mam passat 1,9tdi 81kw motor afn a porad se mi straci voda mam novej chladic a vodny pumpu a vymenil jsem a plastovou prirubu ktera de do hlavy.
jak jezdim mesto muzu udelat aj 1000km tam nic mi nesmizne jen jak jedu rychle 150-160 tak na 200km pul litra musim dolit .
byl jsem aj ve volkswagnu na tlakove skousce a nezistili zadnej unik diky za rady.
mirek píše:mam passat 1,9tdi 81kw motor afn a porad se mi straci voda mam novej chladic a vodny pumpu a vymenil jsem a plastovou prirubu ktera de do hlavy.
jak jezdim mesto muzu udelat aj 1000km tam nic mi nesmizne jen jak jedu rychle 150-160 tak na 200km pul litra musim dolit .
byl jsem aj ve volkswagnu na tlakove skousce a nezistili zadnej unik diky za rady.
mne to robilo na Passate 115Ps PD a musel som dat vymenit tesnenie pod hlavou a hned som dal aj hlavu zrovnat,odvtedy 80tis. km a bez problémov
mirek píše:mam passat 1,9tdi 81kw motor afn a porad se mi straci voda mam novej chladic a vodny pumpu a vymenil jsem a plastovou prirubu ktera de do hlavy.
jak jezdim mesto muzu udelat aj 1000km tam nic mi nesmizne jen jak jedu rychle 150-160 tak na 200km pul litra musim dolit .
byl jsem aj ve volkswagnu na tlakove skousce a nezistili zadnej unik diky za rady.
no ked robili tlakove skusky tak asi tesnenie pod hlavu bude v poriadku teda ked to urobili ako mali,ja by som ale technikom vo VW osobne moc neveril su to sami amateri co idu podla manualu a nevedia ani prd co a ako. nepozurujes vo vode olejovu skvrnu ? alebo nemas v oleji vodu? ono moze byt to tesnenie prerazene aj tak ze ta voda ide rovno do valca a tam sa spali.Skus maximalne zohriat auto vytacaj ho do extremu par kilometrov potom odstav a rychlo vyber zhavice alebo trysky ci tam nebudes pocut sicat vodu.raz sme to takto riesili na komosovej honde civic zistili sme to tymto sposobom ked sme vybrali sviecky voda tiekla do valca.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
mirek píše:mam passat 1,9tdi 81kw motor afn a porad se mi straci voda mam novej chladic a vodny pumpu a vymenil jsem a plastovou prirubu ktera de do hlavy.
jak jezdim mesto muzu udelat aj 1000km tam nic mi nesmizne jen jak jedu rychle 150-160 tak na 200km pul litra musim dolit .
byl jsem aj ve volkswagnu na tlakove skousce a nezistili zadnej unik diky za rady.
nedavno som riesil podobny problem a bola to vyrovnavacia nadobka.Ked sa kamos vozil do 110 km/h nezmizla ani kvapka ale ked to pustil tak 160-180 zmizol liter vody.
taky jsem dělal těsnění, ale mě to tu vodu vyházelo kolem víčka z nádobky (normálně OK, pokud jsem na to šlápnul, tak voda ubyla a nádobka byla pocvrndaná - tlakovalo to do vody, ale jen pokud se motor pořádně ohřál)
Kámoš u PD golf to řešil taky, taky těsnění. Já i on kolem 200 tis. km
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
tak dal jsem vymenit to tesnení daly dole hlavu a tesnení vypadalo ok,dal jsem pretlakovat aj hlavu a srovnat a při nebyla taky praskla tak mam obavy jak to poskladaji že to bude delat znovu nebo na tim tesnení opravdu žadna prasklína
pak napíšu jak jsem dopadl .
diky za rady
prasklinu tam určitě nenajdeš, ale když jsme se koukli na těsnění proti světlu, tak u 2 válce bylo vidět takový trochu lesklý misto, dlouhý tak 1,5 cm po obvodu díry pro píst. Ale taky jsem měl strach a po výměně OK. Hlava se trochu lízla, ale křivá nebyla.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Tak vymenil jsem tesnení pod hlavu dal přetlakovat hlavu a srovnat ,a udelajsem asi 1000km a je to v pohode tak diky za rady nebo ve volkswagnu mi řekli že žadna zavada nebo nevideli žadnej unik vody