Zátěžový regulátor
Jak přestavit pístek, když potřebuji více přibrzdóvat zadek?
Zasunout nebo vysunout pístek v regulátoru?
Zkoučím obě krajní meze, ale subjektivně žádná změna.
Při sešlápnutí brzdy pístek chodí.
Má s tím někdo zkušenost?
[/img]
			
			
									
									
						Zátěžový regulátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Zátěžový regulátor
zkus kam se ti hejbe naprava pri brzdeni a trochu to posoupni na opacnou stranu (aby byla vetsi vule)pokjar píše:Zátěžový regulátor
Jak přestavit pístek, když potřebuji více přibrzdóvat zadek?
Zasunout nebo vysunout pístek v regulátoru?
Zkoučím obě krajní meze, ale subjektivně žádná změna.
Při sešlápnutí brzdy pístek chodí.
Má s tím někdo zkušenost?
[/img]
Re: Zátěžový regulátor
zasunoutpokjar píše:Zátěžový regulátor
Jak přestavit pístek, když potřebuji více přibrzdóvat zadek?
Zasunout nebo vysunout pístek v regulátoru?
Zkoučím obě krajní meze, ale subjektivně žádná změna.
Při sešlápnutí brzdy pístek chodí.
Má s tím někdo zkušenost?
[/img]
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
						Když budeš mít plnej kufr tak bude pístek zasunutej ne? Čim větší zatížení tim větbrzdnej účinek...pokjar píše:Náprava při brzdění pístek vysouvá - nadlehčuje auto, takže pístek je potřeba více zasunout?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
						