




Moderátoři: šulda, Moderátoři
než jsem se do toho pustil, tak jsem je chtěl nechat v původní barvě, zkusil jsem je předělat-výsledek v noci je to vidět lépe a ve dne trochu hůře, ale je to tam tak to prdím.Huml píše:ty červený rafiky jsou supr, ale displeje by se mi líbily víc zelený
Ver mi, ze ty barvy vybiraji zamerne takove, jake jsou a testuji je z mnoha hledisek (a dost pravdepodobne i z takovych, o kterych ani my nevime).topdiesel píše:P.s.nevím proč tuto variantu nedělaj šetřílkové ze Škody seriově...
Pro porovnání přiklídám foto VW podsvícení, mně osobně se zdá že to bílo červené podsvícení je sakra příjemnější na oči než klasika VW(a to jsem měl Golfa IV)Forest píše:Ver mi, ze ty barvy vybiraji zamerne takove, jake jsou a testuji je z mnoha hledisek (a dost pravdepodobne i z takovych, o kterych ani my nevime).topdiesel píše:P.s.nevím proč tuto variantu nedělaj šetřílkové ze Škody seriově...
Jak se koukam na ty displeje, tak to bych mel unaveny oci hned. Pochop, ze ta hodnota, ktera je na tech budicich ma minimalni informacni hodnotu, proto nemusi byt tak videt - v Tvem pripade to "krici" maximalne a pokud bych jel dalku, tak bych z toho mel (alespon ja) za chvili unaveny oci. Z tohoto duvodu mi naprosto vyhovuje, jak to ma G4 - nenasilne modre podsviceni a cervene rucicky. A co se interieru tyce, tak ty displeje od klimatizace - vzdyt to sviti nehorazne. Pokud se to neda ztlumit uplne, tak bych s tim nechtel jet treba na dovolenou, protoze v aute, kde vsechno sviti, tak se v noci (a ja jezdim na noc) blbe usina (kdyz jsem vystridan).
Jinak ja takovyto "tuning" nevyznavam, nemam potrebu si delat v aute cirkus. Proste to zadny kone ani bezpecnost neprida a nevim, zda mluvit o stylingu nebo spis tuzingu - ale proti gustu, zadny disputat