Stránka 1 z 1

škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...

Napsal: 22 čer 2008, 20:54
od Pat-izon
škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...

Napsal: 22 čer 2008, 21:01
od este
hehe nevim jestli sem ji tunil ale udelal sem ji celej motor byl sem hrdej asi 14 ctej majitel :D moje prvni auto ani sem nemel řidičák ale prima hračka .)Obrázek je to už 4 roky nebo 5 (rofl) (crazy)

Napsal: 22 čer 2008, 21:03
od este
každopádne nostalgie jak svin :D největší tuning byl na tomhle aute fakt motor .) ale to ostani už bylo na hovno .) dneska už bych to asi nechtel asi sem už moc starej .)

Napsal: 22 čer 2008, 21:04
od Ladas
někde najdu los-fotos měl jsem 120 88" 5q vez vlečenky meine erste vagen!

Napsal: 22 čer 2008, 21:08
od este
hele ale doted vzpominam na seřizování spojky pod zadnima sedačkama :D podlahu krs kterou bylo videt :D a tak ruzne jo to byly časy

Napsal: 22 čer 2008, 21:44
od 1pavel
první stovka přestavěná jako okruhovka motor vnítřek 120 cca 90 koní policajti naměřili 185kmh, druhá stodváca cca 80 koní , favorit 136 LS se 60KwObrázek

Napsal: 22 čer 2008, 21:46
od bombastiq
já měl 120 užuvku dostal sem jí od táty ani kapka koroze
z motoru se dalo jíst jak byl čistej jediná vada bylo řízení
v 80 přes hupan a rozvybroval se volant že člověk musel zastavit
a znovu se rozjet
a ty pneumatiky (crazy) or54 protektor šuperk
když sem to auto dostal tak ta fabrika byla 15let zavřená
ve 30 po kruháku a gumy řvali tak že se lidi otáčeli
a ve 40 to sem na kruháku DRIFTOVAL - 2plnej
a "tokio drift" byl proti mě sranda mač !!
jinak s ní bylo všude daleko (noteeth)
:roll: kde sou ty časy :roll:

Napsal: 23 čer 2008, 10:17
od Radar
Já jezdil se "Š-105S" celejch čtrnáct let. Je pravda, že sem jí prodával se třetí karoserií, protože sem ji jednou půjčil (wallbash) a podruhý mi jí jeden umělec zkrátil zezadu snad o půl metru :( .
Jinak se zní časem stala Š-136 s pětikvaltem a vlečenou zadní nápravou. Dál mi soutěžáci radili co s motorem(ty sem si vždycky dělal sám od základu), nápravama a další užitečný rady mi dávali.
Brácha měl Š-110R s tim samym motorem, pětikvaltem a širokejma nápravama. Hezký bylo když sme jeli za sebou dost přes 160 a lidi nechápali co škodárny dokážou. Ověřená rychlost byla asi 180 a dál sem se už bál.

Napsal: 24 čer 2008, 17:47
od Ladas
tak k tý mojí taky jsem se vybláznil centrál alarm vpředu péra zářez o závit a čtvrt podložky na 4x100 ráfky 5,5 z pick-upa 185/70 na ně a držela jeko klíště bezkontaktní zapalování z fáčka hned jak jsem ji koupik nový těsnění pod hlavu aby mě někdě nenechala 3body bosche palubka z garde lišty na dveře z gls a origo mikropyš sedačky
Obrázek

Napsal: 25 čer 2008, 10:48
od GRINCH
;) tak sem si dělal škodovku motor sem měl z faga i s karbcem jezdila slušně,snížena,vnitřek z rapida,el.okna,central,alarm,s. výfuk atd.Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 26 čer 2008, 19:18
od Pat-izon
pěkny škodověnky kdybych měl scan tak bych vám ukázal moji škodu 100l nebyl to žádnej trhač asfaltu ale semtam sem si nečekaně zadriftoval...

Napsal: 26 čer 2008, 21:22
od 1pavel
Pat-izon píše:pěkny škodověnky kdybych měl scan tak bych vám ukázal moji škodu 100l nebyl to žádnej trhač asfaltu ale semtam sem si nečekaně zadriftoval...
tak to vyfoť jako já , scener mě nebere tohle fórum