žhavící svíčky - nešly ven

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

žhavící svíčky - nešly ven

Příspěvek od lt.kubosh »

Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Re: žhavící svíčky - nešly ven

Příspěvek od mvolesko »

lt.kubosh píše:Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!
hmm tak tohle slyšim poprvé, taky bych potom pátral co je špatně (vstřiky ??) že se takhle natavily !
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Mara123
Přispěvovatel
Příspěvky: 227
Registrován: 23 led 2006, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov
Kontaktovat uživatele:

Re: žhavící svíčky - nešly ven

Příspěvek od Mara123 »

lt.kubosh píše:Tak jsem dneska nechal auto v servisu. Puvodně jednoduchý úkol - výměna žhaviček - se změnil v noční můru.

3 šly slušně. Zbylé dvě šly vyšroubovat, ale vyndat už ne. Šlo s nima hnout asi cca 3-5mm a pak se sekly. Vůbec nevím čím to je, ale můj oblíbený mechanik nad tím kurvoval zdatně a stejně nic. Vyslovil tezi, že ta špička se přetavila do bambule, a proto teď nejde ven. Chtěl jsem odjet, ale jedna z těch dvou nechtěla jít ani zpátky, tak jsem to tam nechal. Hlava dolů - kvůli žhavicím svíčkám!!! KURVA NESNÁŠIM ROPAKA!!!
Kua to je situace :( me taky jedna ze ctyr nic moc, je to asi potreba pri vymene namazat medenou vazelinou aby se predeslo kurveni zavitu ale to nataveni taky slysim poprve...
Octavia 1.9 TDi 81KW r.v.2001
Uživatelský avatar
automeda
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 24 led 2006, 09:42
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od automeda »

Taky se mi to asi 3 x stalo....udelal jsem si na to vytahovák ....nekroutit ale tahat oblyté olejem a pak projet zavit zavitníkem
Duležité je pravidelně měnit než se roztečou....aspon jednou za 2 roky
:?
Nejlepší auto je žádné auto !
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Minulý týden se mi stalo to samý, jedna žhavka nešla ven, hryzla se na závitu. Tak dlouho sem s ní hejbal sem tam až se uvolnila, ale bohužel závit v hlavě kaput a žhavka se točila na fleku. Musel jsem ji vytrhnout zpětným kladivem. Hlava se mi dolů dávat nechtěla, tak sme objednali soupravu na opravy závitů, stála asi 1600 Kč, což není zas taková hrůza. Práce asi na hodinu a už to vrčí, s hlavou bych se drbal eště dneska, nehledě na opravování hlavy a těch peněz. Ještě objednáme tu sadu na opravu závitů na vaně.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jedno se mi stalo, že jsem vyšruboval žhavič a bez žhavícího konce, ten zůstal v hlavě. Taky překvapení a nadávání.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Když se stane toto, tak asi opravdu nezbyde nic jinýho než hlava dolů.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

No mě se to podařilo bez sundání hlavy, prvni jsem to zaléval sprejem na uvolnění a potom se snažil to uvolnit klepáním. Podařilo se a potom při startování to vystřelilo ven do hader. Byl to MB 2.7CDI.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No my to zalili snad vsim moznym, pak jsme s tim zkusili zavrcet jestli ten tlak je nevyhodi a ani prd.
Vypadaji jako originaly z vyroby - 7 let a 200tis km. Proste ten nemcour evidentne udrzbe krome oleje a brzdovky moc nedal.
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

ako to tak citam tak neviem ci sa radovat ze auto startuje alebo ist radsej preventivne skusit vymenit zhavice :-( to bude sou ak to nepojde :-(
Peugeot 406, HDI, 110ps
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Kazdopadne si to naplanuj tak, abys nebyl bez auta v nejnevhodnejsi chvili.
Ten mechanik strasne nerad dela neco na pockani. Nechal se zlomit a byl nastvanej - ja bez auta. On nasmlouvany lidi na tyden dopredu...

Proste se vzdycky neco posere. Ja se akorat divim, ze se mi jestne nestal maler pri cerpani paliva. Takova rutinni zalezitost je idealni prilezitosi k explozi benzinky nebo vyzkratovani RJ nebo proste proste jakakoliv smula.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Mně na druhém válci nejde zašroubovat nová svíčka. Ta stará skoro nemá závit :( , ale aspoň tam jde dobře zašroubovat zpátky. Tak to musej tři nové užhavit. (crazy)
Možná zbrousím závit na té nové, ale jsem taky nasr... :x
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

lt.kubosh píše:Kazdopadne si to naplanuj tak, abys nebyl bez auta v nejnevhodnejsi chvili.
Ten mechanik strasne nerad dela neco na pockani. Nechal se zlomit a byl nastvanej - ja bez auta. On nasmlouvany lidi na tyden dopredu...

Proste se vzdycky neco posere. Ja se akorat divim, ze se mi jestne nestal maler pri cerpani paliva. Takova rutinni zalezitost je idealni prilezitosi k explozi benzinky nebo vyzkratovani RJ nebo proste proste jakakoliv smula.
Jen tak pro zajimavost.
Ty zhavice jste vyndavali na studenem nebo teplem motoru?
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

lt.kubosh: ja ti poviem co sa na benzinke moze stat :-).... sem tam sa vyskytujem v jednom servise co je hned na benzinke aaa obcas tam zabludia smutni ludia s tym ze do diesela natankovali benzin :D tak pozor na to co capujes :-)...

inak to s teplotou je dobra otazka :-) tiez by ma to zaujimalo? kedy ste to menili? ono hlinik sa rad zapiect ale zasa nejde mi do hlavy ze by s tym mali byt az taketo trable....
Peugeot 406, HDI, 110ps
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

frantacech> V zasade za vsech teplot... Jak jsme se s tim mordovali, tak postupne vychladal, ale ty co nesly jsme zacinali jako 1. Takze se vysroubovaly a nesly ven za velmi tepleho a pak uz ani za ztezi vlazneho.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“