Stránka 1 z 2
Turbo 130k
Napsal: 29 zář 2008, 19:27
od NSFF
Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
Napsal: 29 zář 2008, 19:46
od TDI tech
Natlacit turbo z generacie motorov A4 (napr. ASZ) do generacie motorov A3 (AFN) je dost velky problem, ale je to mozne. Plus potrebujes dat aj cele sacie potrubie z 96kW aby to bolo vsetko TipTop.

Re: Turbo 130k
Napsal: 29 zář 2008, 21:11
od Sifon
NSFF píše:Zdravim,
mám dotaz. Jaký je rozdíl mezi turbem z 81 KW AFN a z 96 KW ? Má jiné lopatky nebo jak je to ? Dál bych se chtěl zeptat jaký 130k turbo by šlo dát do audiny A4 81 KW AFN ( z jakýho auta a kolik je zapotřebí úprav a co IC ten se taky musí vymněnit ?)
Díky
Ziadny velky problem tam nie je akurat treba rozlisovat medzi ulozenim motora...Ty mas pozdlzne ulozeny motor preto by si mal hladat 130k turbo napr z A4, Passat, Superb...Tie turba sa sroubuju na zvody a v tom je hlavny rozdiel medzi turbami z priecnych motorov, ktore maju zvody v jednom kuse s vyfukovou castou TURBA...
Ked uz zozenies toto turbo budes musiet vymenit hadicu ktora vychadza z kompresorovej casti turba alebo si zohnat redukciu na ktoru mozes pripevnit povodnu hadicu...IC nemusis nevyhnutne menit...
Ale aby si vyuzil potencial tohoto turba musis upravit soft...
Napsal: 29 zář 2008, 21:17
od TDI tech
Sorry! Akosi som prehliadol ze sa jedna o Audi A4. Tam to naozaj nieje problem nachat. Takze pobzeral by som sa po turbach z motorov AVF a AWX.
Napsal: 30 zář 2008, 07:24
od NSFF
A rozdíl mezi těma turbama je teda jakej ?...to silnější je větší nebo je nějaký jiný rozdíl ?...
A k tý upravě softu ..jak moc se musí upravovat a co by to tak stálo ?...
Napsal: 30 zář 2008, 09:08
od scream
dej hledat nahore, vyskoci ti toho vic nez chces cist.
Napsal: 01 říj 2008, 18:48
od NSFF
Tak asi neumim hledat ale rozdíl mezi tubama jsem nenašel ...
Tak by bylo fajn kdyby mi to někdo komu se chce a nevadí mu to vysvětlil... a těm komu se nechce ať nereagujou
Díky
Napsal: 01 říj 2008, 18:53
od toby66kw
Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Napsal: 01 říj 2008, 19:00
od NSFF
toby66kw píše:Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Tak to neni zas takovej rozdíl ne ? 0,35 baru neni zas tolik ..nebo se pletu ?
Napsal: 01 říj 2008, 19:03
od toby66kw
NSFF píše:toby66kw píše:Rozdíl je hlavně v tom co snesou po čipu za tlak.
81kw 1,2bar
96kw 1,55bar
Tak to neni zas takovej rozdíl ne ? 0,35 baru neni zas tolik ..nebo se pletu ?
Právě že jo aš 30hp na výkonu

Napsal: 01 říj 2008, 19:03
od Ladas
pleteš

Napsal: 01 říj 2008, 19:06
od NSFF
Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo

Napsal: 01 říj 2008, 19:08
od NSFF
A ještě jeden dotaz jak moc se musí upravit ten soft ?...
Napsal: 01 říj 2008, 19:09
od toby66kw
NSFF píše:Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo

Na podélnej motor sou jich mraky

PS.musíš čipovat
Napsal: 01 říj 2008, 19:19
od NSFF
toby66kw píše:NSFF píše:Aha
nevim tak se zeptam a díky moc za odpovědi ...jdu shánět 130 k turbo

Na podélnej motor sou jich mraky

PS.musíš čipovat
Doufám že to stim že jich jsou mraky nemyslíš ironicky ..a co IC ?..taky vyměnit ?