Stránka 1 z 2

Sportovy vzduchovy filter Octavia TDi

Napsal: 11 čer 2008, 16:45
od 2904
Docital som sa tu na fore, ze sisku nie (odchadza vaha, privod vzduchu atd..)
tak rozmyslam o sportovej vlozke K&N alebo grenn, ale nasiel som aj nahradu za org. Airbox, komplet carbonovy valcovy box C.D.A.....Obrázek
Obrázek
Daval to uz niekto, alebo mate s tymto skusenosti, poradte? :?

Napsal: 11 čer 2008, 17:46
od papirex
mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black :) vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...

Napsal: 11 čer 2008, 18:36
od TDI tech
Sportovy filter patri do sportoveho auta, alebo civilneho ale priadne napuceneho do vykonu.
Ak si chces znicit motor, nech sa paci mas si z coho vybrat.

Napsal: 11 čer 2008, 19:10
od 2904
papirex píše:mam Green, po tydnu jezdeni uz je spise black :) vaha vzduchu se mi zda, ze se zasira vic, ale provrtal jsem ji a jezdi to jak slak. jinak to dela vetsi kraval, protoze tam neni filtrbox, takze je vice slyset, jak turbo saje... zvuk to ma dobrej, to jo, a vykon se urcite trochu zvysil... ale mozna se mi to zda...
Ale ty mas asi sisku Green,ked tam nemas filtrbox a ako si vyriesil nasavanie vzduchu?

Napsal: 11 čer 2008, 19:12
od Tomas.cz
Hoši radši tam dejte kvalitní olej místo těhle zbytečností ;)

Napsal: 11 čer 2008, 19:38
od rici.houba
Tomas.cz píše:Hoši radši tam dejte kvalitní olej místo těhle zbytečností ;)
Jj,taky myslim...

Napsal: 11 čer 2008, 19:38
od Ladas
Tomas.cz píše:Hoši radši tam dejte kvalitní olej místo těhle zbytečností ;)
Asi tak ;)

Napsal: 11 čer 2008, 20:04
od toby66kw
Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar (offtopic)

Napsal: 11 čer 2008, 20:11
od Ladas
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar (offtopic)
:?

Napsal: 11 čer 2008, 20:17
od Sifon
S tym klasickym sportovym filtrom je citit rozdiel...mozno nie na max vykone, ale urcite na odozve plynu(v celom spektre otacok) a v nizkych otackach sa mu lepsie dycha...dalsia vyhoda je ta ze si ho mozes preprat podla potreby a nemusis kupovat novy papierak...po skusenostiach aj so siskou aj s vlozkou do boxu by som volil vlozku do povodneho boxu...ten malinky rozdiel ktory medzi nimi je v odozve plynu a placebo efekte za sisku nestoji pokial nenahanas kazdeho 0,5kona...siska je drahsia aj podstatne hlucnejsia...sportova vlozka sa sprava podobne ako papierovy filter akurat vonku pocut viac sycanie turba(mne osobne sa to paci) a v kabine nepocut rozdiel medzi papierom a bavlnou...Inac tiez by ma zaujimalo ako sa chova CDA Airbox hlavne co sa tyka hlucnosti...

Napsal: 11 čer 2008, 20:19
od toby66kw
Ladas píše:
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar (offtopic)
:?
Nasadil sem ho na tu hadičku kterou se zavzdušnují ventilky podtlakové regulace a dal mu čočku.No a kdiš ho nasadíš na ůsta tak vicucneš -0,8bar to jenom že je jemnej. Prostě v sacím traktu je podtlak 00nic :-D

Napsal: 11 čer 2008, 20:21
od Ladas
toby66kw píše:
Ladas píše:
toby66kw píše:Měřil sem podtlakoměrem podtlak v sání ani se nehnul,hubou na ním vysaješ-0,8bar (offtopic)
:?
Nasadil sem ho na tu hadičku kterou se zavzdušnují ventilky podtlakové regulace a dal mu čočku.No a kdiš ho nasadíš na ůsta tak vicucneš -0,8bar to jenom že je jemnej. Prostě v sacím traktu je podtlak 00nic :-D
Pokud jsi si nevšiml podtlak na naftě nejni nikdy....nemá totiž škrtící klapku jako benzín myslím že se nemělo smysl o tom zmiňovat.... :D

Napsal: 11 čer 2008, 20:22
od turbo kamna power
já bych šel do papíráku. já jsem měl ten starej už dost zajetelenej, tak jsem tam dal novej a čistej a byl to rozdíl jako sviňa (LOL) a stojí to pár korun, narozdíl od nějakýho votuzing kitu za pár tisícovek....jak říkaj hoši, kup radši kvalitní olej ;)

Napsal: 11 čer 2008, 20:28
od toby66kw
Právě pokud by origo filtr kladl větší odpor proti šiše tak by to mělo být měřitelní.
A podtlak mezi turbem a filtrem je na některích motorech je podtlakoví čidlo zanesení fíltru.
Ale od začátku sem chtěl říct že je zanedbatelní právě (LOL)

Škrtící klapka je mezi svodama a filtrem ten pottlak je stejně troch jinde :)

Napsal: 11 čer 2008, 21:00
od Wector's
Tomas.cz píše:Hoši radši tam dejte kvalitní olej místo těhle zbytečností ;)
Přesně tak já mam vložku orginál a nestěžuju si,měním ji co 10tis km a pohoda :roll: