Stránka 1 z 2
ŘJ motoru AFN do 1Z
Napsal: 17 říj 2008, 14:42
od boost
Ahoj, zajímalo by mě, co udělá řídící jednotka motoru AFN s motorem 1Z. Sedí tam a pojede to? Jaká bude změna oproti tý 8-bit. řj? díky za informaci. neni měněný turbo a ani ho měnit nechci.
Napsal: 17 říj 2008, 14:52
od Tomasvw
turbo sa vobec nebude regulovat, pretoze turbo na afn je riadene podtlakom a regulacia funguje uplne inak- tym padom to bude padat do nudzaku, ak to nepadne hned pri starte kvoli inemu n75, a ked aj nie tak tam pojde aj tak malo nafty lebo afn ma vacsie trysky.
Napsal: 17 říj 2008, 15:04
od boost
trysky už tam sou, takže výsledek bez turba neni dobrej. Děkuji za odpověď.
Napsal: 17 říj 2008, 18:07
od Kornout
Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
Napsal: 18 říj 2008, 06:13
od boost
Díky moc za odpovědi. A aby sme si to urovnali. Takže trysky z motoru AFN už tam sou, doufám že v čerpadle by rozdíl bejt neměl, takže jediný co mi chybí je turbo s nastavitelnou geometrií a řj a měl bych mít AFN? Zhruba. Samozřejmě i jiný písty tam sou. Já bych chtěl začít tou jednoduší cestou a to je pro mě řj. A sedí vůbec pini? A teď se dostáváme k jádru problému. Bude se turbo regulovat nebo ne?(max tlak) Jestli ano tak na tlaku 1,1? Vydrží to to starý dobrý turbo bez naklápění? A pojede to vůbec líp? Předem dík moc za rady a odpovědi.
Napsal: 18 říj 2008, 08:41
od Kornout
O něco líp to pojede, ale nyní ti to musí jet asi tak nejlíp co s touto konfigurací dosáhneš, jelikož původní jednotka ti dává víc nafty, než bude dávat ta z AFN.
Já bych to specifikoval trochu jinak a to co vlastně chceš dosáhnout, výkon, nebo upgrade na origo AFN? Protože pokud výkon, tak jsi ho právě dosáhl a další úpravy už budou o něco složitější, pokud teda nechceš po přestavbě na AFN dělat chip.
Napsal: 18 říj 2008, 13:16
od boost
aha, tak sem si to ujasnil, děkuji
Napsal: 18 říj 2008, 17:50
od Tomasvw
Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.
Napsal: 18 říj 2008, 18:00
od Kornout
Tomasvw píše:Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.
Jo? Si to vyzkoušej.
Obě N75 když na nich není napětí, tak regulujou na MAX. Takže to zreguluje vždy.
Napsal: 18 říj 2008, 18:14
od Tomasvw
no dobre nebudem sa hadat, vyskusat si to kludne mozem, akurat mam 66trysky takze to moc nepojde. ty si to skusal?
Napsal: 18 říj 2008, 21:50
od Kornout
Tomasvw píše:no dobre nebudem sa hadat, vyskusat si to kludne mozem, akurat mam 66trysky takze to moc nepojde. ty si to skusal?
JJ, jednotka z 66kW a VNT turbo.
Ono stačí odpojit konektor na N75ce a nebude to tlačit ani u jednoho.
Napsal: 20 říj 2008, 07:12
od boost
Ještě bych měl jednu otázku. Je tam velkej rozdíl v dodávce tý nafty? Myslim mezi těma jednotkama? Protože kdyby se turbo mělo zastavit až na 1,1bar. tak to je o nějakejch 0,4bar. víc, což je dost. Takže bych využil tlaku a nechal jenom zvednout dávku tý nafty. To by šlo, ne?
Napsal: 21 říj 2008, 13:28
od boost
nešlo?
Napsal: 26 led 2009, 20:57
od mark
dával jsem do jetty motor z G3 1Z 66kw. turbo z G4 85kw a řj z passat B5 81kw(97rok) vstřiky a čerpadlo zustalo z 66kw.jede to fakt super jen spojka nedržía to je nová 215 z gti

komplet el.je z 66kw je stejná jak u 81kw jen sem měnil N75 dával jsem z 81kw)
Napsal: 26 led 2009, 21:58
od Kornout
mark píše:dával jsem do jetty motor z G3 1Z 66kw. turbo z G4 85kw a řj z passat B5 81kw(97rok) vstřiky a čerpadlo zustalo z 66kw.jede to fakt super jen spojka nedržía to je nová 215 z gti

komplet el.je z 66kw je stejná jak u 81kw jen sem měnil N75 dával jsem z 81kw)
Tak to hlavní jsi nevyměnil, vstřiky. Čerpadlo je stejný, řj pouze přidala tlak vzduchu a ubrala naftu, teda pokud v tý jednotce nebyl náhodou chip.