Matiz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Matiz
Koupil sem bourané Daewo Matiz za krásnou cenu je plně pojizdny jen sem našel závadu na čidle otáček svítí mi kontrolka motoru a huř jde do otáček to počitám že sou špatny vstřiky kolik asi stojijou novy nebo repas a kde bych to moh na netu sehnat ??? nejsem žádnej profik jen amatér co se vtom vyživá a po opravě si ho nechám na ježděni
cidlo sem vyměnil a neviti a ani nebliká kontrolka motoru co blikala ale pořád nestartuje až na popáty třeba chytne a běži na dva semtam tři válce i po zahřátí měnil sem kompletni zapalováni co sem měl pučeny od známyho a dělalo to pořád to samy tak to tipuju na vstřiky chtěl sem to v servisu dat na diagnostiku ale pry jelikož je to daewo tak mi řekl 2000kč tak sem ho stim poslal někama to z něju vylezlo že nemá patici na daewo bohužel známaj už vstřiky prodal...
to by bylo fajn jenže časově to nezvládám dělám dvanáctky a opravuju barák a navic to auto nemá nasazenej blatnik náraznik kolo rameno a světlo musim to namontovat jaká muže tak byt cena jetych vstřiku??? kdyby to byli teda ony slyšel sem že něaky borec ve zlině dělá repas vstřiků jen nevim cenu nechtěl bych aby mně něaký zloděj natáhl jinak pocestě z nádrže vše funguke jak má
přesnej opak mě jezdím tak abych nebrzdil provoz ,jezdím tak abych nikoho nezabil ,pokud někoho vezu tak jedu jak milius ,ale jak je silnice volná a jedu sám tak na to šlapu .je mě jedno jestli se zabiju stejně nemám co ztratit max ten zkurv*nej život co žijuPat-izon píše: neriskuju mám rád svuj život ikdyž stoji zaprd a vždycky všude dojedu
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL