Stránka 1 z 2
Muze nekdo mrknout na log turba...?
Napsal: 24 zář 2008, 21:48
od kemo
Zdar, muzete mi nekdo mrknout na log turba. Zda se mi tlaci moc.Diky.
motor je to 1.9 TDI AFN 81kW
/EDIT: Náhral jsem na net celý logy kanálu 3 a 11. Tady jsou:
http://www.edisk.cz/stahni/84707/logy.rar_6KB.html
Postupoval jsem přesně jak je psáno v návodech, to znamená 3 kvalt a točit kolem 3000 ot....kolem těch 3000ot mi ale motor přepnul do nouzáku

(u kanálu 3 i 11)
Napsal: 25 zář 2008, 07:41
od jayd
neslo by to nalogovat do jednoho logu?
jinak se mi zdaji divny ty pozadovany hodnoty.. je to kolem 1,7b,ale tobe to tlaci 2,2b . Pokud tedy na tom obrazku je ta spodni cervana pozadovany tlak. By gtam mela byt hodnota 1,948 b tak jak to mas o kousek dal ne?
Napsal: 25 zář 2008, 08:20
od kemo
jayd píše:neslo by to nalogovat do jednoho logu?
jinak se mi zdaji divny ty pozadovany hodnoty.. je to kolem 1,7b,ale tobe to tlaci 2,2b . Pokud tedy na tom obrazku je ta spodni cervana pozadovany tlak. By gtam mela byt hodnota 1,948 b tak jak to mas o kousek dal ne?
No právě že to tlačí moc ne? Mě totiž padá auto do nouzáku....
Napsal: 25 zář 2008, 09:41
od jayd
no tlaci moc a halvne mi prijde divny ten prubeh - kopiruje to otacky a za druhy mi prijdou divny ty pozadovany hodnoty, tam by to podle me melo vylitnout na 1948 a byt konstatni pokud mas porad plny plyn
neco takoveho

Napsal: 25 zář 2008, 09:55
od kemo
jayd píše:no tlaci moc a halvne mi prijde divny ten prubeh - kopiruje to otacky a za druhy mi prijdou divny ty pozadovany hodnoty, tam by to podle me melo vylitnout na 1948 a byt konstatni pokud mas porad plny plyn
neco takoveho

Já ale neměl pořád plnej plyn. Koukal jsem tady na foru na FAQ a tak je napsáno že na 3 kvalt vytočit na 3000ot. To jsem udělal. Ale těch 3000ot jsem tam měl jen chvili pač mi pak auto padlo do nouzáku.
Napsal: 25 zář 2008, 10:00
od jayd
tak to jeste naloguj tak, ze das plny plyn hned na zacatku nejlepe na do nejakeho kopce, aby ti auto nezrychlovalo moc rychle
ale vypada to asi na zatuhly lopatky, popr N75, udelej ten novy log a uvidi se
Napsal: 25 zář 2008, 10:11
od kemo
jayd píše:tak to jeste naloguj tak, ze das plny plyn hned na zacatku nejlepe na do nejakeho kopce, aby ti auto nezrychlovalo moc rychle
ale vypada to asi na zatuhly lopatky, popr N75, udelej ten novy log a uvidi se
Dá se nějak otestovat ten ventilek N75? Například testem akčních členů?
Napsal: 25 zář 2008, 10:15
od jayd
jj myslim, ze by to melo jit, ale lepsi je to projet. nekdy to hlasi, ze je to OK,ale neni a je lespi ho vymenit..ale jak rikam, udelej log za jizdy..
Napsal: 25 zář 2008, 11:20
od flekyc
zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Napsal: 25 zář 2008, 12:16
od kemo
flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
Napsal: 25 zář 2008, 13:06
od flekyc
kemo píše:flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
na turbu je plechovka(podtlakova nadobka), z ni vede tahlo a to je navliknuty na regulaci ovladani lopatek uvnitr, ty jsou ulozeny ve vyfukovy casti turba. ta plechovka je prisroubovana k drzaku dvema matkama, ty odsroubuj a diky tomu muzes libovolne pohybovat celym systemem naklapeni. celej tenhle system musi byt lehce variabilni, cili pokud narazis na jakykoliv odpor, mas zatuhly lopatky a proto ti to tlaci tak hodne. tu plechovku nemusis ani sundavat, je zajistena perkem(zavlackou), staci jen ty matky a vis na cem ses. to bych zkusil jako prvni vec.
Napsal: 25 zář 2008, 13:24
od kemo
flekyc píše:kemo píše:flekyc píše:zespoda podtlakovy plechovky jsou 2 metky, ty povol a zkus jak chodi regulace, musi to jit bez zadrhnuti a lehce.
pokud mas moznost pucit si nekde podtlakovou pistoli, tak nic povolovat nemusis, pichnes hanicku z pistole na plechovku a pumpujes. druhou ruku si dej na tahlo a uvidis jak to chodi.
s tim N75 je lepsi si nekde pucit jinej, to je nejjistejsi a nejlepsi reseni.
Můžeš to líp popsat? Ta podtlakovka je u turba? A co by mělo jít lehce, nějaké táhlo či co?
na turbu je plechovka(podtlakova nadobka), z ni vede tahlo a to je navliknuty na regulaci ovladani lopatek uvnitr, ty jsou ulozeny ve vyfukovy casti turba. ta plechovka je prisroubovana k drzaku dvema matkama, ty odsroubuj a diky tomu muzes libovolne pohybovat celym systemem naklapeni. celej tenhle system musi byt lehce variabilni, cili pokud narazis na jakykoliv odpor, mas zatuhly lopatky a proto ti to tlaci tak hodne. tu plechovku nemusis ani sundavat, je zajistena perkem(zavlackou), staci jen ty matky a vis na cem ses. to bych zkusil jako prvni vec.
ok dík...mrknu na to
Napsal: 26 zář 2008, 16:09
od kemo
Tady jsou nový logy. Jeden do kopce a jeden po rovine (relativni). U obo opět po 3000ot/min nouzový režim. Můžete na to někdo zase mrknout. Díky.
http://www.edisk.cz/stahni/56042/logy-n ... .93KB.html
Napsal: 27 zář 2008, 07:06
od jayd
no tlaci to slusne:-) to musi jet dobre ne?
ja bych to videl na zatuhly lopatky na turbu, ale jeste bych zkusil vymenit N75-to mas za 10 min hotovy:-) v tom logu do kopce?tam jsi na chvili ubral plyn?
Napsal: 27 zář 2008, 07:34
od kemo
jayd píše:no tlaci to slusne:-) to musi jet dobre ne?
ja bych to videl na zatuhly lopatky na turbu, ale jeste bych zkusil vymenit N75-to mas za 10 min hotovy:-) v tom logu do kopce?tam jsi na chvili ubral plyn?
jj na chviličku jo...jsem blbec...lekl jsem se pač mě předjíždela Avie
