Octavia 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 81kW
Zdravím mám Octavii 81Kw 03 najeto 115000km a plánuji zvednout výkon.Něco málo už jsem tu přečetl a přemýšlel jsem o traskách powerplus764 nebo race520,turbu 13 nebo 150,chip,intercooler,určitě bude potřeba vyměnit i spojku a chtěl bych i šestistupňovou převodovku asi z Octávie 96kW.
Jakého výkonu by se dalo dosáhnout,jak je to se životností a kouřivostí a jaká by byla cena orientace?Jak je to složité s výměnou převodovky,jestli pasuje nebo ne a jestli je to dobrá volba?
Díky za rady
Jakého výkonu by se dalo dosáhnout,jak je to se životností a kouřivostí a jaká by byla cena orientace?Jak je to složité s výměnou převodovky,jestli pasuje nebo ne a jestli je to dobrá volba?
Díky za rady
U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).
Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
turbo je tam 019N trysky su standardne 520 tky ako v kazdej 110 ps len tlak je nastaveny na 220 bar. Daj tam sprinty 764 odlad soft a bude tam 130 stabinych koni aj v teplach 30 stupnou. S tam ic budu problemy nad 25 stupnou vonku. 150 ps by si s toho dostal ked bude vonku 0. Ked dojde reesha z dovolenky tak ho skontaktuj , budes mat 100 percentne riesenie na tvoj problemikMarek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).
Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
ASV má menší vstřiky kvůli emisím, označení z hlavy nevím, ale je to takBH motor píše:turbo je tam 019N trysky su standardne 520 tky ako v kazdej 110 ps len tlak je nastaveny na 220 bar. Daj tam sprinty 764 odlad soft a bude tam 130 stabinych koni aj v teplach 30 stupnou. S tam ic budu problemy nad 25 stupnou vonku. 150 ps by si s toho dostal ked bude vonku 0. Ked dojde reesha z dovolenky tak ho skontaktuj , budes mat 100 percentne riesenie na tvoj problemikMarek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).
Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Není pravda, IC je sice o něco širší, ale při 180PS, tj 1.6-1.7bar budeš na 70st, turbo je GT1749V 11 lopatek, spojka tak do 150PS.Marek77 píše:U tohoto motoru ASV je intercooler celkem velký a i turbo je větší než u jiných motorů 81kW. Největší problém je s tryskami (kvůli emisím jsou malé).
Osobně bych použil jiné trysky, ostatní bych nechal být. Šetrným odladěním chipu se dostaneš daleko za 150 koní. Jestli chceš jít dál, bude to další investice, především do spojky (a to není málo).
Má to samé a jezdil jsem s Race vstřikama, origo IC, origo hlavou v čerpadle, turbo hybrid od Andreho (tlak1.55bar), spojka 1Z+VR6 a makalo to hezky, odhadem to těch 180PS mělo. Motor ASV.
Pak 11mm hlava + tlak 1.7bar a 200PS
6ti kvalt problém není, jen překopat hadici od serva a vše k tomu mít.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Buď turbo z ARL, nebo ten malej hybrid co mám já, větší nedávej, nebude spodek.Warcraft píše:Také teď přemýšlím o hybridním turbu:)
plánuju tak 180PS max. 200PS
s tou převodovkou jsem se koukal na stránky Eurotuning a za ty peníze,myslím,že šestka z 96 bude lepší volba
Teď jsem někde četl že někdo prodává 5ti kvalt z Fabie za 5000kč, jinak 6ti kvalt je o poznání dražší a všechno je okolo něj jiný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
