o1 - teplota vody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

o1 - teplota vody

Příspěvek od Pavel další »

Diagnostikujte, nebo poraďte jak to udělat nejrychleji a přesně.
Vyměnili mi dnes chladič - prosakoval. Při cestě domů jsem sledoval teplotu, vystoupala předpisově ne 90st., pak poklesla (předpokládám že otevřel termostat), ale teplota spadla ne 50st. a už se nazvedla. Mám někde vzduch. bublinu a časem zmízí, nebo nejede čerpadlo, nebo termostat otevřel naposledy ve svým životě a zdechl? K večeru jsem auto opět projel - opět 90, pokles a po delší době lehký nárust teploty, tak na 60,65. jak otestovat amatérsky jeddnotlivý prvky abych věděl víc, metodou postupné výměny všeho se mi jít teda nechce....
Netvrdím, že nový chladič to má na svědomí, stalo se mi to už nedávno, ještě když prosakoval starý, myslel jsem, že se tam dostala bublina a ta časem vybublala...
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

kontrola vagem teplotu v palubce, a motoru,jestli nekecá čidlo , ale to poznáš i omakem hadic, jinak se asi poroučí termostat
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

teplota ukáže 90 a pak padne, to asi bude pravda co říká čidlo.........lze to zavzdušnit - třeba kapsa v pumpě nebo u termostatu ?
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Já bych typnul na bordel seknutej v termostatu
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

běžnej jev, to s rafikou, při vadným čidle teploty ;)
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

jj čidlo KO těch už jsem vymenil... (LOL)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Dnes ráno : svižně vystoupala na 90 během 5km a držela, pak asi po 5ti minutách slítla na doraz dolů, po minutě zase svižně na 90, pak už dobrý.
Plete se mi do toho spojitost s tou výměnou chladiče, ale připouštím, že to nemusí být.
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Pavel další píše:Dnes ráno : svižně vystoupala na 90 během 5km a držela, pak asi po 5ti minutách slítla na doraz dolů, po minutě zase svižně na 90, pak už dobrý.
Plete se mi do toho spojitost s tou výměnou chladiče, ale připouštím, že to nemusí být.
Skôr by som zahlasoval tiež za to čidlo teploty. Mal som také isté príznaky 90-doraz-90-doraz-niečo medzi-90
proste skákalo si to ako sa mu chcelo.
Ale zdá sa mi že niekde tu boli hodnoty pri premeriavaní tohoto čidla. odpor=teplota. Skús ešte pohľadať.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

taky jsem to tam měl a čidlo KO :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

Pavel další píše:Dnes ráno : svižně vystoupala na 90 během 5km a držela, pak asi po 5ti minutách slítla na doraz dolů, po minutě zase svižně na 90, pak už dobrý.
Plete se mi do toho spojitost s tou výměnou chladiče, ale připouštím, že to nemusí být.
tak zastav , a šáhni na ty hadice , jestli na vrchní udržíš ruku , tak je v háji termostat
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Odpolední jízda bez kolísání, pokud se to zopakuje ošahám ty hadice podle Pafky. Aspoň jsem doma natrénoval sundávání konektoru snimače na octě. ruku mám sedřenou, ale už to dělám poslepu. Mj. mám černý snímač, oválný 4pin konektor, motor AGR. 99,9% original. Je to tak ?
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Věř klukům - je to čidlo! (hm)
nemám žádné auto na naftu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“