Octavia 81kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Octavia 81kW

Příspěvek od Warcraft »

Zdravím mám Octavii 81Kw 03 najeto 115000km a plánuji zvednout výkon.Něco málo už jsem tu přečetl a přemýšlel jsem o traskách powerplus764 nebo race520,turbu 13 nebo 150,chip,intercooler,určitě bude potřeba vyměnit i spojku a chtěl bych i šestistupňovou převodovku asi z Octávie 96kW.
Jakého výkonu by se dalo dosáhnout,jak je to se životností a kouřivostí a jaká by byla cena orientace?Jak je to složité s výměnou převodovky,jestli pasuje nebo ne a jestli je to dobrá volba?
Díky za rady
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Napiš, kolik chceš koní a jakou částku jsi ochoten cca investovat.
Obrázek
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

Chtěl bych tak 180PS,ale aby to na ten motor nebylo už moc,aby také něco vydržel:)je mi jasné,že to něco bude stát a nebude to do 2Otisíc:)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10349
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).

Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Marek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).

Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
turbo je tam 019N trysky su standardne 520 tky ako v kazdej 110 ps len tlak je nastaveny na 220 bar. Daj tam sprinty 764 odlad soft a bude tam 130 stabinych koni aj v teplach 30 stupnou. S tam ic budu problemy nad 25 stupnou vonku. 150 ps by si s toho dostal ked bude vonku 0. Ked dojde reesha z dovolenky tak ho skontaktuj , budes mat 100 percentne riesenie na tvoj problemik
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

S těma sprintama to prý není takový rozdíl oproti sérii,lepší je prý dát powerplus a tak jsem přemýšlel i o silnějším turbu a chipu
zkusím pak kontaktovat Reeshu,jak se vrátí z dovolené :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejjednodušeji se dá dostat na 180k s tryskama race 520 a 150k turbem a ještě bude rezerva až dáš třeba časem FMIC ;)
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

Huml píše:nejjednodušeji se dá dostat na 180k s tryskama race 520 a 150k turbem a ještě bude rezerva až dáš třeba časem FMIC ;)

o tom jsem přemýšlel:) a jak je to s kouřivostí?určitě se tomu člověk nevyhne.
a co převodovka z 96kw octavie,je to dobrá volba a co všechno je potřeba vyměnit?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... na race 520 to chce 12mm hlavu... aby to tolik nehulilo :)
... na 180k už budeš měnit i spojku (setrvák?)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Warcraft: máš SZ
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dá se toho dosáhnout i s 10mm hlavou, je pravda, že už to může víc kouřit, zvlášť se sériovým coolerem, ten 6ti kvalt se dá obejít 5ti kvaltem z Fabie, když je dost koní, funguje to dobře ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

BH motor píše:
Marek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).

Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
turbo je tam 019N trysky su standardne 520 tky ako v kazdej 110 ps len tlak je nastaveny na 220 bar. Daj tam sprinty 764 odlad soft a bude tam 130 stabinych koni aj v teplach 30 stupnou. S tam ic budu problemy nad 25 stupnou vonku. 150 ps by si s toho dostal ked bude vonku 0. Ked dojde reesha z dovolenky tak ho skontaktuj , budes mat 100 percentne riesenie na tvoj problemik
ASV má menší vstřiky kvůli emisím, označení z hlavy nevím, ale je to tak
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Marek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).

Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
Není pravda, IC je sice o něco širší, ale při 180PS, tj 1.6-1.7bar budeš na 70st, turbo je GT1749V 11 lopatek, spojka tak do 150PS.
Má to samé a jezdil jsem s Race vstřikama, origo IC, origo hlavou v čerpadle, turbo hybrid od Andreho (tlak1.55bar), spojka 1Z+VR6 a makalo to hezky, odhadem to těch 180PS mělo. Motor ASV.
Pak 11mm hlava + tlak 1.7bar a 200PS
6ti kvalt problém není, jen překopat hadici od serva a vše k tomu mít.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Warcraft
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 07 srp 2007, 01:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Warcraft »

Také teď přemýšlím o hybridním turbu:)
plánuju tak 180PS max. 200PS
s tou převodovkou jsem se koukal na stránky Eurotuning a za ty peníze,myslím,že šestka z 96 bude lepší volba
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Warcraft píše:Také teď přemýšlím o hybridním turbu:)
plánuju tak 180PS max. 200PS
s tou převodovkou jsem se koukal na stránky Eurotuning a za ty peníze,myslím,že šestka z 96 bude lepší volba
Buď turbo z ARL, nebo ten malej hybrid co mám já, větší nedávej, nebude spodek.
Teď jsem někde četl že někdo prodává 5ti kvalt z Fabie za 5000kč, jinak 6ti kvalt je o poznání dražší a všechno je okolo něj jiný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“