Stránka 1 z 1

Výměna vstřiků na AGU

Napsal: 06 zář 2008, 18:58
od samik
Pokud vyměním origo vstřiky z 1.8 T 20V AGU za ty co se dávaly na motory ARX, ARZ ,AUM - je mezi nima rozdíl v množství dodávaného paliva - 110-130 ml versus 133-155 ml - musí se se upravovat něco v řídící jednotce...??? :?

Napsal: 11 zář 2008, 13:57
od Maxricho
tak to by me taky zajimalo.

Napsal: 11 zář 2008, 18:47
od oktáf
no podle mě je benzín výrazně citlivější na poměr benzín vzduch.

Napsal: 11 zář 2008, 19:50
od MirekX
jestli tohle bude číst někdo, kdo tomu rozumí (BH Motor) tak mu asi budou vstávat vlasy hrůzou. :D

Napsal: 11 zář 2008, 20:00
od TDI tech
Moj nazor na vymenu vstrekovacov za vacsie je taky, ze vysledny efekt bude bez upravy softu NULA. Totiz RJ na zaklade inf. z lambady zisti ze sa vstreklo zbytocne vela paliva (zmes je presitena) a jednoducho skrati cas vstreku (t.j. znizi davku) tak aby bola (bezrozmerna velicina) lambada=1. Aby to malo zelany efekt musis dostat do spalovacej komory viac vzduchu. To znamena zvysit tlak turba na pozadovanu hodntu a stlaceny vzduch aj dostatocne zhutnit t.j. dat vacsi IC.