Stránka 1 z 2
oplati sa kupit Golfa 110kw 2001 153 000km 4x4?
Napsal: 22 čer 2008, 14:40
od gembler
chcem si kupit este jednu masinku a vyber som zuzil na Golfa... je to jedine auto ktore sa zene nepaci kvoli tomu ze v nom robila autoskolu

aspon nebudem riskovat ze si ho zapozicia ako to robi s octavkou a vysledkom je ze musim chodit peso

ale k veci
po jazdnych skusenostiach v Octavii 4x4 a ESP uz ine auto bez 4x4 a ESP v dieslu nechcem nasiel som Golfa 110kw 4Motiona 2001 153 000km za 345 000Sk som puntickar a trocha sa obavam ze cca 153 000km je na toto inak velmi velmi velmi zachovale auto vela... obavam sa hlavne toho ze po case - rok, dva sa to zacne kazit ako po burke... (rocne spravim tak cca 50 000km) a rozhodujem sa ci este pockat a kupit radsej slabsieho ale hlavne takeho co ma tak okolo +/- 100 000km?

thanks chlapi
PS. je to VW 4Motion (haldex) / Octavia I 4x4 (haldex) take poruchove ako vsetci hovoria alebo je to len fama? koluje aj sprava ze na 4x4 su omnoho drahsie veci ako na predohrab... pritom je 4x4 z 90% identicka ako predohrab len ma viac dielov a je logicke ze v tom co je odlisne od predohrabu budu suciastky drahsie lebo su inak konstruovane
Napsal: 22 čer 2008, 15:21
od toby66kw
To bys dal tolik lovů za G4

Napsal: 22 čer 2008, 16:54
od gembler
no ani nie, ale je problem kupit octaviu/golfa 4x4 s "ESP" v dobrom stave za dobru cenu
Napsal: 22 čer 2008, 17:53
od Byrto
za sedem rocneho veterana dat 345 tacov????? si kup radsej nieco uplne nove
Napsal: 22 čer 2008, 19:47
od gembler
nemam inej moznosti ak chcem TDi, 4x4 a ESP
Napsal: 22 čer 2008, 21:17
od toby66kw
gembler píše:nemam inej moznosti ak chcem TDi, 4x4 a ESP
To koupíš i za 220 tácků v pohodě

Napsal: 22 čer 2008, 21:43
od váha
toby66kw píše:gembler píše:nemam inej moznosti ak chcem TDi, 4x4 a ESP
To koupíš i za 220 tácků v pohodě

každý auto má svoji cenu a za 220k nevim v jakým bue stavu...a hlavně že jich hodně jezdí golf IV ARL 4motion

Napsal: 22 čer 2008, 21:45
od Slavkov
Zajisté je to koupené v republice a první majitel

... ale i tak je to moc peněz

Napsal: 23 čer 2008, 20:31
od gembler
je nejaky rozdiel v kodovom oznaceni motora? vcera mi povedal po telefone jeden co zhana tiez Golfa ze jedno oznacenie svedci o kvalitnejsich a druhe o menej kvalitnejsich atd...
PS. za 220 000Sk Golfa 4x4 v TDi nekupite v dobrom stave ani ked sa

Napsal: 23 čer 2008, 21:03
od toby66kw
ARL fakt asi za ty love nekoupíš ale seš na diselpoweru tak neřeš sériovej výkon motoru
Pokut ho neplánuješ hnet brutálně čipnout,ale na nějakéch 125kw se dostaneš i s rotačky vyjde to určitě levnějc ,bude to mín žrat a bude to spolehlivější neš pdčko.
ps. nekoupil bych si pdčko v modelu auta kam se montují i rotačky

Napsal: 23 čer 2008, 23:12
od Slavkov
gembler píše:PS. za 220 000Sk Golfa 4x4 v TDi nekupite v dobrom stave ani ked sa

Jelikož se pohybuješ na českém fóru, tak Ti odpovídáme v českejch... si to vynásob

Napsal: 24 čer 2008, 05:48
od gembler
no jo ale i tak nekupite dobreho Golfa za 220 000Kč / 286 000Sk
tym kodom som myslel to ze napriklad su dva identicke motory 74kW len jeden ma ine oznacenie ako druhy to prve oznacenie je napriklad ABC a to druhe DEF
podla vyrobcu a vseobecne podla statistik je zname ze napriklad oznacenie motora ABC svedci o kvalitnejsich motoroch a o mensej poruchovosti...
preto sa pytam ci je nejaky rozdiel v oznaceniach?
Napsal: 16 črc 2008, 13:32
od Dr.Diesel
Za me primarne puvod (nejlip znamej, prodej z firmy, kde s tim jezdil jeden clovek atp.). Nalestena corka za dobrou cenu je fakt na masli, kdyz ti to zabavi. Jeden typek si dovez octu z Reichu a zabavena jako corka z Francie...

Napsal: 16 črc 2008, 16:16
od turbo kamna power
já bych do toho klíďo šel

těch 150tis. km nebude určo problém i s tou kilometráží co nalítáš, pokud je to auto fakt v dobrým jak technickým tak kosmetickým stavu, tak by mi ani nebylo zas tak líto těch peněz... problémy by snad s haldexkou být neměly, jezdím s oktou2 4x4 a pohoda, ale pravda, ta nemá ještě ani 100tis.... co se týče PD motoru tak s tím by taky neměly být problémy, měl jsem pučenýho Golfa původně 96kw úpravy na cca 170ps, a jezdí furt v pohodě a blíží se k 300tis. km, jen tomu odešlo turbo a spojka, ale to je kvůli tomu výkonu a kvůli tomu magorovi co s tím neumí jezdit

....já osobně bych ale šel do 81kw rotačky

jinak nevím na co ESP

Napsal: 17 črc 2008, 00:53
od bombastiq
zdar tak oktan už je fuč
měl sem možnost koupit octana 2002 -1,8 20v
ze 35000,- (NO ČORKA ale bez TP)
kastle jako nová ovšem motor byl
ideálně koupit zbořku tdi a dát do té kastle motor
a převařit VIN
do 70.000,- bych se vlezl
bohu žel(ovšem jestli tam na hoře někdo je )