Stránka 1 z 1

Přetlakování hydroštelu.

Napsal: 12 říj 2008, 12:29
od Bosis
Dobrý den.Prosim Vás ,nevíte někdo či jste se s tím v praxi nesešli,že dojde k přetlakování hydroštelu,že zůstává pootevřený či v extrému,že se může i potkat motor.
Tedy jak k tomu může vůbec dojít a co je tomu příčinou.
Děkuji.

Napsal: 12 říj 2008, 12:39
od misoVW
Pricinou je vysoky tlak oleja. Chybu treba hladat v olejovom cerpadle.

Napsal: 12 říj 2008, 16:49
od Bosis
A okolik tak cca může přizvednout ventil ze sedla?

Napsal: 12 říj 2008, 17:07
od Ladas
o moc ne obvyle než dojda k tak velikému nárustu tlaku tak přijdeš o kompresi tím o otáčky a tlak oleje se sníží ;)

Napsal: 12 říj 2008, 20:13
od slovacek.milos
nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš

Napsal: 12 říj 2008, 20:15
od misoVW
slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš
ale sa Ti potom ulavilo, co? :D

Napsal: 12 říj 2008, 20:16
od Ladas
slovacek.milos píše:nevím jestli je to zrovna uvedený případ, ale na jaře jsem vytáčel fábku SDi do červeného a začal klepat motor a ještě se to zhoršovalo,

tak jsem si říkal mám vyděláno,

nechal jsem motor běžet půl hodiny klepec zmizel a jezdí vesele dál :-D miloš
já bych tě klepnul taky a přes obě ruce najednou! :?

Napsal: 12 říj 2008, 20:46
od MirekX
třeba si myslel, že to v červeným začne jet :D

Napsal: 13 říj 2008, 08:11
od Bosis
A roztahováním auta se to nemůže stát?

Napsal: 13 říj 2008, 08:32
od chiptuning
uz jsem to tady kdysi psal , kdyz je vysoky tlak tak motor zacne vynechavat jede na 3 pak na 2 a nejde vytocit ,chcipnes pockas 5minut nastartujes a zase bezi normalne
v cerpadle je pretlakovy ventil na 12baru a u olejoveho filtru je dalsi na 5baru coz je max tlak co by mel jit do hlavy
setkal jsem se s tim jen jednou a docela mi trvalo nez jsem na to prisel co je vlastne pricina ;)