekl, že pokud je požadavek 1850 a turbo tlačí 1680-1720 tak by ECU mělo přiškrtit obtok aby to dalo těch 1850. Jenže ono neškrtí. V podstatě při plnym plynu už od 1500 ot. je N75 na nějakejch 39% a dokud nesundám nohu z plynu tak se hodnota nezmění. Při volnoběhu je na cca 94%. Spíš bych to tipoval že mi visí obtok, resp. ten ventil N75 pořád v otevřené poloze.