Stránka 1 z 24

Diskuze ke grafům z brzdy

Napsal: 26 čer 2008, 00:52
od Dukes
Toto téma slouží k diskuzi ke grafům z TÉTO sekce.

Pravidla diskuze:

Vždy, když budete chtít diskutovat k nějakému grafu, tak nejdříve do příspěvku "zde" vložte link na příspěvek s grafem, ze sekce "Grafy z brzdy" na který chcete reagovat.

Ukázka:
Link:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 048#117048

Komentář: Moc pěkné hodnoty :) . Gratuluji.
Díky, Admin

Napsal: 26 čer 2008, 08:09
od Kornout
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=435
Nevím, na Maze jsem nikdy nebyl, vím že ta zátěž na auto je tam podstatně větší, že ty válce jsou bržděny. Nicméně mě pořád sere jak se do tý statický brzdy furt někdo naváží.
Tak nedávno bylo prováděno měření na brzdě co měl Mvole a výsledky byly srovnatelné s Mahou a nebylo to jediné auto.
Další věc je ta, že pokud by ta brzda vykazovala nesprávné hodnoty, nebyl by to náhoudou důvod k reklamaci? To by asi výrobce dlouho fungovat nemohl.

Napsal: 26 čer 2008, 08:35
od Stingray
ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349

Napsal: 26 čer 2008, 10:43
od Kornout
Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.

Napsal: 26 čer 2008, 21:10
od Slavkov
Kornout píše:
Stingray píše:ano takze podla akej normy to mas zmerana lebo oficialne protokoly su -)

DIN 70020, EEC 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, SAE J 1349
Mě nezajímaj normy kterým beztak nerozumím, ale to co z tech brzd vylezlo.
Jinak dobrej výpis norem, ale věřím tomu, že kdyby to byly normy třeba na přípravu těsta pro rohlíky, tak stejně nikdo nic nepozná. Max. ta SAE by někoho trkla.
No, na rohlíky to opravdu není (noteeth)
Mimochodem EEC 80/1269 je v podstatě novela DIN 70020 :)

Jinak takové shrnutí v kostce je třeba tady: http://www.scielo.br/pdf/jbsms/v25n3/a10v25n3.pdf

... ono není od věci si ujasnit, co vlastně porovnáváme... aby to nedopadlo jako s udáváním "hudebního" výkonu místo RMS u audio zařízení :D

Napsal: 26 čer 2008, 21:20
od Kornout
Hmm, tak takto zdatný v AJ opravdu nejsem. Takže nic (wallbash)

Napsal: 27 čer 2008, 06:24
od Kornout
Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.

Napsal: 27 čer 2008, 07:39
od cupra
Kornout píše:Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.
to som rad,uz som kedysi o to snazil,ale bezuspesne... ;)

Napsal: 27 čer 2008, 17:09
od Slavkov
Kornout píše:Takže bude provedeno kontrolní měření na obou brzdách jedno auto stejná konfigurace a uvidí se.
jj, konec teorie, praxe ukáže (noteeth)

BTW stejná teplota, stejná vlhkost vzduchu, stejný atm. tlak atd :D :D :D

Jsem zvědav, zda budou rozdíly cca 2-3%...

Napsal: 12 srp 2008, 10:18
od cupra
Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)

Napsal: 12 srp 2008, 13:21
od Kornout
Asi vím o jakou octu jde, pokud se nepletu, tak je tam turbo z Octy 2.0 103kW 16V a má navařený svody aby to sedělo na tu 1.9kovou hlavu. Soft to má good, ale ten krouťák je dost vysoko, takže odspodu nic moc, softem to ale není. ;)

Napsal: 12 srp 2008, 20:35
od Bóďa
cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)
Že ne jen turbo a čip?
Třeba jo... (noteeth)
Obrázek

Napsal: 13 srp 2008, 12:21
od Tomasvw
Bóďa píše:
cupra píše:Cermat precitaj si obe diskusie cele a zistis ze motocom brzda dost premeriava...(ale stale sa nikto nenasiel,kto by to potvrdil alebo vyvratil podlozenymi dokladmi...)a neverim tomu ze zo 105 hp spravis 178 len turbom a chipom...(aky druh turba mas?)a este k tym meraniam kto ma graf z motocom testu ma meranie na MAHE zadara... ;)
Že ne jen turbo a čip?
Třeba jo... (noteeth)
ale k tomu tam ma určite aj RACE ULTRA trysky (LOL) (noteeth) Obrázek

Napsal: 13 srp 2008, 12:58
od Bóďa
Týýý jóó! Tak ty ještě nemám! :D
Já zatím jen to turbo. Sice mu to chvíli trvá, ale pak je to hroznej kopanec! (noteeth)
Obrázek
Obrázek
Hlava není vidět za sloupkem, protože jsem se instinktivně předklonil ve snaze přenést těžiště. (LOL)

Napsal: 13 srp 2008, 15:15
od Tomasvw
:o mmm tak to uz teda je :D