Stránka 1 z 2
Spojka do FRS
Napsal: 24 črc 2008, 19:42
od PassatB5
Chcems a opýtať na spojku od S.P.E.C prečítal som si tiu čo popísali majitelia tej spojky že to rachoce, to by mi nevadilo ale neovplyvnujú tie torzné vybrácie nejak životnosť spojky ako celku prípadne kluky alebo prevodovky????
Je este nejaká iná alternatíva spojkového kitu 240mm pre FRS nad 500 Nm??
Napsal: 24 črc 2008, 19:47
od Lusťa
Sachs race kit hledej zde na foru.
garantujou 520Nm myslim
Sám jí mám a je to super
Napsal: 24 črc 2008, 19:47
od PassatB5
sachs race neni do max 510Nm??
Re: Spojka do FRS
Napsal: 24 črc 2008, 19:49
od Lusťa
PassatB5 píše:Je este nejaká iná alternatíva spojkového kitu 240mm pre FRS nad 500 Nm??
520 je podle mě víc,než 500, nehledě na to,že si dávaj rezervu myslim dalších XX%
Napsal: 24 črc 2008, 19:53
od PassatB5
tak týmto pádom by to vyhovovalo

chcel som aby to neboilo na hrane ale tak resp 500Nm je na FRS dost a teda sachs race by mohla postačovať
musím zistiť cenu aj z prítlačákom
Napsal: 24 črc 2008, 20:00
od Lusťa
cca 18tis, ale přesně už nevim,asi se to bude pohybovat podle kurzu
Napsal: 24 črc 2008, 20:17
od Dukes
PassatB5 píše:tak týmto pádom by to vyhovovalo

chcel som aby to neboilo na hrane ale tak resp 500Nm je na FRS dost a teda sachs race by mohla postačovať
musím zistiť cenu aj z prítlačákom
Přítlačák Sachs vyjde na 10.374,- a lamela (4-cípá) na 9.137,-.
Mělo by to vydržet 650 Nm.
Napsal: 24 črc 2008, 20:22
od PassatB5
Dukes : Tak to vypadá dobre...
lamela je keramická??
zotrvák ostáva dvojhmota povodná?? vydrží to zotrvák?? 650 Nm je zaujímavá hodnota... to už je jak u spojok SPEC ale tam sa mení zotrvák
Napsal: 24 črc 2008, 20:28
od Lusťa
no a ty plánuješ takový brutální výkon? o téma dole jsi psal,že chce 220hp ne?
Napsal: 24 črc 2008, 20:31
od Dukes
Je tam Sintrovaná lamela viz. obrázek
Setrvák, bohužel zůstává původní dvouhmotový. Navíc podmínkou je, že musí být Sachs!
SPEC se dá objednat, též na sériový dvouhmotnostní setrvačník.
Napsal: 24 črc 2008, 20:34
od PassatB5
hej plánuje sa niečo kolo 220PS + ako sa podarí

a 500Nm len som cel nejakú rezervu na tej spojke, neísť nadoraz ale ked vravíťe že to je OK tak v poho..
Ete k SPEC týimi torznými vybráciami sa neohrozuje životnosť??? prevodovka, kluka , spojka ako celok???
Napsal: 24 črc 2008, 20:43
od PassatB5
Lusťa : ty máš sachs race?? dop 510Nm a v pohode hej?? zotrvák je v poho tiež?? kolko km ti to už drží?
Napsal: 24 črc 2008, 20:44
od Dukes
PassatB5 píše:hej plánuje sa niečo kolo 220PS + ako sa podarí

a 500Nm len som cel nejakú rezervu na tej spojke, neísť nadoraz ale ked vravíťe že to je OK tak v poho..
Ete k SPEC týimi torznými vybráciami sa neohrozuje životnosť??? prevodovka, kluka , spojka ako celok???
Určitě dochází k o něco většímu namáhání převodovky. Nicméně, je potřeba se zamyslet na co chceš auto používat. Pokud s ním chceš jezdit denně do práce kup Sachs, pokud chceš jezdit sprinty a v budoucnu jít s výkonem ještě výš než 220 PS, tak dej jednohmotu a spojku SPEC.
SPEC s jednohmotou se hodí výhradně pro maximální výkonové aplikace.
Napsal: 24 črc 2008, 20:51
od PassatB5
auto bude výhradne slúžiť ne šantenie žiadne denné vozenie...
amatérsky kopce, slalom a šprinty...
Napsal: 24 črc 2008, 21:01
od Dukes
Máš SZ.