Stránka 1 z 1
AFN 81Kw-regulace turba
Napsal: 05 říj 2008, 19:30
od L_u_c_k_y_n
zdravim,v létě se mi stávalo,že mi auto táhlo jen do cca 2800ot/min pak výkonovej propad a po překročení 3100ot/min za začlo brát...

byl sem na vagu a dozvěděl sem se že má trurbo na výstupu kolísavej tlak a pomalej náběh při krátkodobým ubrání plynu.Chyby z vagu žádny,vyměnil se na zkoušku reg ventil a stále to samý

.S Tdi nemám moc zkušeností...Poradí někdo?
Napsal: 05 říj 2008, 20:07
od netopier
ked reguluje pomaly - moze byt vadny n75, netesnost hadiciek, zahrdzavena ovladacia tycka-banka na turbe, zanesene lopatky,
Napsal: 06 říj 2008, 08:21
od cenda
Mám ten samý problém.Na WAGu mi to hodilo 2 hlášky.Tlak v sacím potrubí a špatná hodnota předvstřiku.taky mi tak do těch třech de a pak díra.Zaslepil jsem egr nic.Prošel hadičky nic.Nový N75 nic.Regulace mi chodí tak už snad jen turbo ven!!!

no a nemohla by to dělat váha?
Napsal: 06 říj 2008, 10:24
od Marek77
Váha ano - velmi často...
Napsal: 06 říj 2008, 10:45
od cenda
asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Napsal: 06 říj 2008, 13:22
od Marek77
Zkus si ji někde půjčit, třeba od známého. To je nejlepší diagnostika

.
Napsal: 06 říj 2008, 18:00
od Richi
cenda píše:asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Mám Octu z 98. a na tacho 370k km, což zřejmě nebude skutečný stav.
Přesto si ale nemyslím, že by mi stále původní váha vzduchu dělala nějaké problémy.
Napsal: 06 říj 2008, 18:58
od misoVW
Richi píše:cenda píše:asi ji vyměnim a uvidim,už to má určo za sebou.Při 180tis. na to má právo!
Mám Octu z 98. a na tacho 370k km, což zřejmě nebude skutečný stav.
Přesto si ale nemyslím, že by mi stále původní váha vzduchu dělala nějaké problémy.
Octa 98 bude mat este asi Pierburg a to je nezmar!
