zdravim.vcera sme s kamaratom rozoberali sacie potrubie ma Leon 81 kw nabehane 210000km a mal to zasrate podobne ako na obrazku a to jazdi fakt plny takze tym to asi nebude.na mojom 96KW nabehane 122000km som nemal skoro nic (foto som omylom vymazal)mam stiahnute cez vag cinnost Egr na minimum a jazdim bezne takze neviem cim to bude.ale kazdopadne som bol rad ze to mam ciste
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Když už je o tom řeč, dokážete mi prosím někdo poradit, jak snížit funkci EGRu na minimum pomocí SuperVagu? Mám Oc.I ASV 2003. Našel jsem tu nějaké postupy pro Vag Com,ale nevím jak je v S-V aplikovat....
Technologie EGR (anglicky: Exhaust gas recirculation, česky: recirkulace spalin) je jedna ze dvou technologií, které dokáží snížit emise výfukových plynů vznětových motorů na úroveň norem Euro 4 a vyšších. Principem je, že část výfukových plynů prochází výměníkem tepla (chladičem) a nasávána do motoru, čímž se omezuje vznik dalšího NOX (ve vzduchu je menší podíl kyslíku, výsledkem jsou nižší teploty v průběhu spalování a tím i nižší produkce oxid dusíku).
Nevýhodou je jisté snížení výkonu motoru, ve srovnání se stejným motorem bez částečné recirkulace výfukových plynů (díky nižšímu množství kyslíku lze spálit menší hmotnostní množství paliva, získáme tedy méně tepla — tedy méně energie, kterou motor mění v mechanickou práci).
EGR je samozrejme spravna vec a jeho vypinani a zaslepovani je nesmysl. Pokud nejsi prase a neni ti jedno ze hulis do ovzdusi 10x tolik sracek nez kdyby ti ERG normalne fungoval. Pokud ti to jedno je klidne EGR vyhod. Tvoje deti ti budou vdecne. (az budou chodit v maskach do skoly)
Tomasek1234 píše:EGR je samozrejme spravna vec a jeho vypinani a zaslepovani je nesmysl. Pokud nejsi prase a neni ti jedno ze hulis do ovzdusi 10x tolik sracek nez kdyby ti ERG normalne fungoval. Pokud ti to jedno je klidne EGR vyhod. Tvoje deti ti budou vdecne. (az budou chodit v maskach do skoly)
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)