Svítí kontrolka ESP.... VW GOLF IV TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Svítí kontrolka ESP.... VW GOLF IV TDI
Ahoj,
na toto téma jsem narazil v souvislosti s ventilem N75, viz můj předchozí příspěvek, ale problém jak se zdálo, vyřešený bohužel není...
Po chvíli jízdy se mi rozsvítí kontrolka ESP, zhasne až po znovunastartování. Na VAGu není žádná chyba ESP. Vypozoroval jsem, že při dešti to nedělá. Nemáte někdo ponětí, co by to mohlo být???
předem díky
na toto téma jsem narazil v souvislosti s ventilem N75, viz můj předchozí příspěvek, ale problém jak se zdálo, vyřešený bohužel není...
Po chvíli jízdy se mi rozsvítí kontrolka ESP, zhasne až po znovunastartování. Na VAGu není žádná chyba ESP. Vypozoroval jsem, že při dešti to nedělá. Nemáte někdo ponětí, co by to mohlo být???
předem díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Odpovědi: 0
Mám ten samý problém...
JEdnou mi začala svítit, když jsem na dálnici prudce brzdil (protože mi tam vjel zasraný kamioňák) a najel jsem při tom na nerovnost. Autem to trochu otřáslo a rozsvítilo se ESP.
Ve VAGu nic. Po nastartování zmizí.
Občas se ale závada objevuje....
Zatím jsem to nějak zvlášť nezkoumal, ale může být nejstota kontaktu na ABS čidle na kole nebo něco takového.
JEdnou mi začala svítit, když jsem na dálnici prudce brzdil (protože mi tam vjel zasraný kamioňák) a najel jsem při tom na nerovnost. Autem to trochu otřáslo a rozsvítilo se ESP.
Ve VAGu nic. Po nastartování zmizí.
Občas se ale závada objevuje....
Zatím jsem to nějak zvlášť nezkoumal, ale může být nejstota kontaktu na ABS čidle na kole nebo něco takového.
Nechtel bych z nekoho delat blbce, ale vycitali jste opravdu zavady z ABS jednotky (03)? Jinak je to totiz fakt podivne, ze neni zaznamenana zadna zavada. Me se taky zacala nahodne rozsvecet kontrolka ESP za jizdy a byl to vakl ve snimaci pricneho zrychleni pod volantem, nakonec jsem ho musel rozebrat a vsechny spoje propajet, pry to je velice casty problem techto snimacu.
GVI/TDi CR/103kW
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019458
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Ten snimac je hned napravo vedle tyce volantu na takovem plechovem drzaku pricvaknuty plechovou sponou. U novejsich verzi je ten snimac dvojity, kombinovany se snimacem otaceni kolem svisle osy, tak ty by mely byt uz spolehlive. Kdyz se sunda z toho drzaku, tak pripojenym vagcomem jde zobrazit merena hodnota a reaguje to na naklaneni, ve vodorovne poloze nula a ve svisle by to melo zobrazit zrychleni cca 9.8 (tihove zrychleni zeme).
Jeste me ale napadla jedna vec, kdyz jsem nastavoval staticky predvstrik cerpadla po vymene vstrikovacu, tak jsem s tim poprve hnul trochu vic a po nahozeni motoru se taky rozsvitila kontrolka ESP, ale zaroven tam byla i chyba RJ motoru ohledne toho uhlu predvstriku. Ona ta motorova totiz spadla do nouzoveho rezimu a jelikoz ESP za urcitych okolnosti prebira i rizeni funkce motoru, tak v tu chvili se ESP zablokovalo kvuli nekorektni funkci motoru. Takze ten problem by mohl mit sirsi souvislosti, ale v kazdem pripade by nekde nejaka chyba mela byt ulozena.
Controller: 1C0 907 379 E
Component: ESP FRONT MK60 0104
Coding: 0019458
Shop #: WSC 31414
1 Fault Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Ten snimac je hned napravo vedle tyce volantu na takovem plechovem drzaku pricvaknuty plechovou sponou. U novejsich verzi je ten snimac dvojity, kombinovany se snimacem otaceni kolem svisle osy, tak ty by mely byt uz spolehlive. Kdyz se sunda z toho drzaku, tak pripojenym vagcomem jde zobrazit merena hodnota a reaguje to na naklaneni, ve vodorovne poloze nula a ve svisle by to melo zobrazit zrychleni cca 9.8 (tihove zrychleni zeme).
Jeste me ale napadla jedna vec, kdyz jsem nastavoval staticky predvstrik cerpadla po vymene vstrikovacu, tak jsem s tim poprve hnul trochu vic a po nahozeni motoru se taky rozsvitila kontrolka ESP, ale zaroven tam byla i chyba RJ motoru ohledne toho uhlu predvstriku. Ona ta motorova totiz spadla do nouzoveho rezimu a jelikoz ESP za urcitych okolnosti prebira i rizeni funkce motoru, tak v tu chvili se ESP zablokovalo kvuli nekorektni funkci motoru. Takze ten problem by mohl mit sirsi souvislosti, ale v kazdem pripade by nekde nejaka chyba mela byt ulozena.
GVI/TDi CR/103kW
Nene, to je snimac natoceni volantu, ten se zobrazuje jako "Steering Angle". Me blbnul snimac pricneho zrychleni G200 "Lateral Acceleration" a pak je vedle nej i snimac otaceni celeho auta tusim ze G201 to je "Rotation Rate". Jsou pod volantem ale az mnohem nize, pod temi krycimi plasty pod palubkou, kousek nad pedalama. V klidu museji oba snimace ukazovat tesne kolem nuly, me ten spatny snimac vzdycky hazel nejakou extremni hodnotu.
Ja mam MR2001, ty kombinovane sninace G200/201 se davaly asi az 2002 a pozdeji.
Ja mam MR2001, ty kombinovane sninace G200/201 se davaly asi az 2002 a pozdeji.
GVI/TDi CR/103kW
kontrolka ESP .no mě to konrétně píše závadu čidla brzd.tlaku (G201) a to 01435. mám systém MK60.
tyhle závady z hlouby duše nenávidím protože to 3 dny jde absolutně v poho a pak během jednoho dne to 3x zahlásí chybu... dělal jsem všechny možný věci od nastavaní nul. tlaku vagem , vyndáním kabelu z konektorů vypichováky vč. důkladného proměření a ok... jediný co zbejvá je samotný čidlo tj.výměna vč.hl.brzdového válce nebo samotné řj , ale tomu zatím nechci věřit....
jinak tenhle problém měl i známej a byl to špatně zacvaknutý konektor právě k tomuto čidlu... jinak jak píše Maroš mám taky dojem že pokud jsou zaplá světla tak je to častější - pokles pal.napětí a nějakej přechoďák , ale kde - to ví bůh.....
tyhle závady z hlouby duše nenávidím protože to 3 dny jde absolutně v poho a pak během jednoho dne to 3x zahlásí chybu... dělal jsem všechny možný věci od nastavaní nul. tlaku vagem , vyndáním kabelu z konektorů vypichováky vč. důkladného proměření a ok... jediný co zbejvá je samotný čidlo tj.výměna vč.hl.brzdového válce nebo samotné řj , ale tomu zatím nechci věřit....
jinak tenhle problém měl i známej a byl to špatně zacvaknutý konektor právě k tomuto čidlu... jinak jak píše Maroš mám taky dojem že pokud jsou zaplá světla tak je to častější - pokles pal.napětí a nějakej přechoďák , ale kde - to ví bůh.....
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
BXE paštika
powered by CHF