Stránka 1 z 2
Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Napsal: 13 říj 2008, 00:58
od laguna 99
Zdravim Vas vsechny,zajimaly by me nazory ohledne pomeru nafta-olej benzin...nekde jsem o tom cetl a uz mi to uteklo...ja mam lagunu tdi da se na tuto smes jezdit??nebo podobne diky

Napsal: 16 říj 2008, 16:49
od slovacek.milos
zkus tlačítko hledat máš toho mraky, ředíš podle strachu jede to i napřímo miloš
Napsal: 19 říj 2008, 22:25
od milan pavlus
Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
Napsal: 19 říj 2008, 22:34
od dvorky1
pokud tam máš katík tak pouze bezolovnatý benz.
Napsal: 20 říj 2008, 17:48
od slovacek.milos
milan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
to by mě zajímalo jak dlouho to čerpadlo vydrží, když je tak namáhané, kolik tisíc a co tam vlastně odejde bez ohřevu , nebo ty vstřiky jak často odchází díky miloš
Napsal: 20 říj 2008, 18:27
od oldaf
milan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
Co by mělo odcházet? Asi na olej nejezdíte když píšete takový bludy.
Napsal: 20 říj 2008, 19:46
od slovacek.milos
oldaf píše:milan pavlus píše:Napřímo to jede,ale jak dlouho to záleží na stavu motoru.Bez předehřevu se nadměrně zatěžují vstřiky a čerpadlo-zejména po studeném startu.O emisích ani nemluvě.Nejlepší přestavbové systémy dokonce míchají i za provozu poměr nafta-olej,např.při volnoběžných otáčkách,nebo částečném zatížení motoru.Při čistém RO nastartuješ mercedese i okolo 0 bez předehřevu,ale o kolik mu zkrátíš životnost?Míchat naftu s olejem lze,ale jak nemáš předehřev,opět urychluješ opotřebení-zejména v době ohřátí vody na 60 st.v motoru.Doporučuji elektrovodní výměník,3-cestný ventil,kanystr s naftou do kufru a máš za 3900 přestavbu.Více info na 602477999.
Co by mělo odcházet? Asi na olej nejezdíte když píšete takový bludy.
no k tomu se chci dopracovat

miloš
Napsal: 20 říj 2008, 21:50
od mm
slovacek.milos: už jsem si myslel že bosh čerpadlo na peugeotu to má za sebou servisák to trochu pošteloval a motor šlape jak hodinky..... už mám natočeno na olej hodně a za léto se mi povedlo bez předehřevu uplně oddělat vstřiky....... cca 15 000km.... Uprava má smysl.... a to jsem v létě při dojíždění dopustil naftu aby tam nebyl 100% ro
Napsal: 21 říj 2008, 06:43
od slovacek.milos
mm píše:slovacek.milos: už jsem si myslel že bosh čerpadlo na peugeotu to má za sebou servisák to trochu pošteloval a motor šlape jak hodinky..... už mám natočeno na olej hodně a za léto se mi povedlo bez předehřevu uplně oddělat vstřiky....... cca 15 000km.... Uprava má smysl.... a to jsem v létě při dojíždění dopustil naftu aby tam nebyl 100% ro
a jak ty vstřiky odešly, neprášily, ucpaná dírka, odkap,
mně se třeba na počátku roku rozhulila fábka, vstřiky prášily jak zamlada 70.000 km celkem 100.000 km,/a to píšou jak je ta fábka náchylná na ty trysky/ na feldě mám 434.000 na olej 34.000 a trysky práší v pohodě, zkoušečku mám vlastní motorpal jihlava
určitě si pamatuješ příspěvek jednoho taxikáře ze slovenska s koktávkou na olej 15.000 km měsíčně bez úprav
vesměs veškteré problémy jsem pořešil chemickým a i mechanickým čistěním čerpadla miloš
Napsal: 21 říj 2008, 16:17
od mm
Nejsem mechanik. Popíšu to takhle motor měl zvuk studenýho dieselu nemělo to výkon. Pěkně to hulilo. Zánovni vstřiky problém odpad. Bez úpravy autu se moc nechtělo jet docela se zvýšila spotřeba. S úpravou snížila se spotřeba... jede to jak z praku o hodně líp jak na naftu ze značkovýh pump Německý aral Shell a podobně. Navíc častěji jsme musel vyměňovat žhavičky... Na oleji jsem najezdil teď už přes 260 000 takže trochu zkušeností mám. Nejlíp se jezdí na olej bez úpravy na MB. V létě zas tak úprava nutná není i ale je to znát v zimě si jízdu na olej bez úpravy nedokážu představit
Napsal: 21 říj 2008, 16:19
od mm
Jaký přípravky používáš?
Napsal: 21 říj 2008, 21:06
od slovacek.milos
mm píše:Jaký přípravky používáš?
nedá se říct používám prostě co je v obchodě,
použil jsem třeba i co se dává přímo do čerpadla jsem dal do nafty a zabralo,
taky kernite, a naposledy tunap ve firmě univer brno, to jsem přijel do brna no děs při stání čoudy a cestou do strážnice to zabralo motor přestal hulit,
mám výhodu že si trysky odskouším a auto prověřím přes PC, přesto že jsem nenašel žádnou závadu bílé hulení že nebylo vidět . tak tunap a zas OK
pokud používáš chemické čistění musíš provést revizi nádrže, filtru, čerpadla jakože tam musíš

podívatse jinak to čistění nemusí dopadnout dobře miloš
Napsal: 21 říj 2008, 21:11
od slovacek.milos
ještě mi prosímtě napiš že si v zimě nedovedeš přestavit motor bez úprav ten olej při -7 ztuhne tak jaké úpravy pro start, já už při zimních mrazech zimní motorová miloš
Napsal: 21 říj 2008, 21:12
od mm
Potom věřím že v pohodě jezdíš bez upravy s tímhle stylem. Ale normalní člověk jako já nemá možnost čistit kontrolovat a serizovat čerpadlo. Ale opravdu mě překvapilo... že stačí trochu přidat čerpadlu a motor kterej má naběháno přes 600 000 klape jako za mlada. Teď jen musím někde zase vyčistit vtřiky a dekarbonizovat. motor zkoušel jsem hydraulický olej a motoru to vůbec neudělalo dobře.
Napsal: 21 říj 2008, 21:15
od NEVO
slovacek.milos píše:mm píše:Jaký přípravky používáš?
nedá se říct používám prostě co je v obchodě,
použil jsem třeba i co se dává přímo do čerpadla jsem dal do nafty a zabralo,
taky kernite, a naposledy tunap ve firmě univer brno, to jsem přijel do brna no děs při stání čoudy a cestou do strážnice to zabralo motor přestal hulit,
mám výhodu že si trysky odskouším a auto prověřím přes PC, přesto že jsem nenašel žádnou závadu bílé hulení že nebylo vidět . tak tunap a zas OK
pokud používáš chemické čistění musíš provést revizi nádrže, filtru, čerpadla jakože tam musíš

podívatse jinak to čistění nemusí dopadnout dobře miloš
tot milosi vidim ze se o ten dost staras aby to slo ako ma. a urcite to stoji nemale peniaze, ked to zratas nebolo by lepsie investovat do dvojnadrzoveho systemu a urcite by si mal menej starosti a vydavkov?
