záměna silenbloků na G3 přední náprava

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

záměna silenbloků na G3 přední náprava

Příspěvek od DDRagoo »

poradtě někdo pls jesltli mi pásnou z TT zadní silenbloky předních ramen na G3 ramena, ty origo G3 se mi pořád trhají a powerflex je opravdumoc drahej, moc dík za radu
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano bez problémů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

aj na moje auto ? (v podpise)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ano i na tvé auto ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

děkuji pane Laďas, služebníček
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

NZ :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Ladas - da best answering machine :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

.. no ja nevim ale koukal jsem na to do katalogu a TT ma mensi diru uprostred toho silenbloku .. GIII 17mm TT 13mm ..
... jste to prevrtavali..?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

mozno to koli tej diere tak lieta :D (LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

malim9am píše:.. no ja nevim ale koukal jsem na to do katalogu a TT ma mensi diru uprostred toho silenbloku .. GIII 17mm TT 13mm ..
... jste to prevrtavali..?
díra sice větší je, ale srouby jsou stejně jen M12, vyjde to není žádnej problém, nemusíš s nima dělat nic, jen namontovat
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Huml píše:
malim9am píše:.. no ja nevim ale koukal jsem na to do katalogu a TT ma mensi diru uprostred toho silenbloku .. GIII 17mm TT 13mm ..
... jste to prevrtavali..?
díra sice větší je, ale srouby jsou stejně jen M12, vyjde to není žádnej problém, nemusíš s nima dělat nic, jen namontovat
To můžu potrvdit dával jsem silenbloky z g4 vr6 cca 420KČ/ KUS a sedí to pěkně. nic se nemusí převrtávat
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Re: záměna silenbloků na G3 přední náprava

Příspěvek od scream »

DDRagoo píše:powerflex je opravdumoc drahej, moc dík za radu
jestli to nebude tim, že vetsinou, kdyz neco funguje, neni to zadarmo. A jsou i jiní vyrobci nez Powerflex, kterej je opravdu predrazenej. Sem kupoval sadu na cely auto v prepoctu asi za 1500 od Urethane (vsechny silenbloky, co maj neco spolecnyho s napravama a rizenim)
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

OK .. diky
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“