Stránka 1 z 1
škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...
Napsal: 22 čer 2008, 20:54
od Pat-izon
škoda 120 pochlubte se jak ste si je tunily pár vzpomínek...
Napsal: 22 čer 2008, 21:01
od este
hehe nevim jestli sem ji tunil ale udelal sem ji celej motor byl sem hrdej asi 14 ctej majitel

moje prvni auto ani sem nemel řidičák ale prima hračka .)

je to už 4 roky nebo 5

Napsal: 22 čer 2008, 21:03
od este
každopádne nostalgie jak svin

největší tuning byl na tomhle aute fakt motor .) ale to ostani už bylo na hovno .) dneska už bych to asi nechtel asi sem už moc starej .)
Napsal: 22 čer 2008, 21:04
od Ladas
někde najdu los-fotos měl jsem 120 88" 5q vez vlečenky meine erste vagen!
Napsal: 22 čer 2008, 21:08
od este
hele ale doted vzpominam na seřizování spojky pod zadnima sedačkama

podlahu krs kterou bylo videt

a tak ruzne jo to byly časy
Napsal: 22 čer 2008, 21:44
od 1pavel
první stovka přestavěná jako okruhovka motor vnítřek 120 cca 90 koní policajti naměřili 185kmh, druhá stodváca cca 80 koní , favorit 136 LS se 60Kw

Napsal: 22 čer 2008, 21:46
od bombastiq
já měl 120 užuvku dostal sem jí od táty ani kapka koroze
z motoru se dalo jíst jak byl čistej jediná vada bylo řízení
v 80 přes hupan a rozvybroval se volant že člověk musel zastavit
a znovu se rozjet
a ty pneumatiky

or54 protektor šuperk
když sem to auto dostal tak ta fabrika byla 15let zavřená
ve 30 po kruháku a gumy řvali tak že se lidi otáčeli
a ve 40 to sem na kruháku DRIFTOVAL - 2plnej
a "tokio drift" byl proti mě sranda mač !!
jinak s ní bylo všude daleko

kde sou ty časy

Napsal: 23 čer 2008, 10:17
od Radar
Já jezdil se "Š-105S" celejch čtrnáct let. Je pravda, že sem jí prodával se třetí karoserií, protože sem ji jednou půjčil

a podruhý mi jí jeden umělec zkrátil zezadu snad o půl metru

.
Jinak se zní časem stala Š-136 s pětikvaltem a vlečenou zadní nápravou. Dál mi soutěžáci radili co s motorem(ty sem si vždycky dělal sám od základu), nápravama a další užitečný rady mi dávali.
Brácha měl Š-110R s tim samym motorem, pětikvaltem a širokejma nápravama. Hezký bylo když sme jeli za sebou dost přes 160 a lidi nechápali co škodárny dokážou. Ověřená rychlost byla asi 180 a dál sem se už bál.
Napsal: 24 čer 2008, 17:47
od Ladas
tak k tý mojí taky jsem se vybláznil centrál alarm vpředu péra zářez o závit a čtvrt podložky na 4x100 ráfky 5,5 z pick-upa 185/70 na ně a držela jeko klíště bezkontaktní zapalování z fáčka hned jak jsem ji koupik nový těsnění pod hlavu aby mě někdě nenechala 3body bosche palubka z garde lišty na dveře z gls a origo mikropyš sedačky

Napsal: 25 čer 2008, 10:48
od GRINCH
Napsal: 26 čer 2008, 19:18
od Pat-izon
pěkny škodověnky kdybych měl scan tak bych vám ukázal moji škodu 100l nebyl to žádnej trhač asfaltu ale semtam sem si nečekaně zadriftoval...
Napsal: 26 čer 2008, 21:22
od 1pavel
Pat-izon píše:pěkny škodověnky kdybych měl scan tak bych vám ukázal moji škodu 100l nebyl to žádnej trhač asfaltu ale semtam sem si nečekaně zadriftoval...
tak to vyfoť jako já , scener mě nebere tohle fórum